Villi nuoruus vanhentaa ennenaikaisesti
Kokeilut ja sekoilut kuuluvat nuoruuteen,mutta niillä on hintansa.
HS/Tiede kirjoittaa
Kommentit (31)
Näinhän sen kuuluukin mennä. Mitä järkeä on jättää nuoruusvuodet elämästä sen takia, että nelikymppisenä on 2 ryppyä vähemmän? Älytöntä.
Kaiken lisäksi kukaan ei edes voi tietää, elääkö nelikymppiseksi. Työkaverini, 39v, kuoli juuri yhtäkkiä.
Reissussa rähjääntyy, hauskaa oli...
Ehkä olen sitten geneettinen oikku, kun nelikymppisenä ei näy mitään jälkeä viihteellisestä elämäntavastani. Olen ollut radalla aika lailla 25 vuotta, sen mitä en ole töissä tai kouluissa ollut. Työkaverit luulivat kolmekymppiseksi - sekin parikymppinen komistus, jonka kanssa on kuumaa flirttiä. Kaikki kysyvät, millä pysyn näin nuoren näköisenä. Viina, pilvi ja nikotiini ennen kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Påinvastpin, kokemukseni mukaan villi nuoruus pitää nuorena. Se mikö vanhentaa, on avioituminen ja erityisesti lapsen saaminen. Pelkästään vauvavuoden valvominen vanhensi enemmän kuin 10 vuotta villiä nuoruutta. Olisin paljon nuorekkaampi nyt, jos olisin pysynyt vapaana sinkkuna, samaten 15 kg laihempi.
N
100% sama kokemus. Vauva-ajan valvomiset öisin ja taaperon heräilyt 5-6 aikaan aamulla näkyvät kyllä ulkonäössä. En ikinä uskoisi peilikuvastani että olen _vasta_ 26-vuotias.
Päinvastoin! Ne peräkammarissa asuneet ja eläneet ne vasta vanhoilta näyttääkin, ja naamakin aina nutturalla 👵🏼
Liian villi nuoruus vie ennenaikaiseen hautaan. Katos, kun on nämä HIV:it, AIDS:it, spitaalit sun muut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa jo vähän päälle parikymppisistä vapaata ja villiö nuoruutta elävistä naisista ja miehistä, mitä se viina ja tupakka aiheuttaa keholle. Kaupan kassalla näitä kohtaloita näen, etenkin juhlapyhinä surullisen paljon. Kkaikilta en ole edes ikää varmentanut luullessani heidän olevan yli 30v, mutta useimmat ovat omatoimisia sen suhteen, ja käykin ilmi, että ovat pahimmillaan olleet vasta aikuistuneita. Ei se vedä minua mitenkään surulliseksi, mutta ei heille voi toivoa pitkää elämää. Se tulee päättymään ennenaikaisesti.
Tämä on totta. Itse olen marketin kassalla töissä ja viimeksi eilen asiakas osti olutsalkun ja useita tölkkejä lonkeroa. Katsoin häntä ja ajattelin hänen olevan noin 28v, joten kysyin henkkarit, joista kävi ilmi että hän oli 21v!! Naama oli siis paljon ikäistään vanhemman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa jo vähän päälle parikymppisistä vapaata ja villiö nuoruutta elävistä naisista ja miehistä, mitä se viina ja tupakka aiheuttaa keholle. Kaupan kassalla näitä kohtaloita näen, etenkin juhlapyhinä surullisen paljon. Kkaikilta en ole edes ikää varmentanut luullessani heidän olevan yli 30v, mutta useimmat ovat omatoimisia sen suhteen, ja käykin ilmi, että ovat pahimmillaan olleet vasta aikuistuneita. Ei se vedä minua mitenkään surulliseksi, mutta ei heille voi toivoa pitkää elämää. Se tulee päättymään ennenaikaisesti.
Tämä on totta. Itse olen marketin kassalla töissä ja viimeksi eilen asiakas osti olutsalkun ja useita tölkkejä lonkeroa. Katsoin häntä ja ajattelin hänen olevan noin 28v, joten kysyin henkkarit, joista kävi ilmi että hän oli 21v!! Naama oli siis paljon ikäistään vanhemman näköinen.
Kalliin näköinen naama, ei oo ilmaiseksi tullut 😉
Nuoruuden voi tuhlata, muttei säästää.
Eikä kukaan meistä ole tänne ikuisiksi ajoiksi jäänyt. Jos haluat hyvännäköisen ruumiin, kuole nuorena.