Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukauden päästä avoliittoon siitä kun on jättänyt avioerohakemuksen. Uskoisitko jos toinen sanoisi, että ei ole pettänyt?

Elämä pilalla
19.07.2023 |

Joo en usko mäkään vaikka mies vakuuttaa tavanneensa tuon naisen parisen viikkoa sen jälkeen kun mies laittoi avioerohakemuksen. Noin kuukauden päästä hakemuksesta mies jo muutti naisen luo. Virallisesti toki asuu vielä tässä samassa osoitteessa mun kanssa, mutta kyllä se silloin on avoliitto jos on koko ajan sen naisen luona eikä vanhemmillaan missä mulle aluksi väitti asuvansa. Asui siis oikeasti reilun viikon vanhemmillaan ja sinne meni kolmisen viikkoa sen jälkeen kun oli jättänyt avioerohakemuksen.

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se ero tuli ihan muista syistä. Pettäminen on vain seuraus jostain sellaisesta mikä suhteessa oli huonosti. Nyt jos jäät vellomaan tähän seuraukseen et opi mitään. 

Vierailija
22/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja neuvoja. Ei se vatvominen vähene pakottamalla ja päättämällä, ettei jotain ajattele.

On sillä merkitystä oikeasti, vanha viisaus pätee, poissa silmistä - poissa mielestä, jotta parasta lääkettä kun hakeutuu heti uusiin ympyröihin jotta saa vähän perspektiiviä tapahtuneeseen, ehtii niitä menneitä miettiä sitten myöhemminkin jos vielä siltä tuntuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Mä en uhraisi edes sekuntia tuollaisen asian miettimiseen.

Kyllä sillä olisi mulle ainakin väliä. Alkaisi miettimään kuinka kauan se on valehdellut ja pitänyt peliään mun selän takana. Kyllähän se muuttaisi koko tilanteen ja sen, mitä exästä ajattelisin.

Saa varmaan ainakin voimia erossa eikä tee mieli pettäjän luokse takaisin.

Miten itsetunnoton onneton ihminen pitää olla, että muutenkaan haluaa takaisin jonkun exän, josta on ihan syystä erottu (oli halu eroamiseen sitten kumman puolelta tahansa), jolla on kaiken lisäksi jo uusi suhde? Hohhoijaa. Pää pois prceestä ja eteenpäin elämässä.

Vierailija
24/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tapahtunut joku salamarakastuminen 🤔

Jos se on se yks Minkkinen, joka löytää uusia rakkausihmisiä todella nopeasti?

Vierailija
25/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä vatvot sitä? Ei se sulle kuulu enää, eikä muuta asioita miksikään. Teet vaan itsellesi hallaa. Nyt vaan nenä pystyyn, jottei kruunu tipu ja kohti uusia tuulia. Et sie paskalla tee mitään ku et peltookaan omista.

Mä en ole noin tunteeton kuin sä. Mä rakastan miestä edelleen, ero oli mulle suuri järkytys ja täysi yllätys. Joo ei kuulu, mutta silti mä tunnen itseni murskatuksi. Arvoton, koko parisuhde valheelliselta ja pilalliselta, surullinen, järkyttynyt.

Ei ilmeisesti saisi olla mitään tunteita. Anteeksi nyt vain, mutta mä en ole sellainen. 

Vierailija
26/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä pilalla ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun me ihmiset ollaan erilaisia. Kyllä mä haluan tietää jos mua on petetty. Mun sydän oli ihan palasina jo erosta ja nyt sitten selvisi vielä tämä. Luulin jo vähän päässeeni eteenpäin, mutta taas iskettiin päin näköä. Rakastan miestä edelleen ja tuska on suuri. En mä ole mikään robotti josta saa tunteet pois nappia painamalla enkä ajattele näitä asioita. 

Joo, ihmiset on erilaisia - toiset on tyhmiä, toiset ei. Sä olet valitettavasti ensinmainittua porukkaa.

Vierailija
27/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi. Tein vähän samaan tyyliin ja kyllä se mies oli siellä valmiina, oli petetty.

Vierailija
28/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä vatvot sitä? Ei se sulle kuulu enää, eikä muuta asioita miksikään. Teet vaan itsellesi hallaa. Nyt vaan nenä pystyyn, jottei kruunu tipu ja kohti uusia tuulia. Et sie paskalla tee mitään ku et peltookaan omista.

Mä en ole noin tunteeton kuin sä. Mä rakastan miestä edelleen, ero oli mulle suuri järkytys ja täysi yllätys. Joo ei kuulu, mutta silti mä tunnen itseni murskatuksi. Arvoton, koko parisuhde valheelliselta ja pilalliselta, surullinen, järkyttynyt.

Ei ilmeisesti saisi olla mitään tunteita. Anteeksi nyt vain, mutta mä en ole sellainen. 

Tunteeton? Ei se ole tunteettomuutta jos ei vatvo päässään turhia asioita ja negatiivisia tunteita.

Vierailija
29/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun me ihmiset ollaan erilaisia. Kyllä mä haluan tietää jos mua on petetty. Mun sydän oli ihan palasina jo erosta ja nyt sitten selvisi vielä tämä. Luulin jo vähän päässeeni eteenpäin, mutta taas iskettiin päin näköä. Rakastan miestä edelleen ja tuska on suuri. En mä ole mikään robotti josta saa tunteet pois nappia painamalla enkä ajattele näitä asioita. 

Joo, ihmiset on erilaisia - toiset on tyhmiä, toiset ei. Sä olet valitettavasti ensinmainittua porukkaa.

Se, että ihmisellä on tunteita ei tee hänestä tyhmää. Tuollaiset kommentit kuin sulla, kyllä tekee ihmisestä tyhmän. Olet tunteeton ja tyhmä.

Vierailija
30/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteeton? Ei se ole tunteettomuutta jos ei vatvo päässään turhia asioita ja negatiivisia tunteita.

Vai niin. Eli kaikkien ihmisten pitäisi olla samanlaisia. Joo kiitos vain. Oli näköjään virhe kirjoittaa tänne mitään koska pjaskat vain saan niskaani. Ei saisi tuntea mitään.

Vierailija
31/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Eli kaikkien ihmisten pitäisi olla samanlaisia. Joo kiitos vain. Oli näköjään virhe kirjoittaa tänne mitään koska pjaskat vain saan niskaani. Ei saisi tuntea mitään.

On ok surra eroa, mutta ei ole ok ruveta keksimään siitä kaikkea jännää ja kierimään oikein omasta halusta ja tarkoituksesta menneissä asioissa. Sun ajatukset on täysin sun käsissä ja valinta on sinun. Mitä hyödyt tuosta kieriskelystä?

Vierailija
32/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on eroshokki vielä päällä etkä ole toipunut. Mies on aloittanut eroprosessin omassa päässään aiemmin kuin sinä, on jo pidemmällä ja kykenee jo menemään elämässä eteenpäin. Koita vaan nyt toipua ja keskittyä itseesi, yritä tehdä sellaisia asioita joista tulee hyvä mieli. Itse sain voimiakin tavallaan siitä kun mies oli pettänyt, tiesin järjellä etten halua takaisin vaikka sydän olikin vielä vanhassa suhteessa. Kyllä siitä sitten aikanaan toipuu vaikka nyt ei siltä tunnukaan. Tsemppiä!

Vierailija
33/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten märehdi, ei sun murehtiminen sitä miestä haittaa ollenkaan, sinua se haittaa. Onko nyt niin, että ero olisi ollut jotenkin helpompi jos mies olisi jäänyt yksin? Eli kenkuttaako sinua, että mies on se joka löytää uuden ja sinä olet yksin?

Vierailija
34/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että sinulle vastanneet ihmiset läpeensä tunteettomia ovat. Sinulla on aivan varmasti kauhea olo ja olen pahoillani, että joudut käymään näin vaikean ajanjakson läpi.

Sinulla saa ja pitääkin olla tunteita, mutta kaikesta surusta ja järkytyksestä huolimatta siinä ajatuksessa on perää, ettei tuollaiselle sontaläjälle kannata uhrata ajatustakaan. Loppujen lopuksi sillä ei ole mitään väliä, onko mies pettänyt vai ei. Saattaa kuulostaa tunteettomalta, mutta eihän tieto suuntaan tai toiseen enää muuta mitään. Älä ota kaikkia neuvoja henkilökohtaisena hyökkäyksenä, sillä loppujen lopuksi me täällä olemme vain kasvottomia ventovieraita, jotka emme tiedä sinusta tai elämästäsi yhtään mitään.

Keskity itseesi ja siihen mihin sinä voit itse vaikuttaa. Toivon sinulle voimia ja armollisuutta itseäsi kohtaan.

Vierailija
35/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ero oli sinulle järkytys, niin mies ilmeisesti eron halusi. Eli juu, on ehkä pettänytkin, mutta tosiasia on, ettei mies ole ollut suhteeseenne tyytyväinen. Hän haluaa jotain muuta, se vaan on niin, että sen joudut nielemään. Sattuu, juu tiedän kokemuksesta, mutta kaivelu ei auta yhtään.

Vierailija
36/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi, ja ymmärrän että asia mietityttää ja vaivaa.

Vierailija
37/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten märehdi, ei sun murehtiminen sitä miestä haittaa ollenkaan, sinua se haittaa. Onko nyt niin, että ero olisi ollut jotenkin helpompi jos mies olisi jäänyt yksin? Eli kenkuttaako sinua, että mies on se joka löytää uuden ja sinä olet yksin?

Niin eihän se saisi missään tuntua, että rakastamansa ihminen on toisen kanssa. Että toinen pystyy heti olemaan toisen kanssa eikä enää halua olla mun kanssa. Ahdistaa ja itkettää kun tietää miehen olevan toisen kanssa. Itse en edes voisi kuvitella olevani kenenkään kanssa. En kyllä voisi kuvitella olevani miehenkään kanssa enää tämän jälkeen. Rakastan silti ja itken. 

Eli ole mistään tuollaisesta typerästä mitä sä oletat, että mua kenkuttaa. Kuinka edes kehtaat väittää tuollaista ihmiselle jonka sydän on särkynyt.

Vierailija
38/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo sanoa että.älä vatvo enää. Tietysti kaikki toivovat että pääsisit eteenpäin ja unohtaisit kokemasi kohtelun. Kaikki me samab kokeneet myös tiedämme että se ottaa aikansa. Ei pääse vatvomatta ja tuskaa tuntematta eteenpäin.

Mutta siinä kommentoijat ovat oikeassa että sinun ei kannata miettiä valehteliko mies. Hän valehteli 99.9 % todennäköisyydellä. Hän yrittää saada lähtönsä näyttämään kauniimmalta kuin se todellisuudessa on.

Vierailija
39/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin vielä, että mies ei edes kunnolla suostu avaamaan asioita ja puhumaan mikä hänen mielestään meni liitossa pieleen. Jään aika tyhjän päälle ja moni asia jää ilman vastausta ja se tekee tästä toipumisesta vielä vaikeampaa. Olisi pitänyt aikoinaan tajuta lopettaa suhde silloin kun ensimmäisen kerran tajusin, että mies ei osaa puhua vaikeista asioista ja harrastaa mykkäkoulua. 

Vierailija
40/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helppo sanoa että.älä vatvo enää. Tietysti kaikki toivovat että pääsisit eteenpäin ja unohtaisit kokemasi kohtelun. Kaikki me samab kokeneet myös tiedämme että se ottaa aikansa. Ei pääse vatvomatta ja tuskaa tuntematta eteenpäin.

Mutta siinä kommentoijat ovat oikeassa että sinun ei kannata miettiä valehteliko mies. Hän valehteli 99.9 % todennäköisyydellä. Hän yrittää saada lähtönsä näyttämään kauniimmalta kuin se todellisuudessa on.

Kukaan kenelle olen tästä kertonut ei usko, että mies ei olisi pettänyt. En ala salaamaan mitään vaan kerron rehellisesti ihmisille miten asiat ovat menneet. Saavat itse tehdä omat johtopäätöksensä. Moni pitää miestä rehellisenä, luotettavana ja hyvänä miehenä. Totuus tulee kuitenkin nyt julki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi