Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukauden päästä avoliittoon siitä kun on jättänyt avioerohakemuksen. Uskoisitko jos toinen sanoisi, että ei ole pettänyt?

Elämä pilalla
19.07.2023 |

Joo en usko mäkään vaikka mies vakuuttaa tavanneensa tuon naisen parisen viikkoa sen jälkeen kun mies laittoi avioerohakemuksen. Noin kuukauden päästä hakemuksesta mies jo muutti naisen luo. Virallisesti toki asuu vielä tässä samassa osoitteessa mun kanssa, mutta kyllä se silloin on avoliitto jos on koko ajan sen naisen luona eikä vanhemmillaan missä mulle aluksi väitti asuvansa. Asui siis oikeasti reilun viikon vanhemmillaan ja sinne meni kolmisen viikkoa sen jälkeen kun oli jättänyt avioerohakemuksen.

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa henkisesti väkivqltaiselta mieheltä. Mykkäkoulu on sitä ja tuo tapa, jolla jä4jesti eron ymmätyksenä sinulle. Hän on halunnut loukata sinua ja halunnut nähdä sinun körsivän. Kauhea mies.

Valitettavasti väkivaltaisesta suhteesta eroamimen on usein traumaattisempaa kuin normaalista suhteesta eroaminen. Tuo mies näköjään ei halua antaa sinulle 'closure', anna sinun saada tervehdyttävää loppua suhteelle, vaan pyrkii eroamaankin niin, että kärsisit mahdollisimman paljon ja pitkään. Kuulostaa narsistilta, mutta voi olla ihan tavallinen väkivaltainen k-pääkin.

Lisäksi hän on mitä ilmeisemmin valehtelija.

Nyt ap sinun kannattaa hankkia kirja Lundy Bancroft: Why does he do that?"

Uskon että kun luet sen, saat ymmärryksen suhteestanne ja sinun on helpompi päästää irti ja mennä eteenpäin. Normaalin parisuhteen ero-oppaat eivät taida nyt paljon auttaa, tuosta kirjasta olisi varmasti hyötyä sinulle.

Voimia!

Vierailija
142/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä pilalla ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En 6skoisi. Pistäisin ukon laittamaan osoitteeksikin nykyisen muija osoitteen, jossa asuu oikeasti.

Enkä kaipaisi tuollaista miestä.

Mies muuttaa kuulemma osoitteensa vanhempiensa luokse. Saa nähdä valehteleeko tuostakin. Miehen aikuinen lapsi on kuitenkin ollut rehellinen ja kertonut mulle asioita. Hänkään ei hyvällä katso isänsä touhuja eikä usko hänkään, että isänsä ei olisi pettänyt. Ei hyväksy tämä lapsi valehtelua.

Miehen seksielämä ei kuulu sen paremmin hänen lapselleen kuin exälleenkään. Ei voi edellyttää "rehellisyyttä" asioissa, joista toinen ei ole edes tilivelvollinen.

Se seksielämä kyllä kuuluu mulle meidän parisuhteen ajalta. Ei ole joo tilivelvollinen, mutta aika paska ihminen on tuollainen joka noin tekee.

Kuului silloin, kun suhde oli voimassa. Ei kuulu enää.

Mun mielipide on, että kuuluu edelleen. Mulla on oikeus tietää onko mua petetty. Mä en tätä mielipidettä muuta.

Voit toki kokea oikeudeksesi tietää. Sinun subjektiivinen kokemuksesi ei kuitenkaan velvoita miestä, joten se ei käytännössä merkitse mitään. Se on vaan sinun oma kokemuksesi, ei mikään absoluuttinen todellisuus.

Kirjoittaa harrastelijafilosofi.

Osoita, missä kohtaa olen väärässä? Ap kokee, että hänellä on oikeus tietää. Miehellä ei kuitenkaan ole velvollisuutta kertoa eikä Ap:lla keinoja pakottaa. Käytännössä se Ap:n kokemus oikeudesta ei siis tarkoita mitään. Ei kenelläkään ole mitään pyhää oikeutta kaivaa toisesta ihmisestä sellaista tietoa jota hän ei halua antaa.

Tällaisista mulla on oikeus -jutuista voi vängätä maailman ääriin, mutta oikeassa elämässä

- ap:n mies ei ole velkaa tai tilivelvollinen ap:lle

- ihmisellä on oikeus lopettaa parisuhteensa mistä tahansa syystä ja asua sen jälkeen missä haluaa

Nämä mahdollisesrk satuttavat exää, mutta hänen on pakko hyväksyä, että suhde on ohi ja toinen on vapaa ihminen. Lisäksi tässä tapauksessa ap:n epäily pettämisestä on asia, jonka hän on itse keksinyt, eikä pidä välttämättä paikkaansa. Kannattaisi lopettaa sen märehtiminen ajoissa.

Kuvitelma omien vaatimusten oikeutuksesta aiheuttaa myös usein kaikenlaista epätervettä, jopa rikollisuuteen asti menevää toimintaa vainoamisesta väkivaltaan ja muuhun kiusantekoon. Kuvitelmaa oikeuksista ei kannata ruokkia.

Parhaiten tilanteesta pääsee yli hyväksymällä sen, ettei itsellä tosiasiassa ole välttämättä mahdollisuutta kuulla totuutta, ja että miehellä on vapaus myös lähteä parisuhteesta ja muodostaa uusi. Mikään laki ei sitä estä. Mennyt on mennyttä ja aivot pitää saada uuteen asentoon, aikaan, jolloin entinen kumppani on tosiaan vain osa menneisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nää apn haukkujat niitä kuuluisia toisia naisia..

No niitähän riittää. Rakkaudesta ei oo kyse. Kyse on vallasta ja siitä, kuinka helppoa on rikkoa suhde kevyesti keimaillen. White trash.

Mut joo, karma hoitelee ja pian ap saat antaa pakit eksällesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän