Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma mies ja haluan kauniin naisen

Vierailija
19.07.2023 |

Miten tulee toimia? Ja nyt ei ole tarpeen tulla selittämään, ettei miehen rumuus vaikuta; jos ei vaikuttaisi, niin minulla olisi jo se kaunotar. Hyvä duuni ja tulotaso löytyy, olen pitkä, painoa vähän liikaa. Miinuksina sitten katoava hiusraja, ei-niin-komeat piirteet, jonkunasteinen leuattomuus ja ikää lähes 60.

Luonne on jämäkkä pohjalainen, äänestän kepua ja jäsenkirjakin löytyy. Työteliäs ja itsepäinen. Pinnallinen olen siinä mielessä, että minulle aika suuri prioriteetti naisessa on juurikin ulkonäkö. Sen lisäksi olen tullut joskus haukuttua pinnalliseksi, koska sydäntä lähellä on menestys ja taloudellinen pärjääminen.

Kommentit (407)

Vierailija
201/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mukava, luotettava, kyllä tuolla ulkonäöllä kauniin naisen saa. Pituus tärkeintä miehen ulkonäössä. Mielummin lievästi yli kuin alipainoinen. Lykkyä tykö! Itseäni pidetty erittäin kauniina 172 cm 63 kg, pitkät vahvat, vaaleat hiukset. 24 v ollut ns ruman miehen vaimo. Minulle hän on kaunis😄

202/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin omasta mielestäni ihan ok:n näköinen, joskin vatsaa voisi vähän pienentää vielä. Olen 181cm pitkä runsas nelikymppinen miesolio. Toivoisin löytäväni vauvafoorumilta keski-ikäisen naisen, joka voisi olla kiva, mukava ja ehkäpä vähän fiksukin. Itse olen kaikkea noita paitsi en ehkä niin fiksu. Ja olisi oikein viehkeän kauniin feminiinistä, jos tällä naisellisella jumalatarolennolla olisi oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Eli mitä suuremmat ja mitä alempana riippuvat, niin sitä kauniimpana pitäisin tällaista kedon kauneinta kainoa kukkasta! Jos innoistuit tai muuten kaipaat juttuseuraa, niin voit pistää ujohkosti viestiä osoitteeseen seuraavaan: rantojenkeijo@gmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei välttämättä ole ruma, vaikka niin väittää. Kaikilla naisilla on erilainen maku ja ap voi hyvinkin jonkun mielestä olla komea. Useimmilla tuon ikäisillä on jo hivenen vatsaa, ainakin jos katsoo tilastoja suomalaisista (huomattava osa ylipainoisia). Joten, jos ajattelee 50-60 vuotiaita vapailla markkinoilla olevia naisia, niin kyllä sen ei pitäisi olla heille ongelma. Väittäisin, että hyvä tulo taso ja hyvät jutut riittää, varsinkin jos satumaista seksiä tarjolla.

Jos miehellä on lapsia niin se omaisuus menee lapsille. Miksi siivoaisin miehen isoa asuntoa ja mökkiä, kun sen lapset saa ne. Mielummin siivoan vaikka pienen vuokrakaksion, helpommalla pääsen.

Olet rahanahne. Haluat vain hyötyä miehestä. Pysy sinkkuna. Piste.

Mies on ahne, haluaa ilmaisen kokin ja siivoojan, joka pitää huolta lapsille tulevasta omaisuudesta. Mies itse käy salilla ja harrastaa.

So? Naisetkin asettaa lapset miehen edelle. Miksi mies ei saisi tehdä niin? Oma vikanne.

Siksi kannattaa vähintäänkin asua erikseen ja mies siivoaa itse omakotitalonsa ja mökkinsä ja yhdessä sitten korkeintaan vain oleillaan.

Vierailija
204/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pituus on taas este suhteille. Hirvi ja kolhous....

Vierailija
205/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pituus on taas este suhteille. Hirvi ja kolhous....

Mä olen 170 cm ja sanottu pitkäksi.

Vierailija
206/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naisten pitäisi tehdä ilman palkkaa työkokeilua ja vielä haukutaan lisäksi. Ja kotona pitäisi olla ilmaispiika. Kamala maa naisille.

Vierailija
207/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naisten pitäisi tehdä ilman palkkaa työkokeilua ja vielä haukutaan lisäksi. Ja kotona pitäisi olla ilmaispiika. Kamala maa naisille.

Ilman palkkaa työkokeiluun kuuntelemaan kahvitauolle, kun miehet kehuu purjeveneillään, mökeillään, ulkomaanmatkoillaan ja asunnoillaan.

Ihan helvetillisiä työpaikkoja.

Vierailija
208/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman palkkaa työkokeiluun kuuntelemaan kahvitauolle, kun miehet kehuu purjeveneillään, mökeillään, ulkomaanmatkoillaan ja asunnoillaan.

Ihan helvetillisiä työpaikkoja.

Kuuntelemaan leuhkivia miehiä jotka pitää itseään parempana kuin muut. Oksettavaa. Pitää varmaan hommata jatkossa kuulokkeet ettei tarvitse kuunnella besserwissereitä.

Vierailija
209/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tauolla kuunnella kun miehet on lähdössä Italiaan, pitäisikö siihen vastata, että aijaa, mä ajattelin mennä kirpputorille katsomaan, jos löytyisi verhot 5 eurolla.

Ei ole siis kertakaikkiaan mitään yhteistä puhuttavaa ja miehet haluaa olla ilkeitä ja leuhkia matkoilla kaikki tauot, heillä ei ole mitään sosiaalisia taitoja, tarkoitus on vain pahoittaa naisten mieli.

Kuulokkeet olisi kyllä hyvät tauoille, voisi kuunnella youtube musiikkia.

Vierailija
210/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongaa baarista joku mummo.

Vierailija
211/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa tauolla kuunnella kun miehet on lähdössä Italiaan, pitäisikö siihen vastata, että aijaa, mä ajattelin mennä kirpputorille katsomaan, jos löytyisi verhot 5 eurolla.

Ei ole siis kertakaikkiaan mitään yhteistä puhuttavaa ja miehet haluaa olla ilkeitä ja leuhkia matkoilla kaikki tauot, heillä ei ole mitään sosiaalisia taitoja, tarkoitus on vain pahoittaa naisten mieli.

Itse olen miettinyt, että voisi istua kahvitauot rappukäytävässä portailla ja juoda kahvin siellä ja katsoa älypuhelinta.

Mua ei kiinnosta kuunnella noita ulkomaanmatkajuttuja. Itse en tule ikinä pääsemään mihinkään matkoille.

Vierailija
212/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miettinyt, että voisi istua kahvitauot rappukäytävässä portailla ja juoda kahvin siellä ja katsoa älypuhelinta.

Mua ei kiinnosta kuunnella noita ulkomaanmatkajuttuja. Itse en tule ikinä pääsemään mihinkään matkoille.

Sori, mutta vuodatuksesi ei oikein liity ketjun aiheeseen. Ehkä voit tehdä oman ketjun?

Vierailija
213/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua suohirviötä, haluan naisen joka on normaalipainoinen ja "perusnätti".

Olen itse normaalipainoinen ja ihan ok näkönen mies.

Ongelma on se että ne lihavat/rumat naiset pyrkii lähestymään minua koska he luulevat että minä kiinnostun heistä. Suht samaa tasoa kanssani olevat naiset taas etsivät niitä miehiä jotka ovat huipputasoa joita on miehistä aika harva.

M31

"Ongelma on se että ne lihavat/rumat naiset pyrkii lähestymään minua koska he luulevat että minä kiinnostun heistä."

Denialismisi todellisesta tasostasi on vahva.

Vierailija
214/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen mies on tärkeä. Ottaisin puutinnin koska tahansa mieluummin kuin pitkän miehen.

N23

Vierailija
215/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurikas sanotaan, jotta Mietaan tuloo!

Niin silloin Pitkäjussi syöksöö siementä korkiassa kaaressa Peräseinäjojelle asti!

Vierailija
216/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta vuodatuksesi ei oikein liity ketjun aiheeseen. Ehkä voit tehdä oman ketjun?

Kyllä liittyy. Kukaan ei halua seurustella ilkeiden ihmisten kanssa. Jos työpaikalla osa ei saa palkkaa niin ei kuulu silloin itse leuhkia. Vai pitäisikö sanoa, että muista laittaa lippalakki ettei kalju pala.

Vierailija
217/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on perusinceli, pihalla kun postilaatikko. Ihan sama mitä se haluaa, ei se mitään saa.

Vierailija
218/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin tinderiä just eikä tullu yhtään mätsiä normaalipainoisten ja kauniiden naisten kanssa.

M31

Vierailija
219/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku,normaalipainoinen ja ihan ok näköinen töissä käyvä mies. Haluaisin edes sen normipainoisein ja ihan ok näköisen naisen mutta niitä ei taida juurikaan suomessa olla?

M31

Ei tietenkään. Olethan sinä jo nähnyt kaikki Suomen 2,5 miljoonaa naispuolista ihmistä. Parempi, että muutat ulkomaille.

En nyt kaikkia ole nähny mutta eipä vielä vastaan ole tullu hyvää kumppania minulle, vain lihavia/rumia naisia.

Olen mieluummin sinkku kuin huonon kumppanin kanssa.

M31

Missä oikein liikut - kämppäsi poislukien? Mene ulos, minne tahansa, niin näet, että lihavilla/"rumilla" naisilla on useimmiten miespuolinen kumppani.

Vierailija
220/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin mummon valokuva-albumia ja totuus iski järkyttävänä silmille.

Ihmiset oli joskus 50-60-luvulla kauniimman ja viehättävämmän näköisiä kuin nykyään.

Naiset oli hoikkia ja siroja kuin barbinuket. Superkapeita uumia.

Hiukset oli näteillä kampauksilla, ei sellaisia liiskalettejä ja kirkuvanvärisiä kananprsetukkia kuin nykyään kampaajat tyrkyttää jokaisille.

Laadukkaan näköisiä, hienostuneita naisellisia kävelypukuja ja kukkamekkoja,

ei legginssejä ja paituleita, krokseja ja linttaanastuttuja tennareita, ei säkkimäisiä ruhoja ja huonoa ryhtiä.

Miehet oli hoikkia, hyväryhtisiä ja lihaksikkaita. Heissä oli itsevarmuutta. Heillä oli valpas rento katse.

Ei nyhveröitä apaattisia vässyköitä, jotka röhnöttää kaljamahoineen kuin säkit ja näyttää jo 30v. pappa-vartaloisilta.

Siis, nykyään ei edes ruumiinrakeenteesta tai vaatteista pysty erottamaan onko nainen vai mies.

Kaikilla on tasapaksu säkkimäinen keho ja unisex-vaatteet.

Mitä meille on tapahtunut???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä