Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma mies ja haluan kauniin naisen

Vierailija
19.07.2023 |

Miten tulee toimia? Ja nyt ei ole tarpeen tulla selittämään, ettei miehen rumuus vaikuta; jos ei vaikuttaisi, niin minulla olisi jo se kaunotar. Hyvä duuni ja tulotaso löytyy, olen pitkä, painoa vähän liikaa. Miinuksina sitten katoava hiusraja, ei-niin-komeat piirteet, jonkunasteinen leuattomuus ja ikää lähes 60.

Luonne on jämäkkä pohjalainen, äänestän kepua ja jäsenkirjakin löytyy. Työteliäs ja itsepäinen. Pinnallinen olen siinä mielessä, että minulle aika suuri prioriteetti naisessa on juurikin ulkonäkö. Sen lisäksi olen tullut joskus haukuttua pinnalliseksi, koska sydäntä lähellä on menestys ja taloudellinen pärjääminen.

Kommentit (407)

Vierailija
221/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku,normaalipainoinen ja ihan ok näköinen töissä käyvä mies. Haluaisin edes sen normipainoisein ja ihan ok näköisen naisen mutta niitä ei taida juurikaan suomessa olla?

M31

Ei tietenkään. Olethan sinä jo nähnyt kaikki Suomen 2,5 miljoonaa naispuolista ihmistä. Parempi, että muutat ulkomaille.

En nyt kaikkia ole nähny mutta eipä vielä vastaan ole tullu hyvää kumppania minulle, vain lihavia/rumia naisia.

Olen mieluummin sinkku kuin huonon kumppanin kanssa.

M31

Missä oikein liikut - kämppäsi poislukien? Mene ulos, minne tahansa, niin näet, että lihavilla/"rumilla" naisilla on useimmiten miespuolinen kumppani.

Lihavilla ja rumilla naisilla on usein lihava ja ruma kumppani koska tasot kohtaa.

Minä taas olen normaalipainoinen ja ok näköinen joten en minä lihavaa/rumaa akkaa halua koska ne on ällöjä.

M31

Vierailija
222/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku,normaalipainoinen ja ihan ok näköinen töissä käyvä mies. Haluaisin edes sen normipainoisein ja ihan ok näköisen naisen mutta niitä ei taida juurikaan suomessa olla?

M31

Ei tietenkään. Olethan sinä jo nähnyt kaikki Suomen 2,5 miljoonaa naispuolista ihmistä. Parempi, että muutat ulkomaille.

En nyt kaikkia ole nähny mutta eipä vielä vastaan ole tullu hyvää kumppania minulle, vain lihavia/rumia naisia.

M31

Missä oikein liikut - kämppäsi poislukien? Mene ulos, minne tahansa, niin näet, että lihavilla/"rumilla" naisilla on useimmiten miespuolinen kumppani.

Lihavilla ja rumilla naisilla on usein lihava ja ruma kumppani koska tasot kohtaa.

Minä taas olen normaalipainoinen ja ok näköinen joten en minä lihavaa/rumaa akkaa halua koska ne on ällöjä.

M31

Mä en halua itseä lyhyempää miestä. Ei pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selasin tinderiä just eikä tullu yhtään mätsiä normaalipainoisten ja kauniiden naisten kanssa.

M31

Ei tainnut tulla yhtään minkäänlaista mätsiä. Ymmärrettävistä syistä.

Vierailija
224/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

M31

Naisena on turvallinen olo, kun mut hyväksytään tämän painoisena.

Entä jos sulle tulee leikkausarpi ja nainen jättää sut, kun muutuit rumaksi tai jos sulla tulee salilla raskausarpia, yök.

Vierailija
225/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

M31

Entä jos sulle tulee leikkausarpi ja nainen jättää sut, kun muutuit rumaksi tai jos sulla tulee salilla raskausarpia, yök.

Sanon nyt suoraan.

Lihavana tai rumana et ole haluttava. Ehkä joku lihava tai ruma mies pitää sinua kauniina tai joku jolla on fetissi lihaviin naisiin.

M31

Vierailija
226/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemarkkinoiden ongelma on vain ja ainoastaan se että naiset yliarvioi oman tasonsa ja sen takia ihmiset ei kohtaa eli pareja ei meinaa syntyä.

Se pullukkanainen luulee olevansa normaalipainoinen joten sitten se haluaa normaalipainoisen miehen

Se ruma nainen luulee olevansa kaunis ja siksi se haluaa komean miehen.

Ruma nainen on sellainen jolla on kamala iho,huonot hampaat, rumat kasvot, ei peppua eikä tissejä ja hiukset huonossa kunnossa.

Miehet hyväksyy oman tasonsa mutta naiset ei.

M31

Oletko autisti, kun jankkaat samaa rikkinäistä levyä jatkuvasti? Ehkä löydät itsesi tasoisen naisen jostain asumistukiyksiköstä.

Asun omillani ja käyn töissä, naiset jotka asuu jossain asumistukiyksikössä ei ole minun tasoa.

M31

Asumistukiyksikössä asuvat naisetkin ovat ilmiselvästi parempaa tasoa kuin sinä, koska sinä olet se joka täällä jankkaa aivokuolleena - eivät he.  Kaltaisesi miehen ansaitsisi korkeintaan joku Virpi Butt- tyyppinen sarjamurhaaja tai muu väkivaltarikollinen, jos tasoja ajatellaan. 

Vierailija
227/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

M31

Sanon nyt suoraan.

Lihavana tai rumana et ole haluttava. Ehkä joku lihava tai ruma mies pitää sinua kauniina tai joku jolla on fetissi lihaviin naisiin.

M31

Sanon nyt suoraan. Kusipäisenä kokovartalomulkkuna et ole haluttava. Kukaan ei pidä sinua komeana, eikä halua olla kanssasi missään tekemisissä. Ever.

-eri

Vierailija
228/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Meinaat et katsee vauvasta vanhukseen kaikki naispuoliset?

Plus et puhui normaalipainoisesta, valtaosa taitaa olla ylipainoisia.

Ehkä pitäis vapaakin olla eikä varattu?

Kyllä siinä jo karsiutuu monet pois, eikä edes luonteeseen päästy.

Ohis, nainen

Vierailija
229/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa tauolla kuunnella kun miehet on lähdössä Italiaan, pitäisikö siihen vastata, että aijaa, mä ajattelin mennä kirpputorille katsomaan, jos löytyisi verhot 5 eurolla.

Ei ole siis kertakaikkiaan mitään yhteistä puhuttavaa ja miehet haluaa olla ilkeitä ja leuhkia matkoilla kaikki tauot, heillä ei ole mitään sosiaalisia taitoja, tarkoitus on vain pahoittaa naisten mieli.

Kuulokkeet olisi kyllä hyvät tauoille, voisi kuunnella youtube musiikkia.

Itse olen miettinyt, että voisi istua kahvitauot rappukäytävässä portailla ja juoda kahvin siellä ja katsoa älypuhelinta.

Mua ei kiinnosta kuunnella noita ulkomaanmatkajuttuja. Itse en tule ikinä pääsemään mihinkään matkoille.

En ole ikinä käynyt venemessuilla. Pitäisikö kuunnella mitä miehet sieltä ostaa.

No, ei ole ainakaan mitään yhteisiä puheenaiheita nyky työpaikoilla. Tauot rappukäytävässä on huomattavasti kivempia.

Vierailija
230/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluun mersun, vaikka olen köyhä.

Vierailija
231/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, mäkin haluis olla kaunis nuori rikas älykäs. En ole lähe urpo siitä ja vemputa pahinpaan hätääs.

Vierailija
232/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan hanskat vaikka olen kädetön.

Vierailija
233/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kauniin naisen pitäs sietää rumaa miestä. Hyi helvetti.

Vierailija
234/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

M31

Sanon nyt suoraan.

M31

Hoikkana miehenä et ole haluttava, jos sulla on rumat kasvot. On ihan sama kuinka paljon käyt salilla.

Vierailija
235/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selasin tinderiä just eikä tullu yhtään mätsiä normaalipainoisten ja kauniiden naisten kanssa.

M31

Ei tainnut tulla yhtään minkäänlaista mätsiä. Ymmärrettävistä syistä.

Syy on se että normaalipainoisille ja "perusnätille" naisille ei kelpaa normaalipainoinen ja ok näköinen mies koska naiset yliarvioi oman tasonsa. Lihavat ja rumat naiset suksikoon mäkeen.

M31

Vierailija
236/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme varmaan samannäköisiä ja minulla on kaunis nainen, mutta moni kakku päältä kaunis. . .

Minä myös ihmettelen miesten ikiaikaista kuvittelua että siitä tulisi onnelliseksi jos on kaunis nainen.

Tämä kuvitelma on tullut kalliiksi monelle miehelle

Minulla on tavallisen näköinen nainen. Itsekin olen aika tavallisen näköinen ja minua katselee tavalliset naiset. Olen kuitenkin varakas ja minulla on hieno avo urheiluauto joka kiinnittää kauniiden naisten huomiota. Tulee lähinnä vastenmielinen olo kun katsoo niitä ja miettii kuinka helposti noilta saisi.

Olen melkosta varma että se pillu ei ole yhtään sen parempi vaikka olisi miten hienoissa kuorissa

Harmaa mummeli jatkaa:

Mieheni oli eronsa aikoihin ryypännyt reilummin. Yhtenä aamuna oli herännyt oudon kaunottaren vierestä ja miettinyt tyyliin: 'mitä vittua minä täällä teen? ei tuokaan olisi huolinut minua matkaansa, jos ei olisi tiennyt, kuka olen'. Johtopäätöksenä oli, että parempi juoda kotona tai kavereitten kanssa mökillä.

Vierailija
237/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naisten kanssa katsottiin jääkiekkojoukkueiden kuvia ja lueteltiin ketkä on hyvännäköisiä ja ketkä ei.

Vierailija
238/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kauniin itsestään huolehtivan 30v naisen kuvaus oli hauska. Mielestäni nainen haluaa suunnilleen aina "äijän", miehen joka ja on "innostunut" jostakin asiasta ja tekee asioita omilla voimakkailla käsillään. Jos tämä yksi asia on vieläpä hänelle suunnilleen elämäntapa, niin aina ihailtavampaa. Näin nainen voi ihailla sitä miestä ja tuntea turvallisuutta ja ajatella että tuolta saa hyvät geenit jälkikasvulle. Eli ole mikään huithapeli vaan keskittyy tekemiseensä! Oli se sitten kitaristi, tai palomies.

Harmi vaan että kulttuurimme korostaa ulkoisia ominaisuuksia ja ihminen on taipuvainen haluamaan ihailua muiltakin. Siinä menee ihmisen rodunjalostus herkästi väärään suuntaan. Toki rahamies on aina kovaa valuuttaa ja potentiaalinen isähahmo. Pystyy todennäköisimmin tuomaan ruokaa koko laumalle.

Muualla eläinkunnassahan nämä pariutumisasiat ratkaistaan usein pelkän fyysisen voiman perusteella. Lauman vahvin uros saa siittää naaraat.

Vierailija
239/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa miettiä sitä, millainen nainen hyötyy sinusta parisuhdemielessä. Itsekin haluat kauniin naisen.. kyllä löytyy myös kauniita naisia, jotka haluavat varakkaamman miehen jolta löytyy statusta, ja joille ulkonäkö ei ole kaikkein tärkeintä. Jos olet siisti, toisia huomioiva, sulla on hyvä ura ja olet muutoinkin vakaa, niin kyllä sulle löytyy nainen. Mutta jätä ne feministipiirit koluamatta. Kysynnän ja tarjonnan laki. Keskity siihen, mitä sulla on, mitä jollain komealla nuorella jantterilla ei ole.

Vierailija
240/407 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan sama valittaja joka aamulla valitti kun postin kantaja ei suostunut hississä seksiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme