Sain ikävää palautetta ystävältä tarjoilusta ja siivouksesta hänen kyläillessään luonani :( :(
Jäi vähän vaivaamaan enkä oikein osannut puolustautuakaan varmaan.
Olemme pitkään yrittäneet nähdä, ja siihen tarjoutui mahdollisuus sunnuntaina. Kaveri soitti ihan ekstempore lauantaina että kerkeäsi tulla sunnuntaina kahville iltapäivästä. Olin innoissani ja siivosin koko huushollin, ja leivoin piirakkaa.
No ystävä ilmoittikin su aamuna ettei pääsekään tulemaan, mutta voisi tulla maanantaina.
No eilen kävivät sitten kylässä, ja ystävä harmitteli karvojen määrää (minulla on kissa ja koira) että lapsensa vaatteet sotkeutuvat nyt, että enkö olisi voinut vaikka imuroida.
Nyt on ollut kuuma ja eläimiltä karvaa lähtee paljon, en jaksa kuitenkaan joka päivä imuroida koko kämppää. Olin kuitenkin edellisenä päivänä hänen takiaan imuroinut, ettei olisi niin karvoja, mutta hän ei tullutkaan silloin vaan vasta seuraavana päivänä.
Kahvipöydässä piirakka oli vanhanmakuista. Noi kai se nyt kun toissapäivänä leivottu. En leivo joka päivä, enkä käy joka päivä kaupassa hakemassa valmistarjottavia vieraille jotka joko tulevat tai eivät tule. Ei riitä tuollaiseen halu, aika eikä raha.
Olisi pitänyt myös nostella esineet joihin ei saa koskea pois matalalta ettei lasta tarvi koko ajan kieltää. Olin kuitenkin nostanut ne jo lauantaina, ja su aamuna kun ilmoitti ettei tulekaan, niin laittanut kaiken takaisin paikoilleen. En nyt niitä joka päivä siirtele sen mukaan onko joku EHKÄ tulossa vai ei, joten kun sain tietää että tulee maanantaina niin en siirrellyt tavaroita, sillä ma aamuna olisi ihan yhtä hyvin voitu ilmoittaa ettei tulekaan, ja olisin siirrellyt tavaroita ja imuroinut päivittäin ja leiponut useita piiraita kuin mikäkin tollo siinä pompoteltavana.
Nyt mietin että olinko muka epäviraanvarainen? Olisiko pitänyt sanoa että älä tule maanantainakaan kun en jaksa kestitä, kun jo tein kaiken sunnuntaina?
Tämä ystävä tekee ohareita paljon, siis 90% kerroista.
Kommentit (48)
Ehkä tosiaan parempi ettei enää kutsu luokseen. Tai jos toinen kutsuu itsensä niin sanoo vain että on kiireitä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kutsu enää noin raskasta vierasta sun kotiin.
Tavatkaa vaikka kahvilassa tai sen kaverin kodissa.
Kutsu itsesi kaverisi kotiin seuraavaksi. Muista arvostella hänen kämpässään siivousjälkeä ja tarjoiluja, mikäli se kaveri koskaan on tarjonnutkaan sulle mitään.
Lopeta kynnysmattona oleminen nyt.
Tämä oli ensimmäinen kerta kun hän arvosteli mitään, joten en koe olevani matto. Jos menemme jonnekin kahvilaan tai minä hänen luokseen niin joudun varaamaan siihen aikaa, joka sitten menee hukkaan kun tapaaminen ei toteudukaan. Kotonani tätä ongelmaa ei ole.
ap
Kynnysmattohan sinä olet. Tapaamiset peruuntuvat, koska tälle ihmiselle ilmaantuu parempaa tekemistä ja parempia ihmisiä. Olet vain hätävara - viihdyttäjä. Aina valmiina, kun kaveri vain ilmoittaa aikataulunsa.
.
Joo, sinun olisi pitänyt sanoa , että maanantai ei sovi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kutsu enää noin raskasta vierasta sun kotiin.
Tavatkaa vaikka kahvilassa tai sen kaverin kodissa.
Kutsu itsesi kaverisi kotiin seuraavaksi. Muista arvostella hänen kämpässään siivousjälkeä ja tarjoiluja, mikäli se kaveri koskaan on tarjonnutkaan sulle mitään.
Lopeta kynnysmattona oleminen nyt.
Tämä oli ensimmäinen kerta kun hän arvosteli mitään, joten en koe olevani matto. Jos menemme jonnekin kahvilaan tai minä hänen luokseen niin joudun varaamaan siihen aikaa, joka sitten menee hukkaan kun tapaaminen ei toteudukaan. Kotonani tätä ongelmaa ei ole.
ap
Kynnysmattohan sinä olet. Tapaamiset peruuntuvat, koska tälle ihmiselle ilmaantuu parempaa tekemistä ja parempia ihmisiä. Olet vain hätävara - viihdyttäjä. Aina valmiina, kun kaveri vain ilmoittaa aikataulunsa.
.
Joo, sinun olisi pitänyt sanoa , että maanantai ei sovi
Entä jos maanantai sopi? Tavallaanhan tuo oli hyväkin juttu, kun nyt ap näkee mikä on miehiään tämä kaveri.
Kerroitko "ystävälle", että piirakka oli leivottu toissapäivänä?
Oikea ystävä ei mene huomauttelemaan vanhoista tarjottavista. Olen itsekkin syönyt vanhaa viineriä kylässä, mutta ei tullut mieleenkään loukata ystävääni sanomalla että olipas vanhaa viineriä. Pakkasesta otettu. Naureskelin kyllä ja hiukan juorusin äitille että kaveri tarjos vanhaa pullaa. Ja oikea ystävä vie tuliaisiksi jotain tuoretta pullaa, jonka voi tarjota kahvin kera. Itseäni ei myöskään haittaa koiran tai kisulin karvat yhtään. Silittelisin vaan lemmikkiä. Olen itsekkin melkoinen sottapytty niin ei haittaa vaikkei olisi siivottu minun takia.
Puhui ekan kerran nyt noin, mutta toivottavasti et päästä tätä ihmistä enää toista kertaa kotiisi! Olipa töykeä. Tuo oharointikin kertoo että on huono "ystävä" sinua kohtaan. Jätä tällainen pahan mielen aiheuttaja elämästäsi joka ei arvosta näkemääsi vaivaa ja aikaa. Olet varmasti ihan hyvä tyyppi, mutta tämä "kaveri" ei sitä arvosta. Arvosta itseäsi.
Piirakka oli häntä varten tehty, eli lauantai iltana sunnuntain kyläilyä varten, kuten myös siis siivottu silloin lauantaina että ei olisi sitä karvaa. Eli koska hän siirsi itse kyläilyään, niin "joutui" karvaiseen kämppään vanhalle piirakalle. Sanoin kyllä että odotin häntä sunnuntaina, niin siksi nyt näin. Ei oikein sanonut siihen mitään.
ap
Älä viitsi spämmätä joka ketjua täyteen näitä harhojasi. Kerta riittää.
Palsta menee ihan pilalle trollailusi tähden.