Haiseeko teidän miehet hieltä ja miten siitä voisi sanoa?
Tai siis tietysti kesällä hikoilee eri tavalla, mutta miehen hiki haisee sellaiselta todella pistävältä, pahalta. Vai onko se ihan normaalia, että miesten hiki vaan nyt haisee erilaiselta kuin naisten.
En muista tällaista ongelmaa olleen aikaisemmin entisissä suhteissa, vai enkö ole vain laittanut merkille.
Oon joskus pari kertaa sanonut (ollaan tapailtu puoli vuotta), kun kerran oli oikein pistävä haju. Sitten mies lähti oitis suihkuun. Kerran sanoin myös, kun haju oli taas niin paha ja mies vaan tuumasi, että eihän haise. Kerran kehaisin, että jotkuthan käyttää sellaista Absolut torria, mutta mies tuumasi, että joo se on sitten jos on oikein pahaksi päässyt.
Nyt en sitten tiedä, haistanko jotenkin eri tavalla kun mies ei sitä itse näytä haistavan. Ottaisi mut aina kainaloon, mutta hiki tarttuu kyllä mun vaatteisiin, niin yritän olla siellä väljästi. Enkä viittis aina sanoa, kun eihän se varmaan kivaa ole. Ja mietin itsekin, onko miesten hiki vaan niin paljon pistävämpää ja pahanhajuisempaa, ettei sille voi mitään.
Siksi ajattelin kysyä, haiseeko teidän miesten hiki tai jos meette kainaloon, haistatteko oikein mitään vai kuuluuko hien haista niin voimakkaasti?
En halua sanoa rumasti, mieskään ei koskaan sano mulle mitään rumasti, niin haluan nimenomaan jotenkin kivalla tyylillä sanoa tai ehdottaa jotain tujua dödöä.
Kommentit (48)
Jotkut miehet haisevat luonnostaan hyvältä ja toiset eivät. Lian ja stressihien haju on aina paha. Joskus on tullut vastaan miehiä, jotka haisevat ihan ns veljeltä - sellaiselta hikiseltä teinipojalta. Olen tulkinnut, että luonto yrittää viestiä minulle jotain. Oma mieheni on itselleni hajuton. Tai oikeastaan, jos käperryn hänen syliinsä tai nuuhkin kaulaa, niin vatsanpohjassa alkaa kutkutella mukavasti :)
Ei varmaan auta kuin antiperspirantti ja suihku usein. Vaatteiden vaihto ja pesu. Jos on muu dödö, joutuu usein lisäämään. Ellei joku kerro onko luomussa sopivaa vaihtoehtoa, suola kirvelee.
Haisee pahalta hikoillessa. Muuten ihan hyvältä. Sanon ihan suoraan, että suihkuun mars ja uusi vaatekerta.
Ostat sille jonkun hyväntuoksuisen dödön ja sanot, että tykkäät tästä tuoksusta. Jospa älyäisi käyttää.
Joillain vain on luonnostaan todella pistävä hien haju eikä siinä auta edes jatkuvat suihkuttelut. Absolut torr on meille tällaisille suuri pelastus. Käske käyttämään sitä. Omalle hien hajulle tulee helposti immuuniksi eikä tajua haisevansa. Torr kerta viikossa riittää.
Älä koskaan aloita suhdetta, jos mies haisee heille.
Sivusta
Fyysisessä työssä niin heti suihkuun ellei sitten jo työpaikalla jos mahdollisuus. Aamuin illoin suihkuun muut ja dödöä kainaloon. Hampaat pestä aamuin illoin ja tarkistuttaa hammaslääkärillä jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja hikoilen runsaasti, eikä se ole mitään ruusuvettä. Käyn suihkussa joka päivä, vaihdan puhtaat vaatteet, käytän deodoranttia - siltikin hikoilen "kettumyrkkyä". En voi sille mitään.
Nyt ei ollu susta kyse. Sulla on synnynnäinen kalanhajusyndrooma (googlaa), mutta ap:n mies on alkanut vasta äsken haista, joten jokin on muuttunut.
Sun haju todennäköisesti haittaa vain itseäsi.
Lue tarkemmn, ap oli vaihtanut miestä, edelliset ei haisseet, nykyinen haisee.
Vierailija kirjoitti:
Älä koskaan aloita suhdetta, jos mies haisee heille.
Sivusta
hampaat jos risaiset niin no no.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tuoksuu hikisenäkin hyvältä.
Mun työkaveri haisee. Nainen. En kyllä voi sanoa asiasta. 😬
Kaikenlaiset yksityiset tekijät voivat vaikuttaa feromoneista hien laatuun. Läskin hiki on tasan eri parempikuntoisemman hikeen. Kokemusta. En kutsu työkaveriasi miksikään mutta siinä on paljon eroja.
Olen sanonut monta kertaa likaisuudesta, sekä pesemättömistä hiuksista. Mies ei muuta tapojaan, mietin jo eroa.
Vierailija kirjoitti:
Mun miies haisee aina hyvältä. Vaikka olisi hikinen.
Mun miehellä on sellainen geeni, että hiki ei haise. Olen keran nuuhkaissut kumisaappaissa olleita villasukkia, joissa hän oli päivän metsätöissä. Ei haissut hielle- Itsletä loppui vaihdevuosien jälkeen hien haiseminen. Toki peseytään ja mää käytän dödöä, vaikka en ilmeisesti tarvitsisikaan.
"Jos ihmisellä on ABCC11-geeni, hänen kainaloistaan puuttuu hikeen yhdistyvä kemikaali, jota bakteerit käyttävät ravinnokseen tuottaessaan hajua. Sama geeni vaikuttaa myös esimerkiksi korvan vaikun koostumukseen!"
"Sä haiset hieltä".
Neutraali äänensävy, naama peruslukemilla.
Minulla on sama ongelma. Hienhaju tarttuu myös omiin vaatteisiini, jonka vuoksi olen alkanut vältellä miehen tapaamista. Olen sanonut asiasta useita kertoja, mutta tuloksetta.
Joskus, ymmärtää itse peseytyä. Peseytyy muutenkin joka päivä. Raskas fyysinen työ.
Mieheni käy suihkussa joka päivä kaksi kertaa ette normaalisti haise hieltä.
Kun tapasin mieheni ensi kertaa, hän oli hikinen ja sen haistoi. Rakastuin saman tien :)
Vierailija kirjoitti:
Väärä mies sinulle.
Väärä sika kellekään.
Likaisen miehen löyhkäävä hiki ei ole sama asia kuin feromonit. Feromonit on hajuttomia.
Lihansyöjät, tupakoijat ja kaljottelijat löyhkäävät.
Älä vaan ikinä luovu noista harhaluuloistasi, koska joku raukka vois sut silloin huolia ja sehän olis kamalaa.