Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haiseeko teidän miehet hieltä ja miten siitä voisi sanoa?

Vierailija
18.07.2023 |

Tai siis tietysti kesällä hikoilee eri tavalla, mutta miehen hiki haisee sellaiselta todella pistävältä, pahalta. Vai onko se ihan normaalia, että miesten hiki vaan nyt haisee erilaiselta kuin naisten.

En muista tällaista ongelmaa olleen aikaisemmin entisissä suhteissa, vai enkö ole vain laittanut merkille.

Oon joskus pari kertaa sanonut (ollaan tapailtu puoli vuotta), kun kerran oli oikein pistävä haju. Sitten mies lähti oitis suihkuun. Kerran sanoin myös, kun haju oli taas niin paha ja mies vaan tuumasi, että eihän haise. Kerran kehaisin, että jotkuthan käyttää sellaista Absolut torria, mutta mies tuumasi, että joo se on sitten jos on oikein pahaksi päässyt.

Nyt en sitten tiedä, haistanko jotenkin eri tavalla kun mies ei sitä itse näytä haistavan. Ottaisi mut aina kainaloon, mutta hiki tarttuu kyllä mun vaatteisiin, niin yritän olla siellä väljästi. Enkä viittis aina sanoa, kun eihän se varmaan kivaa ole. Ja mietin itsekin, onko miesten hiki vaan niin paljon pistävämpää ja pahanhajuisempaa, ettei sille voi mitään.

Siksi ajattelin kysyä, haiseeko teidän miesten hiki tai jos meette kainaloon, haistatteko oikein mitään vai kuuluuko hien haista niin voimakkaasti?

En halua sanoa rumasti, mieskään ei koskaan sano mulle mitään rumasti, niin haluan nimenomaan jotenkin kivalla tyylillä sanoa tai ehdottaa jotain tujua dödöä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa grrr

Vierailija
42/48 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yök, mene suihkuun!" toimii.

Mitä sä ap jaarittelet?

Sun mies haisee koska se on likainen sika, jonka aineenvaihduntasairaudet ja riippuvuudet haisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistä, jumalauta. Kukaan viitsi lukea 5000 sanaa miehesi hajusta.

Vierailija
44/48 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseva mies on sairas ja likainen mies. En menis "kainaloon" enkä edes haisteluetäisyydelle.

Vierailija
45/48 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se miesten hiki haisee erilaiselta, mieshormoni testosteroni sen aiheuttaa. Naisillakin usein alkaa vaihdevuosien jälkeen hiki haisemaan sellaiselta oikein miehisen pistävältä, ellei sitten kuulu siihen pieneen prosenttiin onnekkaita, joilla ei geneettisistä syistä hiki haise lainkaan.

Vierailija
46/48 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sairaudet ja lääkkeet saa hien haisemaan todella pahalta, siis myös sellaisen henkilön jonka hiki on aiemmin ollut vain hien hajuista. Muuten hajut on puhtaasti hormonalinen asia ja liitty vahvasti biologiaan. Jos henkilö haisee pahalta, hän ei ole sinulle oikea. Ihminen on eläin ja luonto/vaistot kertoo kenen perimä ei sovi yhteen oman kanssa. Mahdollinen jälkikasvu olisi tavalla tai toisella viallista. Nykyihminen on niin vieraantunut luonnosta ja vaistoistaan ettei osaa tulkita varoituksia.

Vierailija
47/48 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ja kannattaa sanoa ihan kauniisti suoraan. Itse sanon miehelle jos hän haisee niin ymmärtää mennä suihkuun. Valitettavasti on niitäkin ihmisiä olemassa joille perushygieniaa ei ole opetettu.

Kannattaa tarkistaa myös vaatteiden, lähinnä paitojen, materiaalit ja miten niitä pestään. Miehen työpaikalle tilattiin hiljattain uudet työpaidat jotka käytössä alkavat haista pistävälle. Vanhoihin työpaitoihin ei muodostu pistävää hajua.

Vierailija
48/48 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut sairaudet ja lääkkeet saa hien haisemaan todella pahalta, siis myös sellaisen henkilön jonka hiki on aiemmin ollut vain hien hajuista. Muuten hajut on puhtaasti hormonalinen asia ja liitty vahvasti biologiaan. Jos henkilö haisee pahalta, hän ei ole sinulle oikea. Ihminen on eläin ja luonto/vaistot kertoo kenen perimä ei sovi yhteen oman kanssa. Mahdollinen jälkikasvu olisi tavalla tai toisella viallista. Nykyihminen on niin vieraantunut luonnosta ja vaistoistaan ettei osaa tulkita varoituksia.

Onko hajulla väliä, jos ei lapsia halua? Minä arvioin henkilön "oikeellisuutta" itselleni ihan muin perustein.