Miehet, mitä OIKEASTI ajattelette naispuolisista kavereistanne?
Parisuhteessa tai ei, jos naispuolinen kaverisi alkaisi jossain yhteydessä hieman kiehnätä, miten reagoisitte?
A) Jes, vihdoin!
B) Voi miten söpöä, kiva tietää että tunne on molemminpuolinen vaikka minun onkin nyt kieltäydyttävä. Ihanaa, että on joku johon voi olla ihastunut ja joka on ihastunut takaisin.
C) Voi herrajjestas, mitä oikein teet, tollo? Pimenikö päässä, pelleiletkö? Lopeta heti!
D) Jotain muuta, mitä?
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kommenttien perusteella vähän siltä, että siinä missä naisille yleensä elämä kumppanin kanssa voi olla hyvin kokonaisvaltaisesti merkityksellistä ja miellyttävää, niin miehillä se lähinnä tuntuu molon päässä. Kun sieltä loppuu tuntemukset, millään muulla ei ole enää mitään merkitystä.
Eikö kellekään (palstalla olevalle) miehelle merkitse mitään naisen kunnioitus?
Todellakin merkitsee. Sen takia mulla ei ole naispuolisia ystäviä. Vaimokin tietää miksi niitä on joskus ollut.
Jos tämä ei ollut mitään sarkasmia, niin voi että miten helpottavaa naisena kuulla edes yksi kommentti, jossa mies on rehellisesti myöntänyt asiat niin kuin ne on ja tehnyt ihan käytännön tasolla valinnan/ "uhrauksen". Tuollaista on helppo kunnioittaa, vaimosi voi varmasti hyvin suhteessa 👍
En pidä sitä uhrauksena. Mä en nimittäin ole ikinä saanut yhdeltäkään naiselta ns muuta hyötyä kuin mahdollisuuden seksiin. Poislukien kumppanit.
Lähtökohtaisesti mä harrastan ja työskentelen miesvaltaisella alalla. Mun kaikki pitkäaikaiset kaverit on miehiä, poislukien yksi lepakko joka on enemmän mies kuin suurin osa miehistä..
Hirveän yksinkertaisesti jos mä hengailen naisen kanssa niin suurimman osan ajasta mulla on tylsää, koska kiinnostuksen kohteet ja jutut ovat täysin erilaisia. Ne ovat lähestulkoon aina jotain small talk- naisen juttujen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset ette tajua millaista on olla mies..
Miehet ajattelee seksiä jokaikinen kerta kun vähän vilahtaa paljasta pintaa.
Lähestulkoon kaikki miehet elää jonkinasteisessa puutteessa.
Vaikka mies olisi teidän kaveri ilman tarkoitusta seksiin. Voitte olla ihan varmoja että mies kattoo silti teidän vartaloa ja vähintään mielessään miettii miltä tuntuisi yhtyä teihinTää niin hitosti.. Voisitteko naiset kuvitella syövänne erektiolääkeitä pystyäksenne harrastamaan seksiä ihmisen kanssa joka ei kiihota teitä?
Tai Vastaavasti yliannostamaan erektioläökettä että pystyisitte harrastamaan seksiä mahdollisimman monen eri naisen kanssa eri päivinä?Mä oon tehnyt molemmat.. mies 44
Voisitteko miehet kuvitella käyttävänne liukkaria, pystyäksenne harrastamaan seksiä sellaisen ihmisen kanssa joka ei kiihota teitä juuri sillä hetkellä? Tai vastaavasti jäämään aina ilman tyydytystä, kun seksikumppani lopettaa juuri, kun homma pääsi alkuun?
Been there, done that, vaikka kumppanit on pyritty valkkaamaan huolella. Että tervetuloa vaan naisten ihanaan maailmaan, kannattaa kadehtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kommenttien perusteella vähän siltä, että siinä missä naisille yleensä elämä kumppanin kanssa voi olla hyvin kokonaisvaltaisesti merkityksellistä ja miellyttävää, niin miehillä se lähinnä tuntuu molon päässä. Kun sieltä loppuu tuntemukset, millään muulla ei ole enää mitään merkitystä.
Todellakin merkitsee. Sen takia mulla ei ole naispuolisia ystäviä. Vaimokin tietää miksi niitä on joskus ollut.
Jos tämä ei ollut mitään sarkasmia, niin voi että miten helpottavaa naisena kuulla edes yksi kommentti, jossa mies on rehellisesti myöntänyt asiat niin kuin ne on ja tehnyt ihan käytännön tasolla valinnan/ "uhrauksen". Tuollaista on helppo kunnioittaa, vaimosi voi varmasti hyvin suhteessa 👍
En pidä sitä uhrauksena. Mä en nimittäin ole ikinä saanut yhdeltäkään naiselta ns muuta hyötyä kuin mahdollisuuden seksiin. Poislukien kumppanit.
Lähtökohtaisesti mä harrastan ja työskentelen miesvaltaisella alalla. Mun kaikki pitkäaikaiset kaverit on miehiä, poislukien yksi lepakko joka on enemmän mies kuin suurin osa miehistä..
Hirveän yksinkertaisesti jos mä hengailen naisen kanssa niin suurimman osan ajasta mulla on tylsää, koska kiinnostuksen kohteet ja jutut ovat täysin erilaisia. Ne ovat lähestulkoon aina jotain small talk- naisen juttujen välillä.
Joku kysyi joskus haastattelussa joltain käyttäytymistieteiden gurulta. Kuinka tunnistaa ihmisten tarkoitusperät?
Gurun neuvo oli hyvin yksinkertainen, vertaa itseäsi ihmisen vanhoihin kavereihin ja mieti mitä sinä tuot pöytään jota toinen haluaa? Mikä teitä yhdistää? Mitä koet antavasi hänelle jos et keksi mitään. Mieti mitä ihminen saa sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko omien kumppanien kanssa sitten jotain yhteistä mielenkiintoista juteltavaakin, vai onko kummatkin tyytyväisiä siihen että kunhan arjet rattaat pyörii?
Vierailija kirjoitti:
Kuis moni teistä naisista on ottanut baarista/ kadulta miehen mukaan joka ei kiihota teitä yhtään. Pidätte tätä miestä jopa vastenmielisenä mut ei ole parempaakaan tarjolla?
Tämäkin on miehille ihan normaalia.
Te ette vaan pysty tajuamaan kuinka iso ero miehen ja naisen seksuaalisuudesta on.
Miehen seksuaalisuus kuulostaa aika ikävältä ja vastemieliseltä paitsi naiselle, myös miehelle itselleen. Parhaimmillaankin taitaa olla kuin jotain halpahallin bulkkikamaa, ja pahimmillaan jotain sadistista, nöyryyttävää ja tuhoavaa.
Onnesi tuo mistä puhut ei koske kaikkia miehiä. Toisenlaisiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko omien kumppanien kanssa sitten jotain yhteistä mielenkiintoista juteltavaakin, vai onko kummatkin tyytyväisiä siihen että kunhan arjet rattaat pyörii?
On paljonkin koska heidän kanssaan tulee tehtyä paljon asioita, reissut, tulevaisuuden suunnitelmat ymym. Asioita joita ei "kaverien" kanssa tehdä.
Parisuhde on niin paljon syvempi kuin kaverisuhteet että jo yksistään se muuttaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämän palstan miehillä ole minkäänlaisia suhteita naisiin, korkeintaan äitiinsä.
Tulihan se sieltä, perus katkeruutta tihkuva viesti naispuoliselta incelíltä joka ei saa kokea hyvää parisuhdetta kertaakaan elämänsä aikana.
Mikä on naispuolinen íncel? Täällähän jatkuvasti toitotetaan, että se on mahdottomuus, sillä kuulemma nainen saa seksiä aina halutessaan. (Íncelit eivät tajua, että nainen ei halua seksiä kenen tai minkä kanssa tahansa.)
Silloin se ei ole in-c-el. Silloin on vapaaehtoisesti ilman. Ja naispuoliset kyllä saavat seksiä lähes aina halutessaan, vaikka eivät kaikilta haluaisikaan. Totta kai on poikkeuksia, joille jopa seksin saaminen on työn ja tuskan takana, vaikka haluaisikin. Yleensä tällaiset naiset ovat aika karmean näköisiä.
Palstan inkkulit puhuvat siis pskaa väittäessään, että ihan jokain nainen saa seksiä aina kun haluaa. Vaikkapa sitten niiltä, jotka panevat vaikka sikaa, lehmää, vuohta tai ruumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuis moni teistä naisista on ottanut baarista/ kadulta miehen mukaan joka ei kiihota teitä yhtään. Pidätte tätä miestä jopa vastenmielisenä mut ei ole parempaakaan tarjolla?
Tämäkin on miehille ihan normaalia.
Te ette vaan pysty tajuamaan kuinka iso ero miehen ja naisen seksuaalisuudesta on.
Miehen seksuaalisuus kuulostaa aika ikävältä ja vastemieliseltä paitsi naiselle, myös miehelle itselleen. Parhaimmillaankin taitaa olla kuin jotain halpahallin bulkkikamaa, ja pahimmillaan jotain sadistista, nöyryyttävää ja tuhoavaa.
Onnesi tuo mistä puhut ei koske kaikkia miehiä. Toisenlaisiakin on.
No 70% miehistä on seksuaalisessa puutteessa. Parisuhteessa tai ei. Koskee paljon useampaa miestä kun voit kuvitella.
Jännä tämä seksuaalisuus. Juteltiin miespuolisen BF kanssa kännissä millaista se oikeasti on ollut. 15-30v ihan hirveää, joutu oikeasti r..........n joka ikinen päivä, ihan mikä vaan saattoi saada erektion aikaan joka ei vaan laskenut ilman vemputusta. Ei pystynyt käymään hierojalla tämän takia.. Tai joutu vetää kuivat pois ennen .
Ennen treffejä oli pakko vetää kuivat veks muuten ois ollut erektio päällä jo halatessa.
Erektio oli päällä joka kerta kun nukkui.
Naisen ulkonäkö tai ikä ei vaikuttanut yhtään jos oli puutteessa ja sillon oli lähes aina.
Seksiä pystyi ja halusi harrastaa+5x päivässä.
Onneksi tuo alkoi vähentyä jo 30kieppeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisissa ole mitään kunnioitettavaa, paitsi ehkä neitsyys.
Eli naisten ei koskaan pidä harrastaa seksiä, vaan säilyttää neitsyytensä ikuisesti.
Olette te inkkelit sekaisin.
Eihän tuo sitä tarkoita. Olet tyhmä etkä ymmärrä lukemaasi vaan teet omat väärät johtopäätökset.
Tuossahan sanotaan, ettei naisissa ole muuta kunnioitettavaa kuin neitsyys. Joten jos haluaa olla "miesten" silmissä kunnioitettava, on siis oltava loppuelämänsä neitsyt. Miten muuten tuon lauseen voi tulkita, sinä kirjoitustaidoton pölvästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisissa ole mitään kunnioitettavaa, paitsi ehkä neitsyys.
Ai, apua! :D Käykö joku yksittäinen ihminen trollaamassa täällä huvikseen, vai mitä nää kommentit on?
Yksittäinen, yksinäinen ja yksinkertainen on hän.
Vierailija kirjoitti:
Jännä tämä seksuaalisuus. Juteltiin miespuolisen BF kanssa kännissä millaista se oikeasti on ollut. 15-30v ihan hirveää, joutu oikeasti r..........n joka ikinen päivä, ihan mikä vaan saattoi saada erektion aikaan joka ei vaan laskenut ilman vemputusta. Ei pystynyt käymään hierojalla tämän takia.. Tai joutu vetää kuivat pois ennen .
Ennen treffejä oli pakko vetää kuivat veks muuten ois ollut erektio päällä jo halatessa.
Erektio oli päällä joka kerta kun nukkui.Naisen ulkonäkö tai ikä ei vaikuttanut yhtään jos oli puutteessa ja sillon oli lähes aina.
Seksiä pystyi ja halusi harrastaa+5x päivässä.Onneksi tuo alkoi vähentyä jo 30kieppeillä.
Kuulosta kyllä ihan kamalalta. Lähinnä kiroukselta. Ei käy kateeksi.
Minulle, naisena, parisuhteen parasta antia on ollut se, että olen silloin tuntenut kuuluvani jollekulle, ollut jonkun oma. Elämässä on ollut kiintopiste, joka on saanut kaiken muun ympäriltä asettumaan järkeviin mittasuhteisiinsa.
Nyt kun kokemuksista viisastuneena tiedän miten miesten aivot toimii, millaisia olentoja ovat, niin tuskin enää ikinä kykenen "omistamaan" itseäni miehelle. Hyi olkoot.
Vierailija kirjoitti:
Erektio oli päällä joka kerta kun nukkui.Naisen ulkonäkö tai ikä ei vaikuttanut yhtään jos oli puutteessa ja sillon oli lähes aina.
Seksiä pystyi ja halusi harrastaa+5x päivässä.Onneksi tuo alkoi vähentyä jo 30kieppeillä.
Jatkan vielä.
. Kumpikaan meistä ei ole kokenut saavansa tarpeeksi seksiä missään vaiheessa elämäänsä. Nyt 40 kieppeillä ollaan vasta ekan kerran tyytyväisiä seksin määrään.
3-7x viikko ja 1-2 soolo sessiota.
15-20v ja toi määrä olis pitänyt saada joka päivä, niin ei olis panettanut. 20-30v pari kertaa päivässä + soolot.
Siitä voi miettiä miten tuo seksuaalisuus suhteutuu keskiverto naisen seksuaalisuuteen. Joka haluaa keskimäärin 3-4x viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, mitä jos saisitte kumppanin, joka ei halua seksiä, mutta sallii teidän käydä vieraissa niin paljon kuin sielu sietää. Näettekö tuollaisessa kumppanissa mitään arvoa?
En, koska seksini olisi todennäköisesti täysin tämän naisen varassa, joka sitä ei halua. Se, että nainen antaisi minulle luvan käydä vieraissa, niin mitä sitten? Olen ollut nytkin sinkkuna vuodesta 2017 ja seksiä ei ole ollut kenenkään kanssa.
Mitä iloa naiselle on tällaisesta miehestä, joka haluaa vain seksiä (muu on toisarvoista) eikä pelkästään edes oman kumppaninsa kanssa, vaan kaikkien kauniiden naisten kanssa (jos vain saisi)?
Kuten tuolla aiemmin totesin, isolla osalla naisista on hämmästyttävä kyky ajatella kumppanistaan niin positiivisesti. Ikään, kuin tuo mies ei olisi enää mies, vaan miehen seksuaalisuus olisi täysin tämän naisen hallinnassa. Tuo varmasti tuo naiselle iloa, eli omat kuvitelmat miesten hyvyydestä.
Olen sinkku enkä siis ajattele noin kumppanistani. Mutta mulla on monta veljeä ja tiedän, että ainakaan he eivät ole hyppäämässä kavereittensa kanssa sänkyyn, hehän ovat vaan kavereita.
Voisiko olla, että sä itse yleistät oman kokemuksesi koskemaan kaikkia miehiä?
Mistä sä oikeasti tiedät tämän, et mistään?
Miehen ja naisen seksuaalisuuden ymmärtämiseen auttaa hyvin tutkimuksien lukeminen. Tiesitkö että joka 5 mies olisi valmis harrastamaan seksuaalista toimintaa saman sukupuolen kanssa jos ei jäisi kiinni ja saisi olla antavana osapuolena. Tyyliin suihin tai kakkoseen..
Mitä ihmettä? Haluaako viidesosa miehistä munaa suuhun tai kakkoseen, vai onko niin että kahden miehen ollessa kyseessä antaja onkin se jonka muna on töissä ja ottaja se jonka aukkoja ronkitaan?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki seksi mikä on saatavilla kannattaa hyödyntää.
Yök mikä mieslort to, ei parisuhdematskua...Tosin suurin osa miehistähän on näitä saastaisia lort toja joista ei kunnon miestä saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne naiset voitte olla parisuhteissa miesten kanssa tiedostaen tämän? Kysyn ihan vakavissani. Entäs miehet, harmittaako edes koskaan, jos ette kykene ajatuksissanne olemaan puolisollenne uskollisia?
Naiset voivat olla parisuhteissa, koska naiset uskovat aina oman miehen olevan juuri sellainen, joka ei ajattele, kuten miehet yleensä. Naisilla on uskomaton kyky ajatella, että on joku tietty ryhmä miehiä, jotka eivät ajattele seksuaalisesti, kuten muut miehet. En ole ikinä oikein ymmärtänyt, mihin tämä haavemaailma perustuu.
Mieheni on hieman erikoinen, ja positiivisella tavalla, en tunnista muitakaan vakiovalituksia miehistä joita täällä vilisee millään lailla omasta suhteestani. Hän on sanonut ettei syventäisi ystävyyksiä jos mukana olisi romanttista tai seksuaalista sävyä, minkä uskon. Ja jos joku hetkellinen ajatus päässä kävisikin niin olen sikäli outo, ettei se häiritse minua, tunteet ja halut on mitä on, teot lasketaan. Meillä on niin hyvä ja tyydyttävä suhde, että jos hetken fantasia pulpahtaa mieleen niin mitä se uhkaisi?
Sinällään ap:n kysymys on mielestäni täysin turha. "Oikeiden ajatusten", sius milloin minkäkin hetkellisen ylläkkeen sijaan suhteessa ratkaisee oikeat teot ja ne pysyvämmät ajatukset ja tunteet. Näin ainakin aikuisten itsehillintään kykenevien ihmisten suhteissa. Sellaista, jolle jokainen himo on yllyke toimia ei muutenkaan kannata huolia, siinähän menee uskollisuuden lisäksi rahat ja terveyskin.
No juuri tätä olen sanonut jo kymmenen kertaa. Nainen uskoo oman miehensä olevan erityinen ja kunnioitettava niin kauan, kun/jos mies ei toisin todista.
Ei ole mitään syytä kuvitella sinun tapasi olevan jotenkin oikeampi. Ihan samoin tunnen oman puolisoni lisäksi muitakin miehiä, joilla ei ole mitään kiinnostusta panna kaikkea mikä liikkuu.
Totta kai ketuttaa jos ei itse saa mitä haluaa tai edes sinnepäin, mutta kas kun moni parisuhteessa oleva saa. Sinä sen sijaan kuulostat ihmiseltä, jonka mukaan on mahdotonta juosta satasta kymmeneen sekuntiin tai perustaa menestyvää yritystä, koska itse ei ole siihen kyennyt.
Jokainen mies vetäisee tilaisuuden tullen naiskaveriansa viikseen. 100%.
Kullinjakelijat on halpoja h u o r i a, ei jatkoon
Höpöhöpö. Ei se ole mitään sellaista erityistä kunnioitusta jota nainen haluaa miestään kohtaan tuntea. Tuollainen on peruskunnioitusta, jolla tavalla tulisi kaikkien kunnioittaa muita kanssaihmisiä lähtökohtaisesti. Itse en ainakaan naisena kykene kunnioitusta feikkaamaan enkä itseäni huijaamaan. Miehen tulee teoillaan ja valinnoillaan ansaita syvempi kunnioitus. Puheet ei tässä riitä mihinkään.
Ja tämä ei koske kaikkia naisia ja kaikkia parisuhteita tietenkään.