Miehet, mitä OIKEASTI ajattelette naispuolisista kavereistanne?
Parisuhteessa tai ei, jos naispuolinen kaverisi alkaisi jossain yhteydessä hieman kiehnätä, miten reagoisitte?
A) Jes, vihdoin!
B) Voi miten söpöä, kiva tietää että tunne on molemminpuolinen vaikka minun onkin nyt kieltäydyttävä. Ihanaa, että on joku johon voi olla ihastunut ja joka on ihastunut takaisin.
C) Voi herrajjestas, mitä oikein teet, tollo? Pimenikö päässä, pelleiletkö? Lopeta heti!
D) Jotain muuta, mitä?
Kommentit (592)
Miten OIKEASTI ajattelette puolisoidenne mustasukkaisesta reaktiosta naispuolisiin kavereihinne?
A) Ei ole oikeasti MITÄÄN syytä olla mustasukkainen, en koskisi tuohon siskon korvikkeeseen vaikka tyrkyttäisi itseään minulle! :D
B) Ohhoh, onpas kiva tilanne kun puoliso on epävarma ja mustis, tässähän ego ihan pönkittyy. Ei pidä täysin kieltää, jotta tilanne ei muuttuisi, mutta voin isällisesti vähän holhota, "Äläs nyt hei viitsi, sinä olet kuitenkin ykkönen kaikista!"
C) Oikeilla jäljillähän tuo on, mutta jos kiellän kaiken hän ei voi todistaa mitään. Ja "kavereista" en luovu, on ihanaa saada monelta naiselta huomiota. "Pitäisiköhän sinun hoidattaa pääsi kuntoon, tuo on sairasta?"
D) Jotain muuta, mitä?
Ainakin minun miespuolinen kaveri sanoo, että olen täysi narsisti.
Mietin tässä miten noin niinkun henkisellä tasolla pitäisi suhtautua seksiin sellaisen miehen kanssa, joka olisi heti jakamassa ympäriinsä, jos vain kelpaisi muille. Sehän on kuin halpaa makkaraa. Jota saa ihan mistä tahansa.
En suoraansanottuna koe ketään naispuolista kaveriani seksuaalisesti viehättävänä, joten tilanne olisi aika vaikea.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämän palstan miehillä ole minkäänlaisia suhteita naisiin, korkeintaan äitiinsä.
Sieltähän sekin taas tuli valtaistuimen korkeuksista!
Rikosilmoitus seksuaalisesta ahdistelusta. M28
Olen Suomalainen mies. Meidät kaikki on kasvatettu viimeistään 60- luvulla tasa-arvoisiksi, 70--luvulla syntyneet jopa feministeiksi.
Itse kasvoin rivarissa, jossa molemminpuolin asui ikäiseni tyttö. Olimme tovereita. Päiväkodissa luettiin Ronjaa, Isä luki Peppiä, omassa huoneessa luin Tiinaa. Koulussa oli matrirkaatti.
Ei mulla ole kuin pari frendiä, jonka kanssa on romanttiset ( korostan henkistä yhteyttä, en puhu seksistä ) vibat. Silti tai juuri siksi ystävyytemme syveni ja oli luja.
Siis- tottakai voi olla frendi. Täällä on jotain omituisia tyyppejä, jotka väittävät muuta. Oikeasti - hankkikaa ystävä, tai rakastakaa naisia, älkää vihatko.
Yök! Seksi on ällöä ja kaverit on vaan kavereita.
Toisen kanssa panisin, toisen kanssa en. Varmaan vähän niinkuin sinäkin. Toisten kanssa synkkaa silläkin tavalla, ja toisten kanssa ei tulisi mieleenkään.
Kuis moni teistä naisista on ottanut baarista/ kadulta miehen mukaan joka ei kiihota teitä yhtään. Pidätte tätä miestä jopa vastenmielisenä mut ei ole parempaakaan tarjolla?
Tämäkin on miehille ihan normaalia.
Te ette vaan pysty tajuamaan kuinka iso ero miehen ja naisen seksuaalisuudesta on.
Arvostan kaverinaista enemmän kuin tyttistä. Tyttöystävä on "sitä varten".
onpas lapsellisia ihmisiä paikalla taas
Ei naiset kaverina muuta mitenkään todellisuutta. Jos nainen on jollain tavalla hyvännäköinen, ajattelen hänestä seksuaalisia ajatuksia. Jos nainen ei ole yhtään hyvännäköinen, niin kaveruus jopa lähes platonisesti onnistuu hyvin. Ei tämä kovin vaikea yhtälö ole. Toki pystyn hillitsemään ihan normaalisti itseni, eli seksuaaliset ajatukset pysyvät taka-alalla.
Tämä kaveeraaminen platonisesti onnistuu varmasti naisilta paljon paremmin, koska naiset eivät tunne seksuaalista vetoa juuri keneenkään. Miehet sen sijaan lähes kaikkiin naisiin.
Mies ja nainen voi olla ystäviä ainoastaan siinä tilanteessa, että ovat aikaisemmin harrastaneet keskenään seksiä. Mikäli näin ei ole, niin miehen puolelta ystävyys perustuu tavoitteeseen saada sitä seksiä jossain vaiheessa.
Poikkeus vahvistaa säännön.
Todellakin panisin, tästä haaveilenkin ja odotan vain sopivaa hetkeä. Mielestäni mies ja nainen eivät voi olla kavereita, ellei nainen ole äärimmäisen ruma - niin ruma, että mies ällöää häntä seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kuis moni teistä naisista on ottanut baarista/ kadulta miehen mukaan joka ei kiihota teitä yhtään. Pidätte tätä miestä jopa vastenmielisenä mut ei ole parempaakaan tarjolla?
Tämäkin on miehille ihan normaalia.
Te ette vaan pysty tajuamaan kuinka iso ero miehen ja naisen seksuaalisuudesta on.
Aina. Rumalta mieheltä saa helposti. Kumppanitkin on olleet sellaisia, että jopa vieraat on käyneet julkisella paikalla kysymässä olenko oikeasti tuollaisen äijän kanssa.
Kaikki seksi mikä on saatavilla kannattaa hyödyntää.