Miehet, mitä OIKEASTI ajattelette naispuolisista kavereistanne?
Parisuhteessa tai ei, jos naispuolinen kaverisi alkaisi jossain yhteydessä hieman kiehnätä, miten reagoisitte?
A) Jes, vihdoin!
B) Voi miten söpöä, kiva tietää että tunne on molemminpuolinen vaikka minun onkin nyt kieltäydyttävä. Ihanaa, että on joku johon voi olla ihastunut ja joka on ihastunut takaisin.
C) Voi herrajjestas, mitä oikein teet, tollo? Pimenikö päässä, pelleiletkö? Lopeta heti!
D) Jotain muuta, mitä?
Kommentit (592)
Taas yksi syy lisää pysyä kaukana miehistä
Vierailija kirjoitti:
Miten ne naiset voitte olla parisuhteissa miesten kanssa tiedostaen tämän? Kysyn ihan vakavissani. Entäs miehet, harmittaako edes koskaan, jos ette kykene ajatuksissanne olemaan puolisollenne uskollisia?
Naiset voivat olla parisuhteissa, koska naiset uskovat aina oman miehen olevan juuri sellainen, joka ei ajattele, kuten miehet yleensä. Naisilla on uskomaton kyky ajatella, että on joku tietty ryhmä miehiä, jotka eivät ajattele seksuaalisesti, kuten muut miehet. En ole ikinä oikein ymmärtänyt, mihin tämä haavemaailma perustuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset ette tajua millaista on olla mies..
Miehet ajattelee seksiä jokaikinen kerta kun vähän vilahtaa paljasta pintaa.
Lähestulkoon kaikki miehet elää jonkinasteisessa puutteessa.
Vaikka mies olisi teidän kaveri ilman tarkoitusta seksiin. Voitte olla ihan varmoja että mies kattoo silti teidän vartaloa ja vähintään mielessään miettii miltä tuntuisi yhtyä teihinEn usko tätä. Miksi mun miespuolinen kaveri ei vastaa mun yrityksiin?? Ei ole homo eikä aseksuaali. Olen ihan siedettävän näköinen. Mies suorastaan kavahtaa jos vahingossa kosken häntä. Oon kyllä huomannut rintojeni tsekkailua, mutta mitä ihmettä, miksi ei mitään tapahdu???
Sillä on katkis ja häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset ette tajua millaista on olla mies..
Miehet ajattelee seksiä jokaikinen kerta kun vähän vilahtaa paljasta pintaa.
Lähestulkoon kaikki miehet elää jonkinasteisessa puutteessa.
Vaikka mies olisi teidän kaveri ilman tarkoitusta seksiin. Voitte olla ihan varmoja että mies kattoo silti teidän vartaloa ja vähintään mielessään miettii miltä tuntuisi yhtyä teihinEn usko tätä. Miksi mun miespuolinen kaveri ei vastaa mun yrityksiin?? Ei ole homo eikä aseksuaali. Olen ihan siedettävän näköinen. Mies suorastaan kavahtaa jos vahingossa kosken häntä. Oon kyllä huomannut rintojeni tsekkailua, mutta mitä ihmettä, miksi ei mitään tapahdu???
Mihin sun yrityksiin? Miten olet koskettanut miestä? Viimeisessä lauseessa sanot, että miehen pitäisi sanoa sinulle jotain, jos on katsonut rintojasi (sinun mielestäsi katsonut).
Vierailija kirjoitti:
Miten ne naiset voitte olla parisuhteissa miesten kanssa tiedostaen tämän? Kysyn ihan vakavissani. Entäs miehet, harmittaako edes koskaan, jos ette kykene ajatuksissanne olemaan puolisollenne uskollisia?
Jos sinun ympärilläsi pyörisi jatkuvasti miehiä, joilla olisi lihakset, pieni rasvaprosentti ja täydellinen hiusraja, niin pysyisitkö ajatuksissasi uskollisena? Tällä hetkellä Suomessa et todennäköisesti näe, kuin keskivertoja ja sen alapuolella olevia mieskörmyjä. Miehet sen sijaan näkevät kauniita naisia joka puolella.
Vierailija kirjoitti:
Kuis moni teistä naisista on ottanut baarista/ kadulta miehen mukaan joka ei kiihota teitä yhtään. Pidätte tätä miestä jopa vastenmielisenä mut ei ole parempaakaan tarjolla?
Tämäkin on miehille ihan normaalia.
Te ette vaan pysty tajuamaan kuinka iso ero miehen ja naisen seksuaalisuudesta on.
Niin, miehet tekee tätä. Ja sillon te tajuatte sen. Mutta kun nainen pokaa miehen baarista, te oletatte hänen olevan naisen ykköskohde, juuri oikeanlainen adonis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuis moni teistä naisista on ottanut baarista/ kadulta miehen mukaan joka ei kiihota teitä yhtään. Pidätte tätä miestä jopa vastenmielisenä mut ei ole parempaakaan tarjolla?
Tämäkin on miehille ihan normaalia.
Te ette vaan pysty tajuamaan kuinka iso ero miehen ja naisen seksuaalisuudesta on.
Niin, miehet tekee tätä. Ja sillon te tajuatte sen. Mutta kun nainen pokaa miehen baarista, te oletatte hänen olevan naisen ykköskohde, juuri oikeanlainen adonis.
No se johtuu siitä, että miehen tapauksessa on otettava se, jolta saa. Nainen valitsee valtavasta joukosta panoehdokkaita sen parhaimman. Ja toki: on varmasti naisia, joille jopa seksikumppanin saaminen on haastavampaa. Mutta kyllä silloin saa olla aika karmean näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voivat olla parisuhteissa, koska naiset uskovat aina oman miehen olevan juuri sellainen, joka ei ajattele, kuten miehet yleensä. Naisilla on uskomaton kyky ajatella, että on joku tietty ryhmä miehiä, jotka eivät ajattele seksuaalisesti, kuten muut miehet. En ole ikinä oikein ymmärtänyt, mihin tämä haavemaailma perustuu.
Kuvitteleehan useat miehetkin, että naiset haluavat heiltä ensisijaisesti seksiä. Kummatkin sukupuolet ihan harhoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun ympärilläsi pyörisi jatkuvasti miehiä, joilla olisi lihakset, pieni rasvaprosentti ja täydellinen hiusraja, niin pysyisitkö ajatuksissasi uskollisena? Tällä hetkellä Suomessa et todennäköisesti näe, kuin keskivertoja ja sen alapuolella olevia mieskörmyjä. Miehet sen sijaan näkevät kauniita naisia joka puolella.
Näkeekö?
Tältä palstalta olen lukenut, että suominaisten taso on alhainen ja ne on läskejä , lokkeja tms ja eivät kelpaa ja että halutaan nainen ulkomailta.
Miehet, mitä jos saisitte kumppanin, joka ei halua seksiä, mutta sallii teidän käydä vieraissa niin paljon kuin sielu sietää. Näettekö tuollaisessa kumppanissa mitään arvoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö?
Tältä palstalta olen lukenut, että suominaisten taso on alhainen ja ne on läskejä , lokkeja tms ja eivät kelpaa ja että halutaan nainen ulkomailta.
No ei puhe ole miehistä täällä yhtään tuon kauniimpaa. Puhe kohdistuu niihin naisiin ja miehiin, jotka ovat omassa deittipoolissa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, mitä jos saisitte kumppanin, joka ei halua seksiä, mutta sallii teidän käydä vieraissa niin paljon kuin sielu sietää. Näettekö tuollaisessa kumppanissa mitään arvoa?
En, koska seksini olisi todennäköisesti täysin tämän naisen varassa, joka sitä ei halua. Se, että nainen antaisi minulle luvan käydä vieraissa, niin mitä sitten? Olen ollut nytkin sinkkuna vuodesta 2017 ja seksiä ei ole ollut kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleehan useat miehetkin, että naiset haluavat heiltä ensisijaisesti seksiä. Kummatkin sukupuolet ihan harhoissaan.
Enpä usko, että kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
Yök! Seksi on ällöä ja kaverit on vaan kavereita.
Kysyttiin miesten mielipidettä, ei pikkutyttöjen.
Ei ole naispuolisia kavereita mutta jos olisi ja kiehnäisi niin panisin tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska seksini olisi todennäköisesti täysin tämän naisen varassa, joka sitä ei halua. Se, että nainen antaisi minulle luvan käydä vieraissa, niin mitä sitten? Olen ollut nytkin sinkkuna vuodesta 2017 ja seksiä ei ole ollut kenenkään kanssa.
Mitä iloa naiselle on tällaisesta miehestä, joka haluaa vain seksiä (muu on toisarvoista) eikä pelkästään edes oman kumppaninsa kanssa, vaan kaikkien kauniiden naisten kanssa (jos vain saisi)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa naiselle on tällaisesta miehestä, joka haluaa vain seksiä (muu on toisarvoista) eikä pelkästään edes oman kumppaninsa kanssa, vaan kaikkien kauniiden naisten kanssa (jos vain saisi)?
Vastaushan on tietenkin "Saisi tietysti seksiä!", aivan kuten miehet usein kuvittelee/toivoo naisten haluavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tuolla aiemmin totesin, isolla osalla naisista on hämmästyttävä kyky ajatella kumppanistaan niin positiivisesti. Ikään, kuin tuo mies ei olisi enää mies, vaan miehen seksuaalisuus olisi täysin tämän naisen hallinnassa. Tuo varmasti tuo naiselle iloa, eli omat kuvitelmat miesten hyvyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä haluaa seksiä kaikkien kauniiden naisten kanssa.