Mitä se Orpo nyt oikein tiedottaa?
Kommentit (48)
Orpon naamaa pitää katsoa vielä 4 vuotta pääministerinä HUOH!
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua nähdä sen naamaa, enkä kuulla ääntä.
Sehän on helppoa kun et katso sitä tiedotustilaisuutta.
Tämä tiedotustilaisuus olisi kyllä voinut olla Twiitti. Uskomattoman tylsä tyyppi
Älkää nyt olko noin negatiivisia. Nythän on annettu sellaiset lupaukset, että Suomi nostetaan suosta. Elämisen hinta alenee, polttoaineiden hinnat laskevat ja työpaikkoja syntyy tyhjästä. Eikö kuulostakin hyvältä?
Minä en kannata tätä hallitusta, mutta haluan ihan oikeasti nähdä, kuinka he kuvittelevat saavansa ohjelman toteutettua. Voi nimittäin käydä niin, että alkaa ennennäkemätön lakkoaalto. Sitten alkaa kannatus tippua, kuin lehmän häntä.
Vierailija kirjoitti:
Orpon naamaa pitää katsoa vielä 4 vuotta pääministerinä HUOH!
Ei tarvitse katsoa. Syksyllä Petteri on entinen pääministeri ja sinimusta hallitus paha muisto vain.
Orpo on kyllä aika................
vammaisilta leikataan 36miljoonaa
se on kato vammaisten vika että ne on vammautunut erinäisissä syistä..
Alan olemaan sitä mieltä että on kyllä harvinaisen ahne ihminen jätkä istuu monessa tahossa ja vetää hirveitä liksoja..
Nyt Orpo tiedottaa kuvan kanssa, että hänellä on oikeat miesten työvaatteet ja turvakengät niinkuin raavalla metsureilla. Pyörittelee kuvassa moottorisahaa, että mitenpäin sillä nyt pitäisi sahata.... Otsikossa Ihania hommia...
Marinin aikana teitä nöyryytettiin.
Minun aikana teitä rääkätään kunnolla.
Me teemme työntekijöistä orjia, työttömät laitamme kaduille asumaan nälässään, sairaat kärsikööt kivuissaan ilman hoitoa ja te alistutte tahtooni, sillä minä olen teidän herranne ja ylijumala.
Opro the Destroyer