Kaksisuuntainen mielialahäiriö, help!
Tapailin kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastavaa naista pari kuukautta ja suhde päättyi lopulta siihen, että hänen mielialansa vaihteli ja hän käyttytyi mua kohtaan tylysti. Koskaan ei tiennyt pitääkö hän musta enää seuraavana päivänä ja suunnitelmat peruuntui jatkuvasti.
Ei juteltu moneen viikkoon, kunnes nähtiin ja yhtäkkiä hän sanoikin ettei koe olevansa mitenkään sairas ja lähes syyllisti mua kaikesta ja oli ilkeä.
Siis kuuluuko tällainenkin kyseiseen sairauteen vai onko nyt kaikki vika ollutkin vaan mussa 🙄
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin useemman vuoden ihmisen kanssa jolla on kaksisuuntanen. Välillä mä olin hänen mielestään maailman ihanin ihminen, välillä taas maailman kamalin. Piiloutui sairautensa taakse, jos sanoi ilkeitä asioita tää kakssuuntanen vaan pisti mut sanoo niin. Suhteen loppupuolella lopetti lääkkeet ja alkoi lääkitsemään sairauttaan alkoholilla, joka oli mulle liikaa ja jätin hänet. Eron jälkeen vainosi mua ja mun läheisiä usean kuukauden ajan. Tästä kokemuksesta oppineena en enää ala suhteeseen ihmisen kanssa, jolla on vakavia mt-ongelmia
Kuulostaa tutulta. Ja aina kun toinen voi itse huonosti, rupesi etsimään vikoja musta ja ylitsi itseään miten hyvä tyyppi on.
Siirry eteenpäin. Oman hyvinvointisi takia.
Vierailija kirjoitti:
Siirry eteenpäin. Oman hyvinvointisi takia.
Tätä suosittelen myös.
Ketä se on?