Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko naiset koskaan tyydyttäneet itseänne jonkun nähden?

Vierailija
17.07.2023 |

Kaverin vaimo kerran näytti ja oli kiihottavaa...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen nähden useasti ja parikertaa tuttavapariskunnan (sekä miehen että naisen)

Vierailija
2/18 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän, nykyisen tuttavuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nähden useasti. Niin hänkin minun katsoessa.

Vierailija
4/18 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko se että mies tietää että runkkaan mutta hän ei näe jalkoväliini?

Vierailija
5/18 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman miehen nähden useasti ja parikertaa tuttavapariskunnan (sekä miehen että naisen)

Olet Ihana !

Yksi kiihottavimmista asioista minkä tiedän on naisten masturbointi. Tai sellainen tilanne missä kaksi naista tyydyttää itseään yhdessä ( ja ehkä sextaavatkin keskenään ).

Tätä omakivaa on kiihottavaa seurata videolta, mutta kaikkein ihaninta se on livenä vastakkain tai vierekkäin. Katsella toista kun hän kiimassa esittelee ja tyydyttää itseään Uskomaton polte täyttää tämän nartun ylä ja-alapään kun muistot ottaa vallan. Haluaisin toteuttaa sen elämässäni vielä edes kerran, sillä edellisestä kerrasta on vierähtänyt jo pitkä tovi.

Sait minut niin kuumaksi jutullasi. On varmaan uskomattoman kiihottavaa uskaltaa tehdä se yleisön edessä. Mistä tällainen alkoi, miten uskaltauduit ensimmäisen kerran ?? Kiihotutko katselijoista tai tuletko silloin voimakkaammin? Oletteko kaikki keskenänne vai pariskunnittain ? Antaa takulla potkua ihan parisuhteeseenkin.

Voin vain kuvitella miten kuuma ja seksikäs tämä häpeilemätön kissa on. Toivottavasti olet saanut mitä olet halunnut

N40+.

Vierailija
6/18 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N40+

Vierailija
7/18 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä ulkona puistossa. Tyttö ei halunnut seksiä. Mulla seisoi niin, että runkkasin tytön katsellessa.

Vierailija
8/18 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä ulkona puistossa. Tyttö ei halunnut seksiä. Mulla seisoi niin, että runkkasin tytön katsellessa.

Sulla siis ladypenis, vai miten tulkitsit tuon otsikon kysymyksen?

Vierailija
9/18 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, usein ellei aina mieheni kanssa. Haluan saada mahdollisimman monta kertaa.

Vierailija
10/18 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tiedän kysymys oli naisille mutta... Vähän samanlaista oli meillä sillä tavalla, että tyttöystäväni oli mestari kiusoittelemaan mua. Hyväili telttaa housujen päältä ja samalla yritin päästä tytön farkkujen sisään. Samaan aikaan kielisuudelmia. Lopulta en enää nuorena malttamattomana kestänyt vaan yön hämärässä otin peniksen ulos ja parilla vedolla tulin ruiskien puiston nurmelle. Tyttö katseli hymyillen kun jatkoin vielä vähän aikaa runkkaamista ja sitten kulli piiloon. Hermostunutta vilkuilua ympärille ja lähdettiin aika nopeaa pois.

Vierailija
11/18 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni katsellessa kyllä, toisella kädellä pimppiä ja toisella rintojani. On ihanaa nähdä, miten hän kiihottuu helposti. Stondis nousee aivan ylös ilman kosketusta hänen tuijotellessaan mua. Sitten kun kosketan penistä, terska on täysin tippojen kosteuttama.

Vierailija
12/18 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni katsellessa kyllä, toisella kädellä pimppiä ja toisella rintojani. On ihanaa nähdä, miten hän kiihottuu helposti. Stondis nousee aivan ylös ilman kosketusta hänen tuijotellessaan mua. Sitten kun kosketan penistä, terska on täysin tippojen kosteuttama.

Teen tota samaa vaikka kun katsellaan telkkaa sohvalla ihan vaan vaatteiden päältä. Poikakaveri alkaa katsella pelkästään mua eikä enää tvtä. Yleensä toi jatkuu niin, että hän ottaa paisuneen kalun ulos housuista ja hieroo sitä. Joskus rakastellaan sohvalla, joskus hyväillään lopuks toisiamme.. Yleensä aina aletaan suuteleen.

Vierailija
13/18 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, useampikin mies on saanut nähdä. On ihanaa nähdä miten mies kiihottuu katsellessaan.

Vierailija
14/18 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, useinkin miespuolisen ystäväni nähden. Häntä kiihotti nähdä, kuinka sain voimakkaita orgasmeja.

Vierailija
15/18 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen, useinkin miespuolisen ystäväni nähden. Häntä kiihotti nähdä, kuinka sain voimakkaita orgasmeja.

En keksi nuorena miehenä montaa niin kiihottavaa tapahtumaa kuin tyttöystävän orgasmi. Tätä kirjoittaessa en keksi mitään niin kiihottavaa. Seisoo pystyssä jo ajatuksesta.

Vierailija
16/18 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En keksi nuorena miehenä montaa niin kiihottavaa tapahtumaa kuin tyttöystävän orgasmi. Tätä kirjoittaessa en keksi mitään niin kiihottavaa. Seisoo pystyssä jo ajatuksesta.

Mua kiihottaa tehdä orgasmi hänelle, mutta yhtä paljon myös katsella häntä hyväilemässä itseään. Tuossa edellä joku kertoi tyttiksensä hyväilevän housujensa päältä telkkaria katsellessa samalla kun hän istuu vieressä. Kuulostipa kuumalta! Vaikeaa olisi olla siinä kiihottuneena eikä saisi koskea. Olisi varmaan pakko tehdä samoin, että alkaa kädellä hyväillä penistä.

Vierailija
17/18 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti, sillä rakastan sitä miten kiihottuneeksi mies tulee katsoessaan.

Vierailija
18/18 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kunnolla niin että mieheni runkkaus itsenään ja minä itseäni vastakkain, niin että molemmat näkivät hyvin mitä toinen tekee. Mieheni antaa minulle paremmat orgasmit kuin minä itse, joten siksi en tee tätä mielelläni. Rakastan katsella kun hän runkkaa itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän