Vihapuheesta ei pitäisi selvitä sakoilla
Vihapuheesta ei pitäisi selvitä millään mitättömillä sakoilla, vaan siitä pitäisi joutua vankilaan.
Kommentit (81)
Ei ehkä heti vangita, vaan harkita jotain uudelleenkoulutusta. EU on kai harkinnut jotain tuon tapaista näille...
En mä haluu että multa viedään mun tuet. Nyt saa hallitus miettiä uuden hallitusohjelman tai tulee uusi hallitus.
"Vihapuhetta" ei ole olemassakaan.
Nyt olis hyvä jos rkp ei lähtisi hallitukseen. mä oon ollu muutaman vuoden kotona ja multa vois lähteä pois mun tulot. Nyt pitää tehdä jotain ja kohta eu päättää meiän puoleta kun nää ei osaa.
Edellinen hallitus takasin. Nyt näytetään että me pystytään vaikuttamaan asioihin. On väärin että itse pitäisi maksaa suurta vuokraa. Helppo rikkailla kun on omat asunnot.
Ainakin vihapuhujat pitäisi merkitä jotenkin, esim keltainen tarra hihaan.
Ihan hyvä homma. Venäjällä vihapuheesta saa pitkän linnatuomion. Sama käytäntö Suomeen. Mikäli vihaa Venäjän erikoisoperaatiota niin vankilaan vain.
Vihapuheesta joutuu helvettiin. Matt. 5:22 ja Matt. 12:36
Kaikkien puheet pitäisi aina tarkistaa etukäteen ja selvittää ettei olisi vihapuhetta. Kyllä siitä pitäisi ainakin viisi vuotta tulla linnaa ja heti. Näin mä äänestäisin.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen hallitus takasin. Nyt näytetään että me pystytään vaikuttamaan asioihin. On väärin että itse pitäisi maksaa suurta vuokraa. Helppo rikkailla kun on omat asunnot.
Ei todellakaan viherwva ssareita enää hallitukseen.
On sellainen pyhäksikin joidenkin houkkien väittämä painettu laitos eli vehjes, joka on vihapuhetta pullollaan. Onneksi edes Ruotsissa ymmärtävät polttaa mokomat opukset.
Pitää perustaa erillinen vihapuhepoliisi ja vihapuhetuomioistuin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan. On vain mielipiteitä. Mutta onko mielipide ajatusrikos?
Kunnon sakko kirpaisee kivasti rikollista.
Sen maksaa tekijä, toisin kuin vankilatuomio kaatuu veronmaksajille.
Vierailija kirjoitti:
Pitää perustaa erillinen vihapuhepoliisi ja vihapuhetuomioistuin.
Hyvin olet Orwellisi lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on vihapuhetta. Soo soo.
Hallituksen pitäisi valvoa ajatuksia 24/7 ja vääristä ajatuksista pitäisi saada elinkautinen.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi, jos persu avaa suunsa, se voidaan aina tulkita vihapuheeksi, muiden vastaavat lausunnot, varsinkin solvaukset persuista, ovat sananvapautta.
Vierailija kirjoitti:
Helvettiin joutumisen pitäisi riittää rangaistukseksi. Ei siihen päälle enää sakkoja tarvita.
Joo kyllä väärää mieltä olevat pitää vangita!