Pojan tyttöystävä herätti viime yönä koko talon kiljumisellaan
Painajainen kuulemma. Mutta eihän tuollainen ole normaalia aikuiselta?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tällaista pitää jäädä miettimään? Sanonut nähneensä painajaista, ni asia sillä selvä ja varmaan voi antaa asian olla ja jatka elämääsi.
Oletko alan asiantuntija?
AP
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt painajaisia. Onko se yleistä?
En osaa yleisyydestä sanoa, mutta normaalia se on. Etenkin, jos on kokenut jotain traumaattista/järkyttävää. Itse näin ihan hirveitä painajaisia, kun olin autokolarissa 15 vuotta sitten. Noin kaksi vuotta meni ennen kuin loppuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sun aikuinen poika asuu edelleen äitinsä luona? Tissiposki? Tuo ei ainakaan ole normaalia käytöstä aikuiselta.
Asuu väliaikaisesti meillä, on ulosotossa ja muuta. Mutta eihän se teille kuulu pätkääkään. Sinä voit huolehtia omasta mammanpojastasi!! Tiedän että teiltä palstan mammoilta niitä löytyy. Älä puutu meidän asioihin
AP
Eli raha-asiatkin retuperällä. Onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaista pitää jäädä miettimään? Sanonut nähneensä painajaista, ni asia sillä selvä ja varmaan voi antaa asian olla ja jatka elämääsi.
Oletko alan asiantuntija?
AP
Ei tarvitse olla asiantuntija osatakseen antaa asioiden olla ilman keskustelupalstalla vatvomista. Normaaliälyinen ihminen tietää, että painajaisia voi nähdä.
Mäkin herään välillä omaan tuskanhuutooni kun saan suonenvedon. Ja varmaan kuuluu myös naapureille.
Nämä kommentit eivät ole minulta. En ole kommentoinut kertaakaan tähän aloitukseen...
AP
Minä siellä kävin laittamassa ja ihan vaan kiimasta kiljui, no ehkä vähän alkujärkytyksestäkin. Opettaisit poikaasi, niin ei tarvitsisi minun ikämiehenä kiipeillä maalaisten ikkunoista random lunttuja laittamassa.
Poika asuu siis omillaan mutta ovat tyttöystävän kanssa kyläilemässä.
AP
Kyllä minäkin kerran aikuisena kiljuin mökillä, kun näin ns. valveunta, jossa päätön mies seisoi sänkyni jalkopäässä. En edes tajunnut, että olin huutanut ääneen kunnes äiti tuli viereisestä huoneesta kysymään, mikä on.