Haussa kotitöitä tekevä mies
Mistä alle 30 vuoden ikäinen nainen löytäisi tupakoimattoman kotitöitä tekevän miehen? 🤔
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Jostain siivousfirmasta?
🤣
Tämä oli hyvä. Luonnonvaraisena urbaanilegenda.
Vierailija kirjoitti:
Jostain siivousfirmasta?
Se, että on siivooja ammatikseen ei välttämättä tarkoita, että kotona tekisi kotitöitä. Moni siivooja on töistä kotiin tultua niin rätti poikki ettei jaksa muuta kuin nukkua. Tämän vuoksi monella ammattisiivoojalla on oma koti todella sotkuinen ja tahmainen, koska burn out ja kiire, kiire, kiire, kiire.
Lisäksi rättipoikki burn out ei jaksa eikä huvita seksi ollenkaan ja palkka on niin pieni ettei voi missään käydä kun ei ole rahaa. Lisätöitä pitää kahmia jostain muualta joten vapaa-aikaa ei jää ollenkaan joten parisuhteelle ei jää aikaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla on tarjota vastapalvelukseksi? Pesetkö, huollatko ja imuroit auton tai jotain?
Sulla selvästi on nyrjähtänyt ja vanhakantainen käsitys "miesten töistä" ja "naisten töistä". Auton huoltaa huolto, renkaat on rengashotellissa missä ne myös vaihdetaan. Oman autoni käyn pesettämässä itse, käytän katsastuksessa itse, imuroin ehkä kerran kahdessa vuodessa. Tiedän vain yhden henkiln joka imuroi autoaan säännöllisesti, kukaan ei sellaiseen aikaansa käytä. Takseja ei lasketa.
Edellisellä miehellä ei ollut edes korttia, ei sitten varmaan ollut mies sun mittarilla. Istui kyydissä kuskattavana tyytyväisenä koko kolmisen vuotta minkä oltiin yhdessä.
Sitten siihen tärkeimpään eli mitä tarkoitat vastapalveluksella? Yhteisestä kodista huolehtii molemmat, tietenkin. Sanomatta ja tasapuolisesti. Itse luen aloituksen niin, että huhuillaan oma osuutensa ilman pitkällisiä neuvotteluja hoitavaa miestä. Melkosta röyhkeyttä kuvitella, että parisuhteessa voi vaan maata sohvalla eikä tarvitse tarttua jokapäiväsen arjen pyörittämiseen.
Ihmekkään kun kaupungeista kuuluu jatkuvaa kitinää kuinka rahat ei riitä elämiseen kun kaiken itse hoitaa rahalla eikä mitään vaivaudu opettelemaan tekemään itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko Teidän Majesteettinne on aikeissa maksaa kuukausipalkkaa? Entäs lomat?
Kotihommista ei makseta palkkaa.
Teidän Majesteettinne on sitten hyvä, ja luuttuaa itse.
Kun ensimmäistä kertaa menee miehen kotiin niin yleensä jo tietää miehen kodin kunnosta millaista se yhteiselämä tulee olemaan. Sotkuinen sinkku on yleensä sotkuinen myös parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ammattisiivooja on myös alkoholisti eli olohuoneena toimii lähinnä asuinpaikkakunnan lähin räkälä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luuttua. Meillä luuttuaa mies.
Minä olen vapaana. Osaan kotityöt, paitsiräsymaton kudonnan, kun olen omanikin tehnyt jo lähe 60 vuotta. No täyt- ja voileipäkakkun tekoa pitää vielä harjoitella.
Löytyi aikoinaan yliopistosta opiskeluiden parista, entinen teekkari nykyinen DI, kuten minäkin.
Et mistään.
Vaikka niitäkin kyllä on.
Olen savuton ja teen aina kotitöitä. Imuroin 2-3 kertaa viikossa. Pesen aina omat vaatteet. Tein kotitöitä jo 15 vuotiaana kun muutin pois kotoa.
Ei alle 30 v kakarat tee kotitöitä. Ne haluaa aina naisen tekevän. Yks nainen jätti kaverini joka vaan pelasi pleikkaa eikä tehnyt kotitöitä.
Noh mä oon ikisinkku ja oon aina tehny kotitöitä ja teen kotitöitä ilomielin mutta mites oisko se reilua että teen kotityöt,käyn töissä ja sit jos lisäännytään niin kuka hoitaa vauvaa?
M32
Miksi töissä käyvä nainen ota työtöntä miestä? Työtön mies kotitöitä tekisi varmasti kun sitä aikaa on ja näin suhde ois tasa-arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vapaana. Osaan kotityöt, paitsiräsymaton kudonnan, kun olen omanikin tehnyt jo lähe 60 vuotta. No täyt- ja voileipäkakkun tekoa pitää vielä harjoitella.
En kyllä ikinä lähtisi suhteeseen miehen kanssa joka ei osaa räsymattoa kutoa. Ihan minimivaatimus miehelle.
Naiset vaativat liikoja, miehellä pitää olla vähintään sama koulutustaso/palkkataso kuin mitä naisella itsellään on ja sitten naiset vaativat että mies tekee kotityöt yms.
Mitä se nainen itse tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla on tarjota vastapalvelukseksi? Pesetkö, huollatko ja imuroit auton tai jotain?
Sulla selvästi on nyrjähtänyt ja vanhakantainen käsitys "miesten töistä" ja "naisten töistä". Auton huoltaa huolto, renkaat on rengashotellissa missä ne myös vaihdetaan. Oman autoni käyn pesettämässä itse, käytän katsastuksessa itse, imuroin ehkä kerran kahdessa vuodessa. Tiedän vain yhden henkiln joka imuroi autoaan säännöllisesti, kukaan ei sellaiseen aikaansa käytä. Takseja ei lasketa.
Edellisellä miehellä ei ollut edes korttia, ei sitten varmaan ollut mies sun mittarilla. Istui kyydissä kuskattavana tyytyväisenä koko kolmisen vuotta minkä oltiin yhdessä.
Sitten siihen tärkeimpään eli mitä tarkoitat vastapalveluksella? Yhteisestä kodista huolehtii molemmat, tietenkin. Sanomatta ja tasapuolisesti. Itse luen aloituksen niin, että huhuillaan oma osuutensa ilman pitkällisiä neuvotteluja hoitavaa miestä. Melkosta röyhkeyttä kuvitella, että parisuhteessa voi vaan maata sohvalla eikä tarvitse tarttua jokapäiväsen arjen pyörittämiseen.
Naisilla on erilaisia aivojen rakenteita. Useimmat päättävät jo etukäteen, etteivät osaa peruuttaa auton peräkärryä. Toiset ryhtyvät rekkakuskiksi, mikä homma ei onnistu monelta mieheltäkään. Sitten osalla naisia on helvetinmoinen lentopelko, toiset taas ovat armeijan hävittäjälentäjiä. Mutta sinä, joka päätit valita kotitöiden teon miehen tärkeimmäksi kriteeriksi, niin sinun etsintäsi tulee kestämään aika kauan.
Aamen. Mikä siinä on, että (tämä valitettavasti yleisempää naisilla kun miehillä) jotkut vaan päättävät etukäteen, etteivät osaa asiaa x ja sitä ei suostuta edes yrittämään? Ihan vaan päätöksellä "en osaa" ja asiasta ei enää keskustella. Hitto vie, hyvin moni nainen (ja mieskin) pystyisi vaikka ja mihin kun vaan suhtautuisivat vähän avoimemmin uusiin asioihin ja joskus poistuisivat sieltä mukavuusalueeltaan. Ja anteeksi, tää on ihmisryhmä, joka risoo minua ehkä kaikista eniten :))
Oldtko valmis aitoon 50/50 suhteeseen missä minua ei rangaista suuremmilla yhteisen elämän maksuilla vain sen takia kun olen hommanut hyvät tulot?