Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haussa kotitöitä tekevä mies

Vierailija
17.07.2023 |

Mistä alle 30 vuoden ikäinen nainen löytäisi tupakoimattoman kotitöitä tekevän miehen? 🤔

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla on tarjota vastapalvelukseksi? Pesetkö, huollatko ja imuroit auton tai jotain?

Teen puolet kotitöistä. Autoa ei ole, eikä tule.

Vierailija
22/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko Teidän Majesteettinne on aikeissa maksaa kuukausipalkkaa? Entäs lomat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin ihan baarista todella hyvän yli kolmekymppisen miehen. Tekee oma-aloitteisesti kotitöitä, hoivaa lapsia, käy kaupassa, tekee ruokaa, huolehtii lasten vaatteista ym, ym ihan kuten minäkin. Tiedän, että mulla on miehenä todella helmi, siksi olemmkin olleet aviossa jo 23 vuotta. Kaikenlisäksi hänellä on todella hyvä itsetunto, eikä hänen tarvitse korostaa miehekkyyttään äijäilemällä.

Nykyaika on hyvin erilaista.

Vierailija
24/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotihommista ei makseta palkkaa.

Vierailija
25/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla on tarjota vastapalvelukseksi? Pesetkö, huollatko ja imuroit auton tai jotain?

Sulla selvästi on nyrjähtänyt ja vanhakantainen käsitys "miesten töistä" ja "naisten töistä". Auton huoltaa huolto, renkaat on rengashotellissa missä ne myös vaihdetaan. Oman autoni käyn pesettämässä itse, käytän katsastuksessa itse, imuroin ehkä kerran kahdessa vuodessa. Tiedän vain yhden henkiln joka imuroi autoaan säännöllisesti, kukaan ei sellaiseen aikaansa käytä. Takseja ei lasketa. 

Edellisellä miehellä ei ollut edes korttia, ei sitten varmaan ollut mies sun mittarilla. Istui kyydissä kuskattavana tyytyväisenä koko kolmisen vuotta minkä oltiin yhdessä.

Sitten siihen tärkeimpään eli mitä tarkoitat vastapalveluksella? Yhteisestä kodista huolehtii molemmat, tietenkin. Sanomatta ja tasapuolisesti. Itse luen aloituksen niin, että huhuillaan oma osuutensa ilman pitkällisiä neuvotteluja hoitavaa miestä. Melkosta röyhkeyttä kuvitella, että parisuhteessa voi vaan maata sohvalla eikä tarvitse tarttua jokapäiväsen arjen pyörittämiseen.

Vierailija
26/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haaveilen naisesta, jolla olisi tosi kauniit kädet ja kynnet. Voisin ihan hyvin tehdä vaikka kaikki kotityöt jotta naisen kädet pysyisivät hyvässä kunnossa. Oon ehkä vähän outo, mutta ei voi mitään.

Vierailija
27/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla selvästi on nyrjähtänyt ja vanhakantainen käsitys "miesten töistä" ja "naisten töistä". Auton huoltaa huolto, renkaat on rengashotellissa missä ne myös vaihdetaan. Oman autoni käyn pesettämässä itse, käytän katsastuksessa itse, imuroin ehkä kerran kahdessa vuodessa. Tiedän vain yhden henkiln joka imuroi autoaan säännöllisesti, kukaan ei sellaiseen aikaansa käytä. Takseja ei lasketa. 

Edellisellä miehellä ei ollut edes korttia, ei sitten varmaan ollut mies sun mittarilla. Istui kyydissä kuskattavana tyytyväisenä koko kolmisen vuotta minkä oltiin yhdessä.

Sitten siihen tärkeimpään eli mitä tarkoitat vastapalveluksella? Yhteisestä kodista huolehtii molemmat, tietenkin. Sanomatta ja tasapuolisesti. Itse luen aloituksen niin, että huhuillaan oma osuutensa ilman

pitkällisiä neuvotteluja hoitavaa miestä. Melkosta röyhkeyttä kuvitella, että parisuhteessa voi vaan maata sohvalla eikä tarvitse tarttua jokapäiväsen arjen pyörittämiseen.

Sinä oor justiinsa sellainen pirttihirmu joka sanoo viimeisen sanan joka asiaan.

Vierailija
28/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti suurin osa kunnon miehistä on parisuhteessa. Naiset eivät helpolla hyvistä, kotitöitä tekevistä miehistä luovu

Vierailija
29/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten siihen tärkeimpään eli mitä tarkoitat vastapalveluksella? Yhteisestä kodista huolehtii molemmat, tietenkin. Sanomatta ja tasapuolisesti. Itse luen aloituksen niin, että huhuillaan oma osuutensa ilman

pitkällisiä neuvotteluja hoitavaa miestä. Melkosta röyhkeyttä kuvitella, että parisuhteessa voi vaan maata sohvalla eikä tarvitse tarttua jokapäiväsen arjen pyörittämiseen.

Sinä oor justiinsa sellainen pirttihirmu joka sanoo viimeisen sanan joka asiaan.

Sä olet nynny, joka on vapaamatkustaja kolmannessa polvessa.

Vierailija
30/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten siihen tärkeimpään eli mitä tarkoitat vastapalveluksella? Yhteisestä kodista huolehtii molemmat, tietenkin. Sanomatta ja tasapuolisesti. Itse luen aloituksen niin, että huhuillaan oma osuutensa ilman pitkällisiä neuvotteluja hoitavaa miestä. Melkosta röyhkeyttä kuvitella, että parisuhteessa voi vaan maata sohvalla eikä tarvitse tarttua jokapäiväsen arjen pyörittämiseen.

Naisilla on erilaisia aivojen rakenteita. Useimmat päättävät jo etukäteen, etteivät osaa peruuttaa auton peräkärryä. Toiset ryhtyvät rekkakuskiksi, mikä homma ei onnistu monelta mieheltäkään. Sitten osalla naisia on helvetinmoinen lentopelko, toiset taas ovat armeijan hävittäjälentäjiä. Mutta sinä, joka päätit valita kotitöiden teon miehen tärkeimmäksi kriteeriksi, niin sinun etsintäsi tulee kestämään aika kauan.

Vierailija
31/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei makseta, mutta jos palkkaa toisen kotiisin töihin niin silloin maksetaan. Ap:n avauksesta ei selviä kumpaa hän hakee. Mikäli hän tarkoittaa parisuhdetta, niin hyvin ylläpitää urbaania legendaa kotitöitä tekemättömistä miehistä. 

Vierailija
32/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin thainaisen kotitöitä tekemään. Mistä sellaisen saa??

Vierailija
33/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa sinun ikäisistä miehistä on niin fiksuja, etteivät lähde naisen kanssa mihinkään kotileikkeihin. Miehet ovat omissa asunnoissaan ja naiset omissaan, ja kevytsuhteet ovat se juttu.

Juu, en halua yhtäkään naista kotiini levittelemään koristettyynyjä, tuikkukippoja, vuodenaikaverhoja, vaatteita, satoja erilaisia purnukoita mauste, siivous, pyykki, tiskin, jne kaapissa. Kumpikin hoitakoon ihan vaan itse omat kotityönsä.

Pelkosi on turha. Tuolla asenteella yksikään nainen ei tule ikinä vapaaehtoisesti astumaan sikolättisi kynnyksen yli. Ei edes oma äitisi.

Koti on sikolätti kun se on siisti ja selkeä ilman ylimääräistä rompetta?

Vierailija
34/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maz kirjoitti:

PC pelaajat on kotona viihtyvää mallia, näin ollen tulee väkisinkin tehtyä kodin siivoukset itse ettei kukaan tule sörkkimään pelikonetta.

Semmosia ei voi edes miehiksi sanoa jotka pelaa jotain pelejä

Vierailija
35/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin ihan baarista todella hyvän yli kolmekymppisen miehen. Tekee oma-aloitteisesti kotitöitä, hoivaa lapsia, käy kaupassa, tekee ruokaa, huolehtii lasten vaatteista ym, ym ihan kuten minäkin. Tiedän, että mulla on miehenä todella helmi, siksi olemmkin olleet aviossa jo 23 vuotta. Kaikenlisäksi hänellä on todella hyvä itsetunto, eikä hänen tarvitse korostaa miehekkyyttään äijäilemällä.

Suurin osa suomalaisista miehistä ovat naisten unelma miehiä. Käyvät töissä, tekevät kotitöitä, hoitavat lapsia, viettävät aikaa perheen ja vaimonsa kanssa.

Moni sellainen, jolla on oikeasti tällainen kumppani ymmärtää kumppaninsa arvon vasta kun mahd. menettää hänet syystä tai toisesta. 

PS Miksi sukupuoli kertoisi sen,  kuinka innokkaasti / omalaoittesiesti huolehtii kodin ja arjen sujumisesta jne; vaik naiset varmaan keskimäärin miehiä paremmin)

Kiinteistönvälittäjänä vuokraan omia sijoitusasuntoja mieluiten miehille.

Vierailija
36/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset tekevät kaiken kotitöistä lasten hoitoon miten meillä voisi edes olla huonoja miehiä?

Vierailija
37/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen, mutta mulla on vastavuoroisesti vaatimuksia. :)

Vierailija
38/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei makseta, mutta jos palkkaa toisen kotiisin töihin niin silloin maksetaan. Ap:n avauksesta ei selviä kumpaa hän hakee. Mikäli hän tarkoittaa parisuhdetta, niin hyvin ylläpitää urbaania legendaa kotitöitä tekemättömistä miehistä. 

Voin luvata sinulle, että on olemassa miehiä (ja naisia), jotka eivät aloita kotitöiden tekoa oma-aloitteisesti, ellei asiasta erikseen sano (useasti), ei ole urbaani legenda. Huumorimielessä deitti-ilmoituksena tuossa olisi mahdollisuus jopa kiltille lyhyelle lihavalle työttömälle juopolle, koska luonteesta, pituudesta, painosta, työstatuksesta ja alkoholinkäytöstä ei ollut mainintaa. Tupakkamiehiä ei kelpuuteta ilmoituksen perusteella.

Vierailija
39/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, mutta olen ruma ja seksistä en tiedä mitään.

Vierailija
40/68 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista miehistä ovat naisten unelma miehiä. Käyvät töissä, tekevät kotitöitä, hoitavat lapsia, viettävät aikaa perheen ja vaimonsa kanssa.

Moni sellainen, jolla on oikeasti tällainen kumppani ymmärtää kumppaninsa arvon vasta kun mahd. menettää hänet syystä tai toisesta. 

PS Miksi sukupuoli kertoisi sen,  kuinka innokkaasti / omalaoittesiesti huolehtii kodin ja arjen sujumisesta jne; vaik naiset varmaan keskimäärin miehiä paremmin)

Kiinteistönvälittäjänä vuokraan omia sijoitusasuntoja mieluiten miehille.

Tarkoitatko, että hella ja keittiönkaapit pysyvät paremin ehjänä tai ainakaan niitä ei tarvitse ns. päivittää 2000 luvun mukaisiksu kun on pienempi riski, että joku käyttäisi  ta katselsiniitä. - Vettäkin kulunee vähemmän, jos vesi kuuluu vuokraan.