Haussa kotitöitä tekevä mies
Mistä alle 30 vuoden ikäinen nainen löytäisi tupakoimattoman kotitöitä tekevän miehen? 🤔
Kommentit (68)
Sinulla on kertomus siitä, että nainen on nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa?
Ainakin täälläpäin on kotisiivousfirmojen listoilla paljon miehiä, jotka siis tekevät työkseen kotitöitä.
Onko sinulla kodin ulkopuolista elämää? Minulla on työ, harrastukset, läheiset, ystävät, jne enkä oikein ehdi sitä kotia rasittamaan, että siinä olisi töitä kahdelle. Siivooja käy kaksi kertaa kuussa, robotti-imuri hoitaa ylläpitoa. Ateriaedulla, haen sen verran lounasta, että syö siitä kahdesti. Pöntön, pöydän, jne siistin heti. No, ei taida mun kodissa olla tarvetta vieläkään naiselle, jolle ne kotityöt on joku kriteeri hyvälle miehelle. 🤣
Suurin osa sinun ikäisistä miehistä on niin fiksuja, etteivät lähde naisen kanssa mihinkään kotileikkeihin. Miehet ovat omissa asunnoissaan ja naiset omissaan, ja kevytsuhteet ovat se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa sinun ikäisistä miehistä on niin fiksuja, etteivät lähde naisen kanssa mihinkään kotileikkeihin. Miehet ovat omissa asunnoissaan ja naiset omissaan, ja kevytsuhteet ovat se juttu.
Juu, en halua yhtäkään naista kotiini levittelemään koristettyynyjä, tuikkukippoja, vuodenaikaverhoja, vaatteita, satoja erilaisia purnukoita mauste, siivous, pyykki, tiskin, jne kaapissa. Kumpikin hoitakoon ihan vaan itse omat kotityönsä.
Mä löysin ihan baarista todella hyvän yli kolmekymppisen miehen. Tekee oma-aloitteisesti kotitöitä, hoivaa lapsia, käy kaupassa, tekee ruokaa, huolehtii lasten vaatteista ym, ym ihan kuten minäkin. Tiedän, että mulla on miehenä todella helmi, siksi olemmkin olleet aviossa jo 23 vuotta. Kaikenlisäksi hänellä on todella hyvä itsetunto, eikä hänen tarvitse korostaa miehekkyyttään äijäilemällä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, en halua yhtäkään naista kotiini levittelemään koristettyynyjä, tuikkukippoja, vuodenaikaverhoja, vaatteita, satoja erilaisia purnukoita mauste, siivous, pyykki, tiskin, jne kaapissa. Kumpikin hoitakoon ihan vaan itse omat kotityönsä.
Puhumattakaan keittiöremontista joka toinen vuosi koska täytyyhän siitä päästä fasessa kehumaan Mette-Marikalle ja muille kavereille että meillä on niin ihana koti.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täälläpäin on kotisiivousfirmojen listoilla paljon miehiä, jotka siis tekevät työkseen kotitöitä.
Töitä tehdään rahan takia. Aika harva tykkää ilmaiseksi siivota.
Se on tuurista kiinni, osuuko tuollainen kohdalle.
Ehkäpä jostain harrastuspiireistä voi löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Mä löysin ihan baarista todella hyvän yli kolmekymppisen miehen. Tekee oma-aloitteisesti kotitöitä, hoivaa lapsia, käy kaupassa, tekee ruokaa, huolehtii lasten vaatteista ym, ym ihan kuten minäkin. Tiedän, että mulla on miehenä todella helmi, siksi olemmkin olleet aviossa jo 23 vuotta. Kaikenlisäksi hänellä on todella hyvä itsetunto, eikä hänen tarvitse korostaa miehekkyyttään äijäilemällä.
Suurin osa suomalaisista miehistä ovat naisten unelma miehiä. Käyvät töissä, tekevät kotitöitä, hoitavat lapsia, viettävät aikaa perheen ja vaimonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töitä tehdään rahan takia. Aika harva tykkää ilmaiseksi siivota.
Niin? Ei tässä haettu miestä joka tykkää ilmaiseksi siivota.
"Haussa kotitöitä tekevä mies
Mistä alle 30 vuoden ikäinen nainen löytäisi tupakoimattoman kotitöitä tekevän miehen?"
Sitä varten on olemassa siivousfirmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkosi on turha. Tuolla asenteella yksikään nainen ei tule ikinä vapaaehtoisesti astumaan sikolättisi kynnyksen yli. Ei edes oma äitisi.
Mitä sinulla on tarjota vastapalvelukseksi? Pesetkö, huollatko ja imuroit auton tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista miehistä ovat naisten unelma miehiä. Käyvät töissä, tekevät kotitöitä, hoitavat lapsia, viettävät aikaa perheen ja vaimonsa kanssa.
Moni sellainen, jolla on oikeasti tällainen kumppani ymmärtää kumppaninsa arvon vasta kun mahd. menettää hänet syystä tai toisesta.
PS Miksi sukupuoli kertoisi sen, kuinka innokkaasti / omalaoittesiesti huolehtii kodin ja arjen sujumisesta jne; vaik naiset varmaan keskimäärin miehiä paremmin)
Kotitöitä tekee jokainen tervepäinen, sukupuoleen katsomatta. Muu on loisimista toisen työpanoksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan keittiöremontista joka toinen vuosi koska täytyyhän siitä päästä fasessa kehumaan Mette-Marikalle ja muille kavereille että meillä on niin ihana koti.
Häh? Meidän keittiö on lähes 10v ikäinen ja edelleen kuin uusi. Valittiin tasokkaat kalusteet, ei mitään halvinta laatua tyyliin Ikea, niin kestää aikaa hyvin. Ei tulisi mieleenkään rempata hyvää uusiksi XD Kaikki se vaiva ja rahanmeno, ei kiitos.
Mä luulen että kaksi tässä lainattua kommentoijaa ei ole koskaan edes puhuneet oikean naisen kanssa, hmm.
PC pelaajat on kotona viihtyvää mallia, näin ollen tulee väkisinkin tehtyä kodin siivoukset itse ettei kukaan tule sörkkimään pelikonetta.