Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi pyytäisi sinua pissaamaan naamalleen, suostuisitko?

Vierailija
17.07.2023 |

Oma äijäni on vinkunut tätä koko kesäloman ajan, mutta en ole vielä suostunut. Mietin kyllä, että pitäisikö sitä testata tuossa sunnuntaina, kun loma loppuu?

Onko teistä joku kokeillut?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs räjähtävät naamapierut? Mahtava kokemus.

Vierailija
22/37 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimasta valuen toteuttaisin tällaisen pyynnön. Olen itse nainen ja saanut pitkään houkutella miestä pissaleikkeihin. Hänen pissat on olleet minun suussa ja leualla mutta toisinpäin ei, hänen kullilleen olen pissannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu vastaanottajana usein. Ihanaa, irstasta, vapauttavaa. Aluksi vaimo ujosteli, nyt vihjailee pissahädästään itsekin sopivassa tilanteessa. Leikkiä se vain on eikä kenellekään vaarallista.

Vierailija
24/37 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on seksipalstalla? Mielenterveysongelmat puidaan muualla!

Mene roskiin.

Vierailija
25/37 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan Jarin kanssa harrastettu kesällä kusikidustusta. Tässä tarvikkeet laituri, snorkkeli ja suppilo on välineet. Jari on sidottu pohjaan ja kusen snorkkeliin ja muuta selviämiskeinoa ei ole kuin nieleminen. Jari nauttii kovasti, kehuu että melkein kuin töissä olisi, ainakin on yhtä ihanaa.

Vierailija
26/37 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluan naisen virtsaavan suoraan suuhuni, mutta kyllä naamalle ja vartalollekin saa pissaa tulla. Haluan olla naiselle ja mieluiten useammalle pisuaari. Unelma olisi olla tyttöjenillan pisuaarina ja sillä tavalla, että jos haluaisin hengittää, olisi kaikki pissat juotava. Luonnollisesti olisin myös sidottu tai kahlittu paikoilleen. Saisin tästä suurta nautintoa, siitä että minulle olisi naisten keskuudessa osoitettu nyt sopiva paikka ja tehtävä.

Vierailija
27/37 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on pyydetty pissaamaan suuhun. Suostuin, mutta pikkasen pervolta se tuntui kun mies yritti myös niellä sitä, mikä oli enempi ällöttävää kuin mitään muuta. 

Vierailija
28/37 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ollaan tehty

Vaimo pissannut naamalle ja samalla olen nuollut pillua

jopa hiukka suuhun mennyt

ja 

minä taas olen vaimoni rinnoille pissinyt

kerran jopa hiukka suuhun

Vierailija
29/37 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri naiseni pissasi naamalleni ja suuhuni, kun kävimme saunassa. Oli hyvää ja osan pissasta nielin. Ihanan kiihottavaa. Vähintään kerta kuussa pissaa päälleni. Sanoo ettei ole häneltä pois ja kun minä tykkään.

Vierailija
30/37 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan tosissaan pyytäisi voisin tehdä mieliksi. Vaikken ihan ymmärräkään tuota juttua.

Vierailija
31/37 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh mikset suostu? Eihän tuo ole sinulta mitenkään pois?

Minulta on joskus pyydetty tuota eikä ole tullut mieleenkään kieltäytyä, kun eihän se vaadi minulta muuta kuin kusemista! Eri juttu jos minun naamalle joku haluaisi kusta, sitten pitäisi jo miettiä kaksi kertaa.

Ei ihan noinkaan. Minä haluan ehdottomasti dominoivan miehen sänkyyni, ja tuo että minä dominoisin häntä lopettaa halut siihen paikkaan.  En pysty valitsemaan että tänään olen seksuaalisuudeltani tämmöinen ja huomenna toisenlainen, vaan olen tällainen kuin olen, enkä muuksi edes halua muuttua. Nuorempana oli  vielä intoa kokeilla, ja sitä kautta se oma juttu sitten löytyikin.

En siis myöskään saisi mitään siitä että sitoisin miehen tai piiskaisin häntä, se on epäeroottista ja luotaantyöntävää.  Siksipä mieheni onkin dominoiva ja minä alistuva, menemättä kuitenkaan mihinkään äärilaitoihin. Mutta se perusvire pitää olla seksuaalisen haluni heräämiseksi nimen omaan niin päin että mies dominoi.

Itse asiassa jos mieheni seksuaalisuus muuttuisi nyt päinvastaiseksi, tai hän haluaisi välillä toisinpäin roolit, niin voisi jopa koko suhde jäädä siihen.

Vierailija
32/37 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväse pissalla

Anna heti sen jälkeen nuolla pillua

Siitä on hyvä aloittaa :D

Vierailija
33/37 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

huppelipäissäni ekan kerran suostuin, oltiin saunassa ja jotain noista vitsaillen juteltu. Sanoin, että pitää mennä pislle ja mies pysäytti ja sanoi, että anna tulla tässä vaan... kiihotaisi. Hämmöstyin vähän ja hän suuteli ja toisti, että kokeillaan nyt vaan jooko, ei tee pahaa kellekään. Hän meni alleni ja tavallaan 'kyykkypisulle' siihen hänen päälleen---- täytyy myöntää, että ylltti itsenikin se, miten siitä kiihotuin. En osaa selittää.

Vierailija
34/37 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hieroin pilluani tunnin kun haaveilin erästä kuumasta lihaksikkaasta ja partaisesta miehestä että tarjoilisin hänelle koko päivän olutta ja aina kun hänen pitäisi virtsata niin se virtsaamispaikka olisi joku minun suuni, pyllynreikäni tai pilluni. ;P

N44

Vierailija
35/37 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran festareilla tapasin nuoren mukavan punatukkaisen naisen jolla oli ihanan rento rock-asenne. Päädyttiin yön päälle hänen telttaansa. Neitokaisen aika tukevan humalatilan takia hänen ihana pillunsa oli todella voimakkaasti kusen hajuinen. Ikinä ei ole ollut niin kiihottunut ja kulli kovana kun sitä haistellessani ja nuollessani. Elämäni paras pano edelleen.

M60

Vierailija
36/37 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä olet seksipalstalla?

Vierailija
37/37 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä sinä tuhlaat aikaasi paheksumalla ketjuissa, joiden otsikoista voit päätellä, ettei ole sinun lajisi? Ihan sama kun minä menisin hevosharrastajien forumeille paheksumaan että niillä on vain uroshevosten kalut ja sperma mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän