Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen etsii uuden kumppanin vielä parisuhteessa ollessaan?

Vierailija
17.07.2023 |

Eikö olisi reilumpaa erota ensin ja vasta sitten hypätä uuteen kelkkaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla sukupuoli liittyy tähän ilmiöön? Osa ihmisistä ei tule koskaan arvostamaan ja kunnioittamaan muita ihmisiä sukupuolesta riippumatta.

Positiivista tässä on ainoastaan se, että osa maista parempaa etsijöitä osaa lähteä jo ajoissa ennen kuin on pysyvämpää, kuten yhteinen omaisuus ja lapset.

Vierailija
2/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavat miehetkin tuota tehdä. Ei ole sukupuolesta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki etsi niin, jotkut eroavat ensin. Jos on sanonut haluavansa erota ja kumppani ei kuuntele, usko, eikä muuta pois, silloin joku voi hakea uutta jo turvakseen. Varsinkin jos suhdetta ei oikein ollut, se oli huono ja toinen hyökkäävä. Parikymppisenä noin kai voi käydä.

Vierailija
4/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemuksen mukaan miehet harrastavat tätä enemmän. Ja vaikka eron aloitteellinen osapuoli on nainen, mies paniikissa etsii uuden vielä eron ollessa vaiheessa.

Vierailija
5/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemuksen mukaan miehet harrastavat tätä enemmän. Ja vaikka eron aloitteellinen osapuoli on nainen, mies paniikissa etsii uuden vielä eron ollessa vaiheessa.

No saahan sitä etsiä, mutta kyllä yli 25-vuotiaalle miehelle uuden löytäminen on kiven alla, eikä se paniikissa etsiminen mitään auta. Naisilla on ihan ylettömät kuvitelmat siitä, miten helppoa miehille olisi löytää uutta naista.

Vierailija
6/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki etsi niin, jotkut eroavat ensin. Jos on sanonut haluavansa erota ja kumppani ei kuuntele, usko, eikä muuta pois, silloin joku voi hakea uutta jo turvakseen. Varsinkin jos suhdetta ei oikein ollut, se oli huono ja toinen hyökkäävä. Parikymppisenä noin kai voi käydä.

Avio eroa voi nykyisin hakea ilman syytä ja puolison suostumusta.Tietysti jos asuu kumpanin asunto oli mies tai nainen ,lähtee sitä.Paras siis etsiä ennen eroa ihminen jolla asunto valmiina.

Vierailija
7/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokailu, kiukuttelu, mitätöinti, välttely, päänsärkyily yms. muu "vihjailu"  eivät vaan ole sellaista sanomista.  Jos haluaa erota, kannattaisi sanoa se suoraan. 

Vierailija
8/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi itselleni: mies latasi tinderin heti eropapereiden lähdettyä, harkinta-ajan alettua.

Se sinetöi oman lopullisen eropäätökseni.

Itse löysin myöhemmin aivan vahingossa uuden, kun ex vielä asui käytännön syistä yhteisessä kodissamme. En etsinyt seuraa.

Ulospäin saattoi luulla, että minä jätin exän uuden kumppanin vuoksi. Ei voisi olla kauempana todellisuudesta. Ex myös käytti tätä asetelmaa uhriutumiseen ulkopuolisille.

Vierailija
9/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kävi itselleni: mies latasi tinderin heti eropapereiden lähdettyä, harkinta-ajan alettua.

Itse löysin myöhemmin aivan vahingossa uuden, kun ex vielä asui käytännön syistä yhteisessä kodissamme. En etsinyt seuraa.

Ulospäin saattoi luulla, että minä jätin exän uuden kumppanin vuoksi. Ei voisi olla kauempana todellisuudesta. Ex myös käytti tätä asetelmaa uhriutumiseen ulkopuolisille.

"Löysin aivan vahingossa uuden" Kukaan ei löydä aivan vahingossa ketään.

Vierailija
10/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huokailu, kiukuttelu, mitätöinti, välttely, päänsärkyily yms. muu "vihjailu"  eivät vaan ole sellaista sanomista.  Jos haluaa erota, kannattaisi sanoa se suoraan. 

Eikös hän juuri sanonut, että jos on SANONUT HALUAVANSA EROTA, eikä esim. jos on huokaillut ja vihjaillut?

Eiköhän tällaisia ihmisiä ole paljon, jotka eivät usko suoraa puhetta, eivätkä suostu lähtemään vaikkapa toisen omistamasta kodista, vaikka toinen sitä vaatii. Tai tunkevat sinne takaisin vaikka toinen on sanonut suoraan, että haluaa erota.

Vierailija
11/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote

=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tosiaan pakit voi antaa jos on varattu ja varattuna yleensä annetaankin.

- lainaamasi tekstin kirjoittaja.

Vierailija
12/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saahan sitä etsiä, mutta kyllä yli 25-vuotiaalle miehelle uuden löytäminen on kiven alla, eikä se paniikissa etsiminen mitään auta. Naisilla on ihan ylettömät kuvitelmat siitä, miten helppoa miehille olisi löytää uutta naista.

Niin varmassti, jos tuon ikäinen mies etsii "naisia" ikähaarukalla 16-18-vuotiaat.

Vierailija
13/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa miehet eroavat yleensä siksi että ovat löytäneet uuden kumppanin, naiset siksi että ovat tyytymättömiä parisuhteeseen.

Vierailija
14/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikoo erota niin mitä väliä vaikka olisi jokaisessa seuranhakupalvelussa. Jos taas on normaalisti parisuhteessa, niin silloin ei aleta etsimään mitään 😄

Vierailija
15/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Oikeasti, ihan kamalaa, että joillekin rakkaus on koko elämän ajan epätoivoisen etsimisen ja deittisovellusten takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi