Jos miehesi pyytäisi sinua pissaamaan naamalleen, suostuisitko?
Oma äijäni on vinkunut tätä koko kesäloman ajan, mutta en ole vielä suostunut. Mietin kyllä, että pitäisikö sitä testata tuossa sunnuntaina, kun loma loppuu?
Onko teistä joku kokeillut?
Kommentit (37)
On kokeiltu! Tavattoman kiihottavaa nuolla vaimon pillua ja saada samalla pissat suuhunsa! Suosittelen!
M52
Mä olen ottanut kuset sisään mun peppuun ja se vasta olikin kiihottavaa
Olen suostunut. Tää kuuluu meidän sm-leikkeihimme mutta ei muuten. Oli kyllä iso kynnys ylittää ekalla kerralla, mutta onneksi uskalsin ja kehtasin. On ihan mieletön vallan tunne.
Mulla on vähä niin et kaikkea vois kokeilla mut eritteissä menee periaatteessa raja. Mut jos mies oikein kovasti tosta kiihottuis nii joustaisin sen verran että tuon tekisin. Omalle naamalle ei missään nimessä.
Vierailija kirjoitti:
On kokeiltu! Tavattoman kiihottavaa nuolla vaimon pillua ja saada samalla pissat suuhunsa! Suosittelen!
M52
Sama homma meillä! Vaimo tykkää kun pissaan sem pillun päälle. Itse tykkään kun vaimo pissaa suoraan suuhuni ja sen jälkeen saan nuolla pillua. Ompa tullut nuoltua omat mällitkin monta kertaa vaimon pimpistä.
T. M33
Mikäs tuossa jos toinen haluaa. Silloin tällöin pissaan mieheni päälle, kun sitä haluaa. Mies menee pesuhuoneen lattialle selin makuulle, minä hajareisin päälle ja pissailen naamalle. Sotku on helppo suihkutella pois ja mies on tyytyväinen.
En tiedä haluaisinko naamalle mutta muuten päälle. Olisi kiva kokeilla kiihottaako se mutta vaimo pitäisi varmaan ihan sairaana. Muutenkin seksi menee kokoajan estyneempään suuntaan.
Kylppärin lattialla seksin jäkeen pissat ja muu pimpasta valuva miehen vartalolle, ei naamalle. Ei ole tuottanut ongelmaa.
Vaimo pissaa kalun päälle. Mä pissaan vaimon suuhun. Kesällä nurmikolla ja kylmällä ilmalla suihkutiloissa. Molemmat tykkää.
Kyllä paljon kiihottavampaa on, jos aviomies oppii kusemaan sinne roikimatta vessanpöntöön ja laittamaan kannen kiinni. Luulin aloittaneeni opettamisen miehille ja pojille ihan pissaamisen alkeista, mutta en näköjään.
En suostuisi. Itselleni virtsaaminen ei kuulu seksiin.
Voisin kyllä, varsinkin jossain mökillä tai luonnon helmassa veden äärellä.
Mieheni kanssa monesti suuseksin aikana mies painaa sormellaan sisältäni, niin että väkisinkin joudun pissata suoraan hänen suuhunsa.
Olen kerran istunut Tinder miehen kasvoille, ja kussut hänen suuhun (hänen pyynnöstä). Ei ollut onneksi oma sänky.
Vaimo kusee ylleni ja tyydyttää samalla itseään todella paksulla dildolla.
Häh mikset suostu? Eihän tuo ole sinulta mitenkään pois?
Minulta on joskus pyydetty tuota eikä ole tullut mieleenkään kieltäytyä, kun eihän se vaadi minulta muuta kuin kusemista! Eri juttu jos minun naamalle joku haluaisi kusta, sitten pitäisi jo miettiä kaksi kertaa.
Miksi tämä on seksipalstalla? Mielenterveysongelmat puidaan muualla!
On varmasti joku kokeillut. Mikä siinä niin kamalaa on, jos toinen tykkää?