Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juuri kuulin Kesäseuraradiosta

Vierailija
16.07.2023 |

Tapauksen kauan sitten olleista Hankasalmen Suviseuroista:

Joku eläkkeellä oleva sotilas oli haastatellut vanhaa kirurgia joka oli ollut lääkärinä sodassa.

Kirurgi muisteli, että oli jokus niin pahasti haavoittuneita miehiä, ettei heitä voinut enää pelastaa. Joku haavoittunut mies oli kerran huutanut apua, koska pelkäsi kuolemaa. Ihmiset kävivät rohkaisemassa häntä, ettei tarvitse pelätä. Mutta se ei auttanut. Mies oli huutanut kauhusta.

Sitten joku lääkintämies joka oli lestadiolainen, oli mennyt juttelemaan haavoittuneen miehen kanssa. He keskustelivat jonkin aikaa ja mies oli rauhoittunut. Hän kuoli ja hymyili kuollessaan.

Miksi?

Miehelle oli saarnattu synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tahansa voi kuolla. Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi.

Ap

Vierailija
2/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät rakkaat, älkää viivytelkö. Jumalan armo on vielä tarjolla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäseuraradio.fi

Kuuluu netistä ja radiosta <3

Vierailija
4/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin.

Vierailija
5/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankasalmella olen asunut ison osan elämästäni, mutta tuollaista pskaa en ole aikaisemmin kuullut/lukenut.

Vierailija
6/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankasalmella olen asunut ison osan elämästäni, mutta tuollaista pskaa en ole aikaisemmin kuullut/lukenut.

Harmi, ettet ole kuullut. Sielunrauha joka kestää elämässä ja kuolemassa.

Ap

Vierailija
7/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tekee parannuksen niin Jumala pelastaa siltä mihin ei usko joutuvansa.

Vierailija
8/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli joskus haastatellut jotakuta jossain. Vähän epäilen tarinan todenmukaisuutta.

Vierailija
9/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi joskus haastatella jumalaa.

Monet kertoo, että se puhuu heille.

Vierailija
10/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku oli joskus haastatellut jotakuta jossain. Vähän epäilen tarinan todenmukaisuutta.

Minä sain sielunrauhan kun minulle saarnattiin synnit anteeksi. Sielunrauha on sellainen, ettei esim. pelkää koronaa, ei sotaa, ei edes ydinsotaa eikä maailmanloppua.

Ap

Vierailija
11/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi joskus haastatella jumalaa.

Monet kertoo, että se puhuu heille.

Jumala puhuu myös sinulle, joka hetki. Hän puhuu omassatunnossasi.

Ap

Vierailija
12/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain sielunrauhan kun minulle saarnattiin synnit anteeksi. Sielunrauha on sellainen, ettei esim. pelkää koronaa, ei sotaa, ei edes ydinsotaa eikä maailmanloppua.

Ap

Sehän kumma rauha on, kun ei pelkää edes miljardien muiden ihmisten kuolemaa.

Vierailija
13/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten provoilet, ap?

Vierailija
14/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, ettet ole kuullut. Sielunrauha joka kestää elämässä ja kuolemassa.

Ap

Eikä se ole pskaa.

Elämämme kallein asia on Herramme Jeesuksen Kristuksen tunteminen ja Jumalan lapseksi pääseminen.

Ap

Vierailija
15/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kannan huolta kaikista ihmisistä ja eläimistä. Rukoilen joka päivä kaikkien maailman ihmisten, eläinten ja koko planeetan puolesta.

Ap

Vierailija
16/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten provoilet, ap?

En halua provoilla. Toivon koko sydämestäni, että kaikki ihmiset pääsisivät taivaaseen ja kaikki saisivat sielunrauhan.

Ap

Vierailija
17/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämäkö tekee radiossa kerrotusta tarinasta totta? En minäkään ole sotia taikka tauteja pelännyt, enkä ole siihen saarnaa tarvinnut.

Miksi muuten lääkäri jäi saarnaamaan, eikä yhdessä Herran kanssa pelastanut tämän sotilaan henkeä? Entäpä muut sotilaat, montako menehtyi, koska lääkäriä ei saatu ajoissa paikalle, koska tämä oli saarnaamassa?

Vierailija
18/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kannan huolta kaikista ihmisistä ja eläimistä. Rukoilen joka päivä kaikkien maailman ihmisten, eläinten ja koko planeetan puolesta.

Ap

Ja mitä olet tähän asti saanut rukoilullasi aikaan?

Vierailija
19/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihana juttu. Minäkin oon kuullut vastaavia.

Vierailija
20/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämäkö tekee radiossa kerrotusta tarinasta totta? En minäkään ole sotia taikka tauteja pelännyt, enkä ole siihen saarnaa tarvinnut.

Miksi muuten lääkäri jäi saarnaamaan, eikä yhdessä Herran kanssa pelastanut tämän sotilaan henkeä? Entäpä muut sotilaat, montako menehtyi, koska lääkäriä ei saatu ajoissa paikalle, koska tämä oli saarnaamassa?

Kaikilla ihmisillä on etsikkoaika. Ehkä monet sotilaat olivat kokeneet etsikkoajan, mutta eivät halunneet kuulla Jumalan kutsua.

Ap