Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käteisen rahan käyttö

Vierailija
16.07.2023 |

Rakastan sitä. Se tunne, kun on fyysistä valuuttaa mitä hipelöidä on ihana tunne. Harmi vain, että yhteiskunta haluaa saada käteisen rahan käyttöä mahdollisimman vähäiselle käytölle (tiedät kyllä miksi) erilaisilla digimaksu etuina kuten s-pankissa 0,5% maksutapaetu tavallisen bonuksen lisäksi. Vaikka käteisen rahan käytön hiipuminen harmittaa, sorruin siitä huolimatta maksamaan kaikki s-ryhmän ostokset kortilla. Sain kuunnella lapsena helvetin monta kertaa äidin raivoamista siitä, kuinka rahat ovat vähissä minkä vuoksi kammoan erittäin paljon velkaantumista. Sen takia omilleen muuton myötä hommasin henkilökohtaisen tilin s-pankista, koska jos on mahdollista saada ns.ylimääräistä rahaa, otan sen mielelläni vastaan. S-Pankki on mulla ainoastaan bonusten takia ja tienestini menevät toiseen pankkiin.

Nyt kun olen avautunut, syy miksi minä tämän aloitusviestin kirjoitin on se, että vaikka s-bonuksien takia melkein kaikki ostokseni ovat kortti maksuja, s-ryhmän ulkopuolella käytän käteistä. Käteisen rahan käyttö on todella nautinnollista. Yksityistä ja aidompaa, kun kyseessä on oikeaa rahaa jota nostin paripäivää sitten 300€ verran.

Joo tiedän, että tämä on turha aloitus. Halusin tehdä tämän ihan muuten vain.

Käteisen rahan käyttö

Vaihtoehdot

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt yli 2v pelkkää käteistä koska minulla oli omaisuuden myynnistä kaapissa yli 20 000e. Enää ei ole kuin 2000e joten pian siirryn korttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla