Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet tänään nauttinut elämästä?

Vierailija
16.07.2023 |

Mä nautin äsken juustovoileivän kuuman maitokahvin kanssa. Ruisleipä, voita, juustoa ja tuorekurkkua. Ai että oli hyvää. Huomenna päivällä nautin samanlaisen setin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin juuri perheen kanssa kävelyltä Cala d'Orin pikkukaupungin kaduilta. Nautittiin virvokkeita ja shoppailtiin.

Illalla syömään johonkin kohteen ravintoloista.

Vierailija
22/28 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm...en oo oikein nauttinut elämästä tänään(kään). olen ehkä masentunut, se elämästä nauttiminen ei vaan oikein tahdo onnistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken 16km pyöräilylenkin mun kahden alaskanmalamuutin kanssa 😁 Nyt koirat nukkuu ja ite alan keittään kahvia.

Mä olen koittanut opettaa kanssa mun koiraa ajaan pyörällä, mutta ei vaan ole onnistunut. Hyppää aina pois satulasta kun sen siihen nostan ja ei tunnu tajuavan polkemisesta tuon taivaallista.

Vierailija
24/28 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimällä uusiutuneesta korvatulehduksesta.

Vierailija
25/28 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herännyt rantamökissä aaltojen liplatukseen ja lintujen ääniin, syönyt aamupalaa rannassa auringonpaisteessa ja nyt istun ulkona. Sauna lämmitellään myöhemmin. Nautin täälläolosta.

Vierailija
26/28 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hmm...en oo oikein nauttinut elämästä tänään(kään). olen ehkä masentunut, se elämästä nauttiminen ei vaan oikein tahdo onnistua.

Sama täällä. Vapaaviikonloppu enkä ole kotoa lähtenyt. Kotonakaan en tiedä mitä tekisin. Mikään ei kiinnosta. Väsyttää.

Vierailija
27/28 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin peiton alla pitkään kännykän kans. Uimaan olisin halunnut mut hirvee tuuli. Toivottavasti tyyntyy illaksi jos sitten saunaan - uimaan

Vierailija
28/28 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun puutarhassa,cafe latesta nauttien. Lämpötila +28.naapurin nonna valmistaa sunnuntai lounasta johon koko pieni yhteisö kutsutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan