Millainen ihminen ei tykkää halaamisesta?
Kommentit (64)
Uskon että aloittaja on tarkoittanut eri asiaa kuin täällä käsitellään.
Keskustelu on koskenut puolituttujen ja pinnallisempien kavereiden halaamista. Minustakin tämä (kaupunkikulttuuri-) ilmiö on outo. Koen epäsopivaksi tuollaisen painautumisen toista ihmistä vasten ilman olemassa olevaa henkistä yhteyttä.
Aloittaja kenties tarkoitti ihmisiä, jotka eivät edes lähimmissä suhteissa pidä halaamisesta tai sitten ovat siinä huomattavan niukkoja.
Tämä kysymys on minusta kiinnostava!
Elämäni varrella (olen 50v) olen seurustellut useita kertoja noin 5-vuoden pituisesti.
Miehissä oli kaksi, joilla oli selvästi vaikea suhde halaamiseen vaikkeivat itse tiedostaneet asiaa. Heidän halaamisensa oli huomattavan vähäistä, huomattavan kovan tai väkinäisen tuntuista vaikka suhteessa meni hyvin.
Halauksista puuttui rauha, lempeys, nojailu, lämpö... ja määrä.
Väitän ettei ole sattumaa että juuri nämä kaksi miestä oli joutuneet kokemaan hyvin kylmän etäisen isäsuhteen ja pelokkaan äidin.
Toinen miehistä on sittemmin kohdannut asia terapiassa. Rohkeutta hänellä oli siihen vasta 50 täytettyään.
Perheen jäsenten kesken halaaminen tavattaessa ym on ok mutta en ymmärrä miksi kaikki ihmiset halaa nykyään esim. tv-ohjelmissa. Minä en halua tuntematonta halata, tuttuja kyllä.