Millainen ihminen ei tykkää halaamisesta?
Kommentit (61)
Riippuu kai kuka halaa.
Suomessa jokin puolituttujen halailu normaalina tervehdyksenä ja hyvästinä ei ole kuulunut tapoihin.
Halaamisessa on aina useampi osapuoli, tykkään halata miestäni mutta muut eivät saa tulla iholle.
Omaa rakasta saa ja kuuluu halata ja pussata. Omia lapsiakin kuuluu halata. Suomalaiseen tapakulttuuriin ei sen sijaan kuulu lähentely. Juhlissa onniteltiin kättelemällä ja sanottiin onneksi olkoon, jonka jälkeen siirryttiin tilanteessa eteenpäin. Olen erittäin kiusaantunut, että nyt halaillaan puolituttujen kanssa ja ollaan yli-imeliä. En ole mikään lähiomainen sadan hengen juhlaseurueen kanssa.
Minä en pidä vieraiden koskettelemisesta. Olin töissä vanhuspuolella, inhosin kosketella vieraita ihmisiä. Huomasin olevani väärällä alalla. Onneksi löysin työn, jossa ei tarvitse kosketella ihmisiä. Halailu ei ole luontaista itselleni, kotona vanhemmat eivät koskaan halailleet meitä lapsia. Muistan, kuinka lapsena, erästä koulukaveriani kouluun hakiessani, hänen äitinsä halasi kaveriani, hänen lähtiessään. Se hämmästytti minua. Ihmettelin pitkään, että miksi koulukaverini äiti halasi häntä. En ollut itse koskaan kokenut, että äiti olisi halannut minua.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään halata työpaikan naisia kun melonit tuntuu niin herkulta itseäni vasten.
Siinä se ero on eteläisiin maihin. Siellä ei koskaan halata niin, että kropat ovat kiinteästi yhdessä, aina on rakoa eikä niitä poskipusuja mitään lääpitä toisen naamaan, ne pusut menevät ilmaan, ei poskille. En voi sietää sitä, että joku vieras lykkää kroppansa omaani kiinni. Etelässä ei näin tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään halata työpaikan naisia kun melonit tuntuu niin herkulta itseäni vasten.
Tarkoittaa, että et osaa halata sivistyneesti. Noin ei tehdä koskaan.
En pidä halailusta. Kättelen mieluummin.
Minä en tykkää halata kuin lastani. Muut haisee aina jotenkin pahalta. Ällöintä on joku kyynelehtivän halaus, jossa sitä kyynelnestettä jää minun poskeeni. Yök.
Kosketusaddiktin halaukskinnon ällöytävän teennäisen tuntuinen. 🤮
Ai tuntematon vai? En ihmettele 😄😄😄
Sellainen ketä ei tykkää halaamisesta.
Introvertti ei välttämättä tykkää halaamisesta. Minä en tykkää! Siihen ei ole mitään erityistä syytä, siis jotain traumaa tai jotain. Olen vaan sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen empaattinen ekstrovertti ja autan työssäni muita ihmisiä.
En halua, että minua halataan. Mies saa halata, muut eivät.
Ihmiset ovat erilaisia, ei siinä mitään sen kummempaa ole.
Sama minulla, mies ja lapset saavat halata ja heitä halailen oikein mielelläni itsekin.
Töissäni joudun olemaan joskus todella ihmisten iholla ja se on ok, kuuluu työhön.
Viihdyn ihmisten kanssa, olen puhelias ja ekstrovertti kaikin puolin.
Halailu vain ei tunnu hyvältä ja ekstroverteilläkin on tonttinsa, rajansa ja mieltymyksensä.
Minä en tykkää. Minua ei ole kukaan kosaan halannut edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkuthqn ovat täysin passiivisia, kun heitä halaa. Eivät halaa takaisin. Se kertoo mielestäni ongelmista.
Miten niin ongelmista! Mun mielestä on inhottavaa kun tuppaudutaan mun reviirilleni, olen hyvin yksityinen ihminen!
Tottakai lapseni saa halata ja se ukkokulta aikoinaan mutta muut, ei kiitos!Puidstattaaa pelkkä ajatuskin!
Nimenomaan. Inhotti aikaisemmassa työssäni, kun firman yhteistyökumppanit tulivat halaamaan. Kärsin tästä todella siihen asti kunnes älysin olla se aktiivisempi osapuoli ja singahdin kättelemään ennen kuin ehtivät kaapata halaukseen. Ja minullakaan ei ole mitään ongelmaa halata lapsiani ja puolisoani, mutta varsinkaan noihin työympäristöihin ei halailut kuulu.
Minä en pidä työkavereiden halaamisesta jos on vaikka syntymäpäiväonnittelukierros menossa mutta pakko, kun toisetkin.
Ihan yhtä hyvin voisi kysyä yleisesti, että "millainen ihminen ei tykkää seksistä"?
Aika moni tykkää siitäkin vain tiettyjen ihmisten kanssa, ei kaikkialla kaikkien kanssa.
Minä halaan mielelläni - lastani, vaimoani, myös vanhempiani ja veljeäni, ja tiukoissa paikoissa paria hyvää ystävää, jos on hätä tai esimerkiksi suuri onnittelun paikka.
Muita en halaa.
M46
Nautin halailemisesta, mutten kenen tahansa kanssa. En esimerkiksi pidä siitä, jos täysin ventovieras tulee koskettamaan, mutta tuttuja halaan mielellään. Ollut surullisen harvinaista herkkua viime vuosina. Samoin suuteleminen.