Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei tykkää halaamisesta?

Vierailija
16.07.2023 |

?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin röyhkeää tulla niin lähelle ilman toisen suostumusta. Silti nämä halaajat tekee niin ja kuvittelevat olevansa erinomaisen sydämellisiä ihmisiä.

Vierailija
22/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään halata työpaikan naisia kun melonit tuntuu niin herkulta itseäni vasten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kukaan ei tykkää vieraiden ihmisten koskettelusta. Kyse on siis vastapuolesta, eikä niinkään siitä toisesta.

Miksi vieraita pitäisi halata?

Tätä minäkin ihmettelen kaikilla sukulaisvierailuilla, mikä pakko niiden on iholle änkeä ja mihin katosi vanha kunnon kättely. Joku täti, miehen sisko, viimeisinpänä miehen serkku jota ei ole nähty 4 vuoteen... ällöttävää. Omassa suvussa halailijat on onneksi harvinaisempia ja niistäkin innokkaimmat onneksi jo kuolleet.

Kyse on ihan vaan omasta reviiristä.

Vierailija
24/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailut eivät kuulu suomalaiseen kulttuuriin. Humalassa korkeintaan sitten.

Vierailija
25/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies halaa vain rakastajattaria, no, tiukan paikan tullen voihan sitä omaa vaimoakin joskus halailla.

Vierailija
26/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni ihminen on pyrkinyt halaamaan vain päästäkseen kokeilemaan, ovatko rintani luomut. Liikehtimisestä halaamisen aikana sen huomaa: kummallista pientä sivusuuntaan hinkkaamista ja painelemista. Se ei tosiaankaan ole huomaamatonta, ja minua se inhottaa. Vain sivuhalauksia, kiitos.

Vierailija
27/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse halaan nuoria sukulaistyttöjä ns. uki-sedän specialhalilla ja kukaan ei ole valittanut. Samalla saatan itsetuntoa kohottavasti kehaista miten tytöt on alkaneet kasvaa upeiksi naisiksi. Kyllä halaus on välittämistä ja kohteliasta varsinkin nuoriin suunnattuna. He kaipaavat kipeästi välittämistä ja hellyyttä. T. Uki 58v

Insesti setämies.

Vierailija
28/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse halaan nuoria sukulaistyttöjä ns. uki-sedän specialhalilla ja kukaan ei ole valittanut. Samalla saatan itsetuntoa kohottavasti kehaista miten tytöt on alkaneet kasvaa upeiksi naisiksi. Kyllä halaus on välittämistä ja kohteliasta varsinkin nuoriin suunnattuna. He kaipaavat kipeästi välittämistä ja hellyyttä. T. Uki 58v

Insesti setämies.

No hyi! Ei nyt varmaan ollut Ukilla kyse tuollaisesta. Nyt se likainen mielikuvitus kuriin.

Vierailija
29/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insesti setämies.

Miksi täytyy tuoda aina nuo omat sairaat fantasiat tänne? Ei tuossa ukin tekstissä ollut mitään ihmeellistä. Tuntuu pahalta hänen puolestaan kun nimitellään.

Vierailija
30/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka ei tykkää. Millainen vajaalla käyvä ihminen tekee typeriä aloituksia niin kuin tämä?

Onko sulla jotain tunnelukkoja. Äkkiä niistä eroooooon!!!!!!

Äiti Suhde kurala :D

Vierailija
31/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian moni ihminen on pyrkinyt halaamaan vain päästäkseen kokeilemaan, ovatko rintani luomut. Liikehtimisestä halaamisen aikana sen huomaa: kummallista pientä sivusuuntaan hinkkaamista ja painelemista. Se ei tosiaankaan ole huomaamatonta, ja minua se inhottaa. Vain sivuhalauksia, kiitos.

Mutta kun minua se kiihottaa.

Vierailija
32/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun 11-vuotiaana ensimmäisen kerran näin kun ihmiset halasivat, siis sellaiset ihmiset jotka eivät selkeästi olleet samaa perhettä. Minusta se ole erikoista ja jännittävää. Nämä olivat punkkareita joita ihailin. Sittemmin aloin itsekin vaihtoehtonuoreksi ja myös me halailimme, sillä se oli erikoista ja korosti jengimme yhtenäisyyttä.

Meidän perheessä ei ole halailtu, toki kun olin pieni niin pidettiin sylissä. Mutta ei sillä tavalla että kun nähdään tauon jälkeen  niin halataan. Ihmettelin suuresti kun näin lukiossa kaverini halaavan äitiään.

En tykkää halailusta. Eläinten hellimisestä pidän todella paljon ja myös työssä on ihan ok kun lapset ottavat kädestä kiinni tai kun lapsi loukkaa itsensä niin saatan silittää.

Vierailija
33/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi sietää, saatana, hyi! ADD & AS. Joskus olen viihtynyt erittäin luotettavan ihmisen sylissä, mutta sekin on ollut harhaa ja roolipeliä. Kaameaa. Järkyttävää.

Vierailija
34/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun minua se kiihottaa.

Se on usein enemmän kuin ilmiselvää. Siksi minulta saakin vain sivuhalauksia. Ikään ja sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
35/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään halailla läheisiä ihmisiä. En pidä siitä, että työkaverit tunkevat halaamaan esim.lomalta paluun jälkeen. En koe heitä niin läheisiksi, että haluaisin iholleni. Hyvissä väleissä ollaan silti. En myöskään halua halailla kavereita ja tuttavia aina kun nähdään. Eri asia, jos tapaamisesta on kulunut kauan ja ihminen on läheinen.

Ylipäätään koen sen turhaksi tavaksi, jos kyseessä on millään tavalla etäinen ihmissuhde.

Toisaalta olen myös sillä tavalla herkkä ihminen, että jos minua on loukattu, niin en halua tällaista ihmistä halailla, vaikka loukkaus olisi lakaistu maton alle. Halaus ylittää minun henkilökohtaisen rajan.

Vierailija
36/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin röyhkeää tulla niin lähelle ilman toisen suostumusta. Silti nämä halaajat tekee niin ja kuvittelevat olevansa erinomaisen sydämellisiä ihmisiä.

Jos huomaan eleenkin, että joku alkaa lähestyä halaaminen mielessä. Nostan käteni ja sanon lupsakasti, että lopsautetaanpa oikein käsipäivät. En voi sietää halaamista. Hyvin olen selvinnyt tällä keinolla. 

Vierailija
37/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viime aikoina käynyt tinder-treffeillä. Jo ensimmäisellä kerralla lähes tuntemattomat miehet halaavat, joskus jo tavatessa. Minusta se on epämukavaa.

Vierailija
38/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani tunnistan selkeästi, että halaamisen vastentahtoisuus juontuu lapsuudestani.

Kotonani ei koskaan halattu, enkä muista äitini tai isäni minua tosiaan halanneen kertaakaan, ei lapsuudessa

eikä aikuisena.

Siksi halaaminen ei tunnu luontevalta.  Toki halaan mielelläni puolisoani ja sukulaisten lapsia, mutta

en ulkopuolisia henkilöitä.

Vierailija
39/61 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkuthqn ovat täysin passiivisia, kun heitä halaa. Eivät halaa takaisin. Se kertoo mielestäni ongelmista.

Se kertoo siitä, ettei halattava halua halata sitä, joka on käynyt kiinni.

Esimerkiksi minä haluan kyllä halata itselleni läheisiä, rakkaita ihmisiä mutta en esimerkiksi anoppia.

Vierailija
40/61 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en teini-ikäisenä tykännyt, ahdisti. Johtui väkivaltaisesti lapsuudesta, jossa hellyyttä ja läheisyyttä en saanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän