Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut yhden asian aina tässä "työtön" keskustelussa

Vierailija
15.07.2023 |

Se henkilö kuka aina aloittaa tämän keskustelun, aloittaa sen näin: "Minäkin" sain!, "minullekkin" ollaan aina tarjottu töitä! "minullekkin" se oli helppoa! Minä Minä Minä Minä Minä Minä Minä
Tää on iso ongelma hölmössä ihmisessä, hän ei koskaan näe muutakuin itsensä. Kun asiat ovat hänelle olleet helppoja niin niiden on oltava myös muille.
Putkinäkö on sairaus minkä takia tää maailma on paha paikka. Ei osata mennä toisten kenkii ollenkaan. Kaikki katsotaan omasta kulmasta.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Minä olen ollut nyt seitsemän vuotta vakituisessa kokoaikaisessa työssä jossa etenemismahdollisuuksia. Ihan kivasti päässyt myös etenemään.

Mutta. Sitä ennen reilu 10v pätkä- ja/tai osa-aikatöissä. Ja edelleen minun identiteettini on "työtön", ts kaikki työttömiin kohdistuva ivailu ja väheksyntä kolahtaa edelleen. Ja samalla kun itse edennyt, niin nähnyt kuinka jotkut vuodesta toiseen yrittää edetä ilman onnistumisia. Eikä tosiaan ole aina henkilöstä kiinni. Ei sinussa mitään vikaa ole, mutta... Eli pidän omaa etenemistäkin enemmän tuurina kuin osoituksena omista henkilökohtaisista kyvyistä (joita siis kyllä on, muttei sen enempää kuin osalla muista hakijoista).

Vierailija
2/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että minä olen huipputyyppi. Elämä on varmasti vaikeampaa teille kaiken maailman autisteille. Mutta en silti halua maksaa tukiaisianne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta, että minä olen huipputyyppi. Elämä on varmasti vaikeampaa teille kaiken maailman autisteille. Mutta en silti halua maksaa tukiaisianne.

Sun verotiedoissa ei ole mitään tuloja ja sun kannassa on kaikeenmaailman psyk lausunnot aika selkeä projektiot sulla.

Vierailija
4/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen säkin aikasi käytät, kun oikein analysoit provoja :D

Vierailija
5/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työtön sanassa on sisällä sana (t)yötön? 

Vierailija
6/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain aina hakemani työpaikat, mutta 45+ työttömänä se ei enää onnistukkaan. Et saa hakemiasi työpaikkoja ja alempiin olet liian hyvä ja uhka esimiehellesi.

Vierailija
7/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työtön sanassa on sisällä sana (t)yötön? 

Varmaan samasta syystä kuin pöljä sanassa on sisällä ruotsinkielinen sana öl eli olut. 

Vierailija
8/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain aina hakemani työpaikat, mutta 45+ työttömänä se ei enää onnistukkaan. Et saa hakemiasi työpaikkoja ja alempiin olet liian hyvä ja uhka esimiehellesi.

Minä-minä-työtön bongattu!

Vierailija
9/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvammainen bongattu!

Vierailija
10/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa hakemiani työpaikkoja Teams-karsintojen takia. Livenä saisin, mutta Teamssit estää mun työllistymisen.

Vierailija
11/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtaa todellisuus. Se on sullakin edessä.

Vierailija
12/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa hakemiani työpaikkoja Teams-karsintojen takia. Livenä saisin, mutta Teamssit estää mun työllistymisen.

Tekosyy se on tuokin lorvia muiden rahoilla :D

Sorry, mutta mulla on rahaa. Ainut ongelma on se, etten ole saanut hakemiani paikkoja.

Vierailija
13/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hoitajana ärsyttää, kun joku työtön Pirkka-Petteri tulee ilkkumaan, että ei voisi takapuolia pyyhkiä tai vanhoja ihmisiä hoitaa. 

Vierailija
14/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy se on tuokin lorvia muiden rahoilla :D

Sorry, mutta mulla on rahaa. Ainut ongelma on se, etten ole saanut hakemiani paikkoja.

Totta kai on, kun Kela sitä sulle joka kuukausi antaa. Jos sulla olisi enemmän rahaa, ei sun tartteisi töitä hakea :D

Vierailija
15/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, maksat silti. Oh well 🤷🤭

Vierailija
16/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hoitajana ärsyttää, kun joku työtön Pirkka-Petteri tulee ilkkumaan, että ei voisi takapuolia pyyhkiä tai vanhoja ihmisiä hoitaa. 

Kun haluisit hänet työkaveriksesiko? Haloo?

Vierailija
17/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo itsellesi? Totta kai haluaisin hänet juuri siihen työhön. Luuletko, että minäkään sitä haluan tehdä? Lol. 

Vierailija
18/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ärsyttää? Olisiko parempi, että se Pirkka-Petteri olisi pyörimässä jaloissasi tukityöllistettynä? 

Vierailija
19/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikeaa saada osaamista vastaavaa työtä, jos kerrot, miksi viimeinen työpaikka loppui ja seuraavaksi yrität selittää, mikset ole työllistynyt.

Oikeasti voit olla mitä parhain osaaja, muttet saa töitä.

Vierailija
20/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo itsellesi? Totta kai haluaisin hänet juuri siihen työhön. Luuletko, että minäkään sitä haluan tehdä? Lol. 

Aika pöljä olet, jos haluat työtä vieroksuvan PP:n lorvimaan täydellä palkalla samalla kun sinä teet hänenkin hommansa (koska hän ei niitä tee). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan