Olen huomannut yhden asian aina tässä "työtön" keskustelussa
Se henkilö kuka aina aloittaa tämän keskustelun, aloittaa sen näin: "Minäkin" sain!, "minullekkin" ollaan aina tarjottu töitä! "minullekkin" se oli helppoa! Minä Minä Minä Minä Minä Minä Minä
Tää on iso ongelma hölmössä ihmisessä, hän ei koskaan näe muutakuin itsensä. Kun asiat ovat hänelle olleet helppoja niin niiden on oltava myös muille.
Putkinäkö on sairaus minkä takia tää maailma on paha paikka. Ei osata mennä toisten kenkii ollenkaan. Kaikki katsotaan omasta kulmasta.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Minä sain aina hak8emani työpaikat, mutta 45+ työttömänä se ei enää onnistukkaan. Et saa hakemiasi työpaikkoja ja alempiin olet liian hyvä ja uhka esimiehellesi.
Tämä on kyllä erikoinen, joskin usein kuultu, argumentti; liian hyvä ja uhka esihenkilölle. Höhhöö ja höpöhöpö, koko esihenkilöurani aikana en ole kertaakaan nähnyt/kuullut sellaista keskustelua, jossa olisi arvioitu että joku olisi liian taitava, saati että huippuosaaja jätettäisiin palkkaamatta, ettei se veisi pomon paikkaa.
Aika paksua pashaa, enemmänkin tämä on näitä rannalle jätettyjen, itsestään liikaa luulevien, jorinoita.
Elämäntapatyötön= väsynyt kieroutuneeseen pskaan.