Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värjääkö joku vielä tänä päivänä hiuksiaan?!

Vierailija
15.07.2023 |

Ja miksi? Pitäiskö hiusvärejä verottaa kuten tupakkaa?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti. Ympäristön ja meidän kaikkien puhtaan veden kannalta harmillista. Ne on todella kovia kemikaaleja

Henna - tuo akkujakin kovempi kemikaali :D

Vierailija
22/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti. Ympäristön ja meidän kaikkien puhtaan veden kannalta harmillista. Ne on todella kovia kemikaaleja

Mites ne kemikaalit, jotka on käytetty esim. sinun älypuhelimesi tekoon? Eikö niillä ole merkitystä? :

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ne kemikaalit, jotka on käytetty esim. sinun älypuhelimesi tekoon? Eikö niillä ole merkitystä? :

Ei niitä kännykkäaineita loroteta parin viikon välein viemäriin.

Vierailija
24/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, koska niitä lorotetaan 24/7.

Vierailija
25/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusväriaineet ovat kovaa kamaa, allergisoivia ja herkistäviä. Ei voi suositella kenellekään. Ja todellakin joku mainitsi jo ympäristöhaitat. Kemikaalikuormaa keholle ja ympäristölle 😢

Suomalainen maantienväri on ihan hieno. Maailmalla maksetaan itsensä kipeiksi että saadaan sellainen väri.

Hieno? :D joo, on se ihan hieno, JOS on sellainen tummahko. Sellainen hailu, vähän punapigmenttiä sisältävä on ruma!

Vierailija
26/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tänään kun just viime tiistaina värjäsin, niin ei ole vielä tarvetta.

Vierailija
27/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviväreillä, jotka sis. mm. hennaa, värjään.

Vierailija
28/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko nyt värjäämisestäkin syyllistetään? Mitään ei saisi enää tehdä.

Vierailija
29/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Niitä päätyy luontoon joka sekunti. 

Vierailija
30/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen värjännyt hiuksiani jotain 35 vuotta, eli yläasteelta asti, enkä aio lopettaa nyt kun hiukset on harmaantuneet. Se on todella, todella ankea näky jos olen oman värisissä hiuksissa. Se suorastaan aiheuttaa masennusta.

Vierailija
31/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleita raitoja laitan noin 4 kk välein.

Vierailija
32/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusväriaineet ovat kovaa kamaa, allergisoivia ja herkistäviä. Ei voi suositella kenellekään. Ja todellakin joku mainitsi jo ympäristöhaitat. Kemikaalikuormaa keholle ja ympäristölle 😢

Suomalainen maantienväri on ihan hieno. Maailmalla maksetaan itsensä kipeiksi että saadaan sellainen väri.

Joo se on totta. Harmi kun ihmismieli on tällainen, ettei koskaan ole tyytyväinen itseensä sellaisenaan. 

Vierailija
33/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän minun ikäisistäni naisista suurin osa värjää hiuksiaan.

N52

Vierailija
34/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lestadiolainen, joten en näe mitään pahaa siinä, että värjään hiuksiani. Ekovärit käytössä. 

Vierailija
35/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, ja useasti olen kuullut ettei ole paha koska minun oma värini ei ole sellainen HARMAA kuin muilla suomalaisilla, mutta mitä helvettiä, kun ei muiden luonnolliset värit mitenkään harmaalta näytä?

Värimaanikkojen hullutuksia, ja tietysti taas NAISIA kohtaan eli nainen ei ole näiden mielestä hyvä sellaisena kuin on, vaan pitää peittää itsensä meikin ja värien alle. Miehet sen sijaan kelpaa omana itsenään.

Sairaita muijia, vaikka siis en mitään pahaa värjäämisessä ja meikkaamisessa näe, vain tuossa jos arvostellaan niitä jotka ei niin tee tai kuvitellaan olevansa jotain harmaita ja kamalia ilman meikkejä ja värejä.

Vierailija
36/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En värjää, ja useasti olen kuullut ettei ole paha koska minun oma värini ei ole sellainen HARMAA kuin muilla suomalaisilla, mutta mitä helvettiä, kun ei muiden luonnolliset värit mitenkään harmaalta näytä?

Värimaanikkojen hullutuksia, ja tietysti taas NAISIA kohtaan eli nainen ei ole näiden mielestä hyvä sellaisena kuin on, vaan pitää peittää itsensä meikin ja värien alle. Miehet sen sijaan kelpaa omana itsenään.

Sairaita muijia, vaikka siis en mitään pahaa värjäämisessä ja meikkaamisessa näe, vain tuossa jos arvostellaan niitä jotka ei niin tee tai kuvitellaan olevansa jotain harmaita ja kamalia ilman meikkejä ja värejä.

Sinäkin onnistuit kivasti syyllistämään meidät, jotka värjäävät ja meikkaavat. Muuten samaa mieltä siitä, että naisenkin pitäisi toki kelvata ilmankin.  

Vierailija
37/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen värjännyt hiuksiani jotain 35 vuotta, eli yläasteelta asti, enkä aio lopettaa nyt kun hiukset on harmaantuneet. Se on todella, todella ankea näky jos olen oman värisissä hiuksissa. Se suorastaan aiheuttaa masennusta.

Olen itse antanut hiusteni harmaantua luonnollisesti, ihan hienot nämä on.

Vierailija
38/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että hiusten värjääminen on pienempi synti kuin jatkuva meikkaaminen. Eikö saa koettaa näyttää hyvältä edes hiuksista vaan pitää olla luonnostaan täydellinen?

Kumpikaan ei ole syntiä. 

Itse kysymykseen: en värjää tällä hetkellä, koska mulla on niin lyhyet hiukset että juurikasvu näkyy melkein heti. Jotain kasviväriä pitäisi kokeilla, sellaista jota voi laittaa usein, sillä oma väri on vähän "väritön" ja liian tumma että voisi blondata. 

Vierailija
39/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa värjään ja leikkuutan.

Vierailija
40/48 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en ole aloittanut, mutta kohta pitää aloittaa, koska näin alle 40-vuotiaana harmaat hiukset eivät oikein houkuta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän