Halla-aho jyrähti ja EPÄSI opposition pyynnön istuntotauon keskeyttämiseksi!
Halla-aho on käyttänyt valtaansa ja epännyt opposition pyytämän istuntotauon keskeyttämisen! Halla-aho näytt siis peukaloa alas kuin Caesar aikanaan! Pulinat pois, mies on päätöksensä tehnyt! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b74faa72-3c7d-4cbe-9da6-198481fa5…
Kommentit (623)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei vasurit, kannattaisiko tehdä välillä oikealla kädellä jotain niin saisitte jotain aikaan, mutta ei, aina vain olette vasureita
Ei yhtään yllätä, että persut haluavat syrjiä myös vasenkätisiä.
Itse syrjin vain sinua, koska olet aivan he l ve tin tyh mä.
Eli Persut tekevät oletuksia ihmisistä kahden lauseen perusteella ja lisäksi myös syrjivät heitä?
Persu hyväksyy vain suomalaisen ja Persujen äänestäjän, ei ketään muuta.
Kyllä. Tuollaisesta vänkääjästä, kuten sinä, on hyvin helppo tehdä päätelmä :)
Ketäköhän sinä oikein tarkoitat, Persu, kun täällä on useita kirjoittajia? Mutta Persun ymmärrykseen ei tämmöinen voi mitenkään mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei vasurit, kannattaisiko tehdä välillä oikealla kädellä jotain niin saisitte jotain aikaan, mutta ei, aina vain olette vasureita
Eli Persut tekevät oletuksia ihmisistä kahden lauseen perusteella ja lisäksi myös syrjivät heitä?
Eli vain Persut saa vängätä huutaa ja räkiä täällä. Jos joku muu esittää kritiikki ja varsinkin Persuille,niin on tyhmä.
Waude. Ihan semmoista yläkoulumeininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäköhän sinä oikein tarkoitat, Persu, kun täällä on useita kirjoittajia? Mutta Persun ymmärrykseen ei tämmöinen voi mitenkään mennä.
Tarkoitan sinua, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kohu ennättää ottaa lisää kierroksia. Media ennättää kaivella huolella niin Purran, Rydmannin kuin myös Halla-ahon itsensä sanomiset ja kirjoittelut.
Miksiköhän juuri kuvittelette, että perussuomalaiset on saanut paljon ääniä? Veikkaan, että suurin osa äänestäjistä on kylläkin tiennyt minkä tyyppinen kanta näillä edustajilla on. Ihmistä ei tarvitse leimata rasistiksi sen vuoksi jos on huolissaan näistä ilmiöistä mitä nyt tänne suomeenkin on rantautunut. Ollaan aika pitkälti ruotsin tiellä tällä hetkellä. 10 vuotta sitten jo ruotsissa sai pelätä julkisilla paikoilla olemista, kun saatoit joutua katujengien ampumaksi sivullisena. Käytiin viikko sen jälkeen Eskilstunassa 10 vuotta sitten, kun siellä ostoskeskuksella kuoli niitä sivullisia ja sukulainen joka siellä asui toivoi, että suomi ei tuu tekee samaa virhettä, kun siellä tehtiin. Se tunnelma oli aika moinen. Nyt pahentunut tilanne siellä oikein urakalla.
Purra on näyttänyt,mitä tämä teidän kriittinen ja asiallinen keskustelu aiheesta on.
Samoin Halla-aho. Jos puolueen puheenjohtajat ovat tuota mieltä,niin ei muutkaan ole eri mieltä tai kannattajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kohu ennättää ottaa lisää kierroksia. Media ennättää kaivella huolella niin Purran, Rydmannin kuin myös Halla-ahon itsensä sanomiset ja kirjoittelut.
Miksiköhän juuri kuvittelette, että perussuomalaiset on saanut paljon ääniä? Veikkaan, että suurin osa äänestäjistä on kylläkin tiennyt minkä tyyppinen kanta näillä edustajilla on. Ihmistä ei tarvitse leimata rasistiksi sen vuoksi jos on huolissaan näistä ilmiöistä mitä nyt tänne suomeenkin on rantautunut. Ollaan aika pitkälti ruotsin tiellä tällä hetkellä. 10 vuotta sitten jo ruotsissa sai pelätä julkisilla paikoilla olemista, kun saatoit joutua katujengien ampumaksi sivullisena. Käytiin viikko sen jälkeen Eskilstunassa 10 vuotta sitten, kun siellä ostoskeskuksella kuoli niitä sivullisia ja sukulainen joka siellä asui toivoi, että suomi ei tuu tekee samaa virhettä, kun siellä tehtiin. Se tunnelma oli aika moinen. Nyt pahentunut tilanne siellä oikein urakalla.
Purra on näyttänyt,mitä tämä teidän kriittinen ja asiallinen keskustelu aiheesta on.
Meidän? Kerroinko itse kannattavan persuja? :D Kerroin vain, että suurimmalle osalle kannattajista tuskin nuo kirjoitukset ovat yllätyksiä. En kannata henk.koht persuja mutta jotain heidän kantojaan allekirjoitan. Tuo Elskistunan juttu esim.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan sinua, rakas.
Hahahahahahahahahahah. Persu on niin hönö että ei tajua että kuka täällä kirjoittaa ja mitäkin. Kato, Persu, kun tämä on nimetön palsta ja täällä voi kirjoittaa kuka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan sinua, rakas.
Hahahahahahahahahahah. Persu on niin hönö että ei tajua että kuka täällä kirjoittaa ja mitäkin. Kato, Persu, kun tämä on nimetön palsta ja täällä voi kirjoittaa kuka vaan.
Siinä sinä taas haukut ja solvaat tuntematonta ihmistä. Näköjään olette siis pahoja ihmisiä, vaikka yritätte vakuutella olevanne hyvän puolella. Ristiriitaista käytöstä, kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan sinua, rakas.
netti trollaajan taivas. Ainoastaan sillä todellisuudella, että kuka on niin tyhmä, että jaksaa trollata jotain vauvapalstaa
Joku jaksaa taas olla olevinaan niin suvaitsevainen ja samalla kuitenkin haukkuu tyytyväisenä täällä "persuja" ymmärtämättä sitä, että itse käyttäytyy juuri sillä tavalla millä haukkuu persujen toimivan ja yrittää nostaa itseään muiden yläpuolelle. Onko hieman noloa tai ironista?
Vierailija kirjoitti:
Joku jaksaa taas olla olevinaan niin suvaitsevainen ja samalla kuitenkin haukkuu tyytyväisenä täällä "persuja" ymmärtämättä sitä, että itse käyttäytyy juuri sillä tavalla millä haukkuu persujen toimivan ja yrittää nostaa itseään muiden yläpuolelle. Onko hieman noloa tai ironista?
Ei ole.
Minkäs me muut sille voidaan, jos persut yrittää laskea itseään muiden alapuolelle nasseilulla ja rasseilulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan sinua, rakas.
Ok incel. T: yksi punaviherpunikki taas
Vierailija kirjoitti:
Kertonee jotain persujen aivotoiminnasta, etteivät ymmärrä, että heitä kannattaa, yllätys yllätys: persut.
Ja muut enimmäkseen inhoaa niitä.Se, että kokoomus lähti samaan hallitukseen kertoo vain kokoomuksen mädännäisyydestä, ei persujen suosiosta tai yhteisestä arvomaailmasta.
Ja tämän älynväläytyksen tarjosi aikuisoletettu. Mihin meidän koululaitos on mennyt, jos tämäkin kaveri on joskus valmistunut peruskoulusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertonee jotain persujen aivotoiminnasta, etteivät ymmärrä, että heitä kannattaa, yllätys yllätys: persut.
Ja muut enimmäkseen inhoaa niitä.Se, että kokoomus lähti samaan hallitukseen kertoo vain kokoomuksen mädännäisyydestä, ei persujen suosiosta tai yhteisestä arvomaailmasta.
Ja tämän älynväläytyksen tarjosi aikuisoletettu. Mihin meidän koululaitos on mennyt, jos tämäkin kaveri on joskus valmistunut peruskoulusta.
Persujen kiertokoululaiset huutelee jostain ovenraosta, kun ovat tilastojen mukaan niitä vähiten koulutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaisi käydä tutkituttamassa nämä harhasi- täällä on muitakin,kuin vasureita. Mutta eihän Persu voi mitenkään ajatella noin,koska Jussi on määritellyt, että Persuja aina vastustaa vasemmisto,joten Persu tekee,kuten il Duce sanoo.
Tämä! Itse en ole vasemmistolainen enkä vihreä. Mutta näille Persuille ei mene kaaliin että heitä ja heidän toimintaansa voisi kritisoida muutkin,kuin " vihervasemmisto"
Tuolla logiikalla vasemmistiliitto, vihreät ja keskustapuolue ovat siis hyvin vihattua porukkaa ja olivat edellisessä hallituksessa kaikki mädättäjiä.
oplatiiii kirjoitti:
persuilla lähinnä dick-tatuuri, nuijat vallassa. Puuttu vaan että sivari-Halla-ahosta tekevät presidentin joka on sitten myös Puolustusvoimien ylipäällikkö. buahahahahahahahahahahahaa
Onkos Halonen käynyt intin vai onko sivari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaisi käydä tutkituttamassa nämä harhasi- täällä on muitakin,kuin vasureita. Mutta eihän Persu voi mitenkään ajatella noin,koska Jussi on määritellyt, että Persuja aina vastustaa vasemmisto,joten Persu tekee,kuten il Duce sanoo.
Tämä! Itse en ole vasemmistolainen enkä vihreä. Mutta näille Persuille ei mene kaaliin että heitä ja heidän toimintaansa voisi kritisoida muutkin,kuin " vihervasemmisto"
Tuolla logiikalla vasemmistiliitto, vihreät ja keskustapuolue ovat siis hyvin vihattua porukkaa ja olivat edellisessä hallituksessa kaikki mädättäjiä.
Kerropa tuon logiikka. Alkoi melkein kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans yksi joka on samanlainen. Mutta olen äänestänyt miltei kaikkien puolueiden ehdokkaita.
Myös persuja, mutta on lue myöskään itseäni persuksi. Yrittäkää tajuta te joilla edes hiven älyä.
Ei pidä " haukkua" persuiksi sokeasti, koska se että on äänestänyt vaikka persuja ei ole todiste että on persu. Ei myös jos on äänestänyt vasemmistoliittoa ole tae siitä että on vasemmistoa.
Meitä liikkuvia äänestäjiä alkaa olla enemmistö. Oppikaa se!
Se silaneen kynttilän näköinen vaimonpettäjä ei jyrähdä. Lähinnä mutisee ja inisee...
Oho, n at si -kortti otettu taas nerokkaasti esiin, kun joku ei pidä sinusta :)