Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä sinä et pystyisi tekemään?

Vierailija
14.07.2023 |

Ja miksi?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikko, menisi hermot. Koko ajan pitäisi pelätä ties mitä maalittamista jne. Vaatii todella kovaa luonnetta. Ja sitten ihmetellään, kun eivät myönnä heti erehtyneensä.

Vierailija
22/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajan työ, ruokakauppa, asiakaspalvelu. Liian sosiaalista ja spontaania työtä, enkä koe olevani kovin empaattinen tai helposti lähestyttävä. Mielummin olisin näyttelijä, siinä ei tarvitse kohdata ihmisiä aidosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitotyö. En voi tehdä mitään sellaista työtä, missä joutuu koskemaan ihmisiin. Kättely on vielä siedettävyyden rajoissa. Kaikki kunnia heille, jotka tekevät hoitotyötä, olette tärkeitä.

Toinen mitä en haluaisi tehdä, on työt jossa joutuu soittelemaan puhelimella paljon. Änkytyksen takia.

Vierailija
24/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja, palomies, rakennusmies, hitsuri ja siivooja.

Missään muussa ammatissa ei kohdella ihmisiä niin huonosti kuin siivojan työssä. Onneksi ei tartte tehdä sitä enään.

Vierailija
25/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitaja, palomies, rakennusmies, hitsuri ja siivooja.

Missään muussa ammatissa ei kohdella ihmisiä niin huonosti kuin siivojan työssä. Onneksi ei tartte tehdä sitä enään.

Ensihoitaja. Joutuu näkee sellaista missä on paljon verta, kun omat menkatkin tuottaa pahoinvointia. Rakkennusmies joutuu käyttää porakonetta en uskalla käyttää.

Vierailija
26/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyö, tiskaaja tms. mun kädet on ilmankin ihan järkyttävässä kunnossa. Tällä hetkellä menossa kolmas antibiootti ja kortisonikuurimenossa peräkkäin että tuo paha käsi-ihottuma paranisi.

Vierailija
27/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään sellaista terveysalan työtä, jossa joutuisin olemaan vieraiden ihmisten eritteiden kanssa tekemisissä. Hyi.

Ei mikään eläinten tehotuotanto. Teurastaja tai turkistarhaaja olisi vihoviimeinen, mutta itselle teki jo pahaa yhden maitotilan toiminnan todistaminen. 

Vierailija
28/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikkaa, vaikka esim. kansanedustajan työtä, koska olen liian rehellinen, umpirehellinen, enkä voisi edes ottaa niin isoja palkkioita mitä heille maksetaan siitä, että mitään ei tarvi tehdä.

Vierailija
29/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi tekemään abortteja tai tekemään mitään työtä, jossa työskennellään jossain korkealla.

Vierailija
30/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty enkä pystyisi tekemään mitään muuta työtä, kuin sitä mitä nyt teen. Mulla on laaja koulutus, mutta käytännössä työni on niin eriytynyttä, että kaikesta muusta tutkinnon mahdollistamista töistä olen jo pudonnut pois. Onneksi olen omalla sarallani pro.

Vierailija
31/42 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki fyysinen työ.

Minun pitää saada olla toimistotyössä. M28

Vierailija
32/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suurin osa ammateista, koska ei ole niihin koulutusta.

Jos olisikin niin sitten varmaan teurastaja olisi aika vastenmielinen ammatti.

Puhelinmyynti ja kaikki puhelimessa tapahtuva tekninen tuki & asiakaspalvelu...en pystyisi koska jännitän niin paljon ihmisten kanssa puhelimessa puhumista.

Vierailija
33/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinaspa. Jeesus että ihmiset ovat hirveitä nykyään.

Vierailija
34/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika montaakaan en pystyisi.  Rekkaa en ajaisi, lääkäriksi tai hoitajaksikaan minusta ei olisi, ei palomieheksi tai poliisiksi, ei opettajaksi, en puhujaksi, en tohtoriksi, ...  

Vierailija
35/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologi ja hieroja. Paljaan ihon käsittelyä, jopa brassisokeroinnit. Hyi!

Vierailija
36/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistopoliitikko en pystyisi olemaan erittäin vastenmielinen ajatus.

Vierailija
37/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysalalla en voisi olla päivääkään. Inhottaa ja ällöttää kaikki vammat, eritteet, paiseet ym. En voi katsoa telkkaristakaan mitään tuommoista. Ammattiautoiljaa minusta ei saisi tekemälläkään. Suoranainen kauhukuva ajaa isoa rekkaa jäisillä teillä.

Vierailija
38/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelömä ahdistaa kiireellä ja vaatimuksilla niin minä en kykene työelömään kun tahti on liian kova minun makuun. Eihän töissä kerkiä edes juttelemaan eikä somettamaan

Vierailija
39/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi lasten saattohoitoa tekemään, en myöskään mitään korkealla, ahtaassa tai ikkunattomassa paikassa, maanalla, en sukeltamaan, lentämään, tulipaloissa. En pystyisi tekemään aivoleikkauksia, taidetta, fyysisesti tai henkisesti muutenkaan äärimmäisiä töitä, en toimimaan palkkasoturina. Ja sitten loputon lista töistä mitä voisin tehdä mutta jälki olisi järjettömän huonoa :)

Vierailija
40/42 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku, missä pitäisi päätteellä pyöritellä numeroita 7-8h päivässä. Joudun satunnaisesti muutaman tunnin sitä tekemään jo nyt, ja se puuduttaa ihan riittävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä