Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiselle naiselle olisit kateellinen?

Vierailija
30.08.2008 |

Miksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on mieleltään onnellinen ja levollinen kaiken hulinan keskellä. Itse välillä stressaan. Kaikkea muuta minulla jo onkin, mutta välillä mielenrauhaa ja tyyneyttä puuttuu. Hetkittäin.

Vierailija
22/31 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kailottaa ääneen mitä haluaa ja miksi aikoo? Miksi siitä pitää olla kateellinen? Jos joku haluaa joksikin ja aikoo toteuttaa sen vaikka läpi harmaan kiven niin se on ihan yrittämisestä kiinni...vai johtuuko se siitä, että tietää, että toinen on tosissaan ja jos itse kailottaisi niin, niin kyse olisi luultavimmin vain pätemisen tarpeesta;) Niinkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole YHTÄÄN!

Vierailija
24/31 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nainenkin olisi jaksavampi ja koko perhe voisi paremmin

Vierailija
25/31 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei itse kärsi siitä lainkaan. Eikä kärsi muustakaan. Sellaisesta siis, joka kiusaa muita, mutta jota ei pysty kiusaamaan. Ja jonka käytöstä ei saa muuttumaan, vaan hän jatkaa toisten kiusaamista niin kauan kuin häntä sattuu huvittamaan.

Vierailija
26/31 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina parempi, jos tiedostaa sen. Niinkuin on hyvä tunnistaa muutkin tunteet, kuten ilo, suru ja viha.

Minä olen harvoin kateellinen koko ihmisen elämälle, koska jokaisen elämään liittyy myös niitä huonoja asioita. mutta kadehdittavia piirteitä on älykkkyys (myös tunneäly), hyvä koulutus ja työpaikka ja kauneus/hoikkuus.

Vierailija
27/31 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
28/31 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täydellisen virheetön, pehmeä, sileä, pieni huokoinen ja maitokahvin värinen iho, jossa ei ole ainuttakaan virhettä eikä tummia silmänaluasia.

Vierailija
29/31 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täydellisen virheetön, pehmeä, sileä, pieni huokoinen ja maitokahvin värinen iho, jossa ei ole ainuttakaan virhettä eikä tummia silmänaluasia.

Lukaisehan tämä: http://www.theoilcleansingmethod.com/

Vierailija
30/31 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ajattelen niitä, jotka ovat kiusanneet minua. Todellisuudessa heidän elämänsä tuskin on aivan niin ruusuista kuin kuvittelen. Mutta on raivostuttava ajatus, että toinen saa minut ahdistuneeksi vuosikausiksi, eikä itse koe tehneensä mitään väärin, ja elää siksi onnellisena siellä toisaalla, jonne on jo ajat sitten ehtinyt muuttaa.

-27

Vierailija
31/31 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisehan tämä: http://www.theoilcleansingmethod.com/

mutta toisilla on vain vielä parempi:D t. 30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi