Illalla hajoaa hallitus
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
RKP on sivistyspuolue, eivät halua tahrata mainettaan jonkun rasse Riikan takia... Luulen että kokkareissakin alkaa tulla raja vastaan, mieli että edes jotenkin naamansa söilyttävät.. Odotellaan... 😄😄
RKp ei ole edes oikea puolue, ei sillä ole lupaa kaataa kokoomus-johtoista hallitusta. Täytyy olla todella harhainen, jos muuta kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mihinkään hajoa. Vasemmisto mölisee vaan.
RKP on oikeistoliberaali puolue eikä todellakaan halua liata mainettaan kannattajiensa (oikestiliberaalit ihmiset) silmissä. Minäkin olen talouspoliittisesti oikeistoa, mutta en todellakaan hyväksy Purran tekoja.
Sama täällä. Miehen kanssa kuuri puhuttiin että jos RKP:lla on munat ja Kokoomuksella ei, niin täytyy miettiä kenelle äänensä antaa. Se p***n haju tosiaan tarttuu ja menee kauan että siitä pääsee eroon.
Allekirjoitan tämän, olen kokoomuksen äänestäjä ja toivon puolueeltani selkärankaa tässä asiassa. Jos näin ei käy, niin oikeistoliberaaleilla suomalaisilla ei ole siten muuta vaihtoehtoa kuin RKP.
Vihreät myös hyvä vaihtoehto. :)
Just tällästen ihmisten takia, jotka möykkää persut sitä ja tätä, ollaan samassa jamassa kuin Ruotsi. Maahanmuutto kuriin niin kuin on ollut puhetta, ja se toisten elättäminen ja perseen-nuoleminen saa riittää nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RKP on oikeistoliberaali puolue eikä todellakaan halua liata mainettaan kannattajiensa (oikestiliberaalit ihmiset) silmissä. Minäkin olen talouspoliittisesti oikeistoa, mutta en todellakaan hyväksy Purran tekoja.
Sama täällä. Miehen kanssa kuuri puhuttiin että jos RKP:lla on munat ja Kokoomuksella ei, niin täytyy miettiä kenelle äänensä antaa. Se p***n haju tosiaan tarttuu ja menee kauan että siitä pääsee eroon.
Allekirjoitan tämän, olen kokoomuksen äänestäjä ja toivon puolueeltani selkärankaa tässä asiassa. Jos näin ei käy, niin oikeistoliberaaleilla suomalaisilla ei ole siten muuta vaihtoehtoa kuin RKP.
Ei kyllä minusta, miten niin?
Älä unta näe punikki. Mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskusta-oikeistolla ei ole kuin keskusta ja rkp seuraavissa vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne liittyvät nykyisen hallituksen toimintaan?
Vierailija kirjoitti:
Just tällästen ihmisten takia, jotka möykkää persut sitä ja tätä, ollaan samassa jamassa kuin Ruotsi. Maahanmuutto kuriin niin kuin on ollut puhetta, ja se toisten elättäminen ja perseen-nuoleminen saa riittää nyt.
Elämäm-koulu
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yhteiskunnan elätit aivan intokiimaisina toivomassa että hallitus hajoaisi ja lorvimista voisi vielä jatkaa.
Turha toivo. Kaikille riittää tekemistä.
Näin just. Jos Persut olisi hallituksessa vasemmiston kanssa niin tällaista hässäkkää ei olisi edes olemassa. On paljon hyväksytynpää vastustaa suureen ääneen rasisteja kuin valittaa siitä että joutuu jatkossa itse vastaamaan enemmän omasta elämästään ja pärjäämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksennus
Suomalaiset äänestivät muutosta.
Ei haluta olla lompsa levällään joka suuntaan.
Työn pitää olla suomalaiselle kannattavaa. Nyt meiltä on kadonnut ostovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että monet toivovat hallituksen hajoavan mutta mitä tilalle. Jos tulisi uudet vaalit niin siihen menee todella pitkä aika ennenkin ne saadaan järjestettyä. Lisäksi kolme suurinta puoluetta ovat samat. Paikkamäärät voi vähän muuttua, mutta ei paljon. Kierroksen jälkeen Persut ei ole hallituksessa. Orpo ei lähde SDP:n kanssa hallitukseen kun SDP ei suostunut heidän kanssa. Keskusta ei saa merkittävää kannatuksen lisäystä ja he eivät lähde enää samaan hallitukseen uudelleen eli ei tule vasemmistohallitustakaan. Puolueet ovat nykyisessä hässäkässä paskoneet välinsä toisiinsa muutenkin niin pahasti että ei tule löytymään toimivaa hallitusta, talous on kuralla ja saatiin vielä lisäkustannukset uusista vaaleista. Siitä vasta ilo irtoaa.
Kolme suurinata puoluetta ovat Vihreät, Keskusta ja Kokoomus. Näin ennakoin. Järjestykseen en ota kantaa.
Hallitus ei ole tehnyt viellä mitään ja silti se on jotenkin kaikkien aikojan surkein.
Ei taida ihmisillä oikeasti olla kunnon ymmärrystä politiikasta.
Samoin kuin toimittajilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yhteiskunnan elätit aivan intokiimaisina toivomassa että hallitus hajoaisi ja lorvimista voisi vielä jatkaa.
Näin just. Jos Persut olisi hallituksessa vasemmiston kanssa niin tällaista hässäkkää ei olisi edes olemassa. On paljon hyväksytynpää vastustaa suureen ääneen rasisteja kuin valittaa siitä että joutuu jatkossa itse vastaamaan enemmän omasta elämästään ja pärjäämisestä.
Putinille töitä jos vasemmisto ja vihreät saavat valtaa mitä ei tietysti tule tapahtumaan. Vasemmisto kosiskelee yhteistyötä Putinin kanssa olen ymmärtänyt täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäm-koulu
Ottiko noin koville vasemmistolaiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne liittyvät nykyisen hallituksen toimintaan?
Ainoa vaihtoehto on Vihreät. Se liberaali vaihtoehto, joka uudistaisi tätä maata kestävällä ja oikeudenmukaisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus ei ole tehnyt viellä mitään ja silti se on jotenkin kaikkien aikojan surkein.
Ei taida ihmisillä oikeasti olla kunnon ymmärrystä politiikasta.
Samoin kuin toimittajilla
Ei Ruotsinkaan hallitus vaikka kohta vuosi mennyt. Että maltillisuutta. Mitä olisit halunnut tapahtuneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putinille töitä jos vasemmisto ja vihreät saavat valtaa mitä ei tietysti tule tapahtumaan. Vasemmisto kosiskelee yhteistyötä Putinin kanssa olen ymmärtänyt täällä.
Olet ymmärtänyt väärin. Persut on venäjämyönteisin nykypuolueista. Vai miten venäjämyönteinen Sanna Marin sinusta oli/on?
Hallitus on täysin toimiva ,sitä ei kysytä ääriyksilöiltä.
Kannattaa lukea se maaliskuussa 2019 kirjoitettu "Maa joka taantui". Kritisoidaan suomalaisia feministejä ja islamin naiskuvaa. Voihan se A-studiossa keskiviikkona mainittua asiayhteydestä irroitettu lause kuulostaa jonkun mielestä pahalta, mutta kun aloittaa lukemisen muutama kappale ennen ja jatkaa kappaleen loppuun ja lukee hieman eteenpäin pitäisi ymmärtää ettei siinä loukattu yhtään ketään.