Illalla hajoaa hallitus
Kommentit (91)
Se mihinkään hajoa. Vasemmisto mölisee vaan.
Voi sitä itkua ja ulinaa kun vasemmiston hourailut hybriksessä eivät toteutuneetkaan.
RKP on sivistyspuolue, eivät halua tahrata mainettaan jonkun rasse Riikan takia... Luulen että kokkareissakin alkaa tulla raja vastaan, mieli että edes jotenkin naamansa söilyttävät.. Odotellaan... 😄😄
Vierailija kirjoitti:
RKP on oikeistoliberaali puolue eikä todellakaan halua liata mainettaan kannattajiensa (oikestiliberaalit ihmiset) silmissä. Minäkin olen talouspoliittisesti oikeistoa, mutta en todellakaan hyväksy Purran tekoja.
Toivon että hajoaisi mutta en usko. Ei hallituspuolueilla ole selkärankaa ja arvot jäävät heillä aina rahan jalkoihin.
RKP:n eduskutaryhmä kokoontuu että äänestävät varmasti kaikki hallituksen luottamuksen puolesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RKP on oikeistoliberaali puolue eikä todellakaan halua liata mainettaan kannattajiensa (oikestiliberaalit ihmiset) silmissä. Minäkin olen talouspoliittisesti oikeistoa, mutta en todellakaan hyväksy Purran tekoja.
Sama täällä. Miehen kanssa kuuri puhuttiin että jos RKP:lla on munat ja Kokoomuksella ei, niin täytyy miettiä kenelle äänensä antaa. Se p***n haju tosiaan tarttuu ja menee kauan että siitä pääsee eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Miehen kanssa kuuri puhuttiin että jos RKP:lla on munat ja Kokoomuksella ei, niin täytyy miettiä kenelle äänensä antaa. Se p***n haju tosiaan tarttuu ja menee kauan että siitä pääsee eroon.
Allekirjoitan tämän, olen kokoomuksen äänestäjä ja toivon puolueeltani selkärankaa tässä asiassa. Jos näin ei käy, niin oikeistoliberaaleilla suomalaisilla ei ole siten muuta vaihtoehtoa kuin RKP.
Vierailija kirjoitti:
RKP on sivistyspuolue, eivät halua tahrata mainettaan jonkun rasse Riikan takia... Luulen että kokkareissakin alkaa tulla raja vastaan, mieli että edes jotenkin naamansa söilyttävät.. Odotellaan... 😄😄
RKP on sivupuolue jolle kelpaa kaikki
RKP:llä on ainoastaan voitettavaa hallituksen kaatamisessa.
Kristilliset herätkää! Miten te voitte sallia ihmisten nimittelyn, rasismin ym. ja teette vielä yhteistyötä näiden ihmisten kanssa?
Nyt on aika linjanvedolle, muuten tulee kuva, että teille käy kaikki, kunhan vaan saatte olla hallituksessa ja ministerin pesti jatkuu.
RKP on mielellään pysynyt mahdollisimman hajuttomana ja mauttomana näissä kysymyksissä. Hallitusohjelma oli selkeästi kova pala, mutta jollain heidät lahjottiin/kiristettiin mukaan. Kovan paikan edessä ovat, kansan katseet ovat jälleen heissä. Katsotaan onko kulisseissa muuttunut tarpeeksi, että uskaltavat toimia hallitusta vastaan. Tämä ei kuitenkaan olisi enää samanlaiseksi näpäytykseksi laskettavissa kuin Junnilan tapauksessa.
Olisiko pokkaa, en usko. Hallitus jatkaa mutta sitkutellen. Teot mitataan sitten syksyllä. Jollei lähde sujumaan niin sitten hallitus hajoaa.
Mittee ! Kopsahteekoo Perskokkareijee hallitus otallee ! Voe hyvä isä kuitennii !
RKP Puolue iso kuin pieru avaruudessa ..... Ei näiden pitäisi olla missään ,ei hallituksessa eikä ,muuallakaan. Painukoot Ruotsiin uliseen.
Vierailija kirjoitti:
Kristilliset herätkää! Miten te voitte sallia ihmisten nimittelyn, rasismin ym. ja teette vielä yhteistyötä näiden ihmisten kanssa?
Nyt on aika linjanvedolle, muuten tulee kuva, että teille käy kaikki, kunhan vaan saatte olla hallituksessa ja ministerin pesti jatkuu.
Ja meitä tavallisia naisia kutsuvat hu..riksi nää uudet. Se on rasismia.
Vierailija kirjoitti:
RKP:llä on ainoastaan voitettavaa hallituksen kaatamisessa.
Ei oo. Jäävät kahden tuolin väliin eli istuutuvat lattialle kuin koirat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan tämän, olen kokoomuksen äänestäjä ja toivon puolueeltani selkärankaa tässä asiassa. Jos näin ei käy, niin oikeistoliberaaleilla suomalaisilla ei ole siten muuta vaihtoehtoa kuin RKP.
Oetko juonut aivosi pilalle ? Haluatko erilaisen Suomen?
Ymmärrän että monet toivovat hallituksen hajoavan mutta mitä tilalle. Jos tulisi uudet vaalit niin siihen menee todella pitkä aika ennenkin ne saadaan järjestettyä. Lisäksi kolme suurinta puoluetta ovat samat. Paikkamäärät voi vähän muuttua, mutta ei paljon. Kierroksen jälkeen Persut ei ole hallituksessa. Orpo ei lähde SDP:n kanssa hallitukseen kun SDP ei suostunut heidän kanssa. Keskusta ei saa merkittävää kannatuksen lisäystä ja he eivät lähde enää samaan hallitukseen uudelleen eli ei tule vasemmistohallitustakaan. Puolueet ovat nykyisessä hässäkässä paskoneet välinsä toisiinsa muutenkin niin pahasti että ei tule löytymään toimivaa hallitusta, talous on kuralla ja saatiin vielä lisäkustannukset uusista vaaleista. Siitä vasta ilo irtoaa.
Toivottavasti RKP:llä on selkärankaa kaataa koko paska. Lupaan antaa heille seuraavissa vaaleissa ääneni, jos he lupaavat etteivät leiki enää persujen kanssa.