Tammikuisten la-ma
Linkki edelliseen keskusteluun
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (32)
Ei kummempaa asiaa ole, mutta vähän väliä muiden kuulumisia käyn lueskelemassa. Mulla istukka etuseinämässä, liikkeitä tunnen epäsäännöllisesti, mielestäni tosi harvoin, mutta en osaa olla tuosta kuitenkaan huolestunut. Ehkä useammin tuntuu sellaista "käännösliikehdintää", eli kuin loppuraskaudessa kun vauva kääntää pyllyn paikkaa laidasta laitaan, hetken siis "kiristää", kunnes pikkuinen asettuu taas uuteen asentoon. =) (Tulipa sekava sepustus!)
Sitten *miuwaulle*: Luulen, että aina kun kirjoittaminen kestää hiukankin kauemmin (yleensä tähän saa aikaa kulumaan, vaikkei suuremmin kirjoituksia jäisi miettimäänkään), ja silloin kun klikkaa "lähetä viesti", niin varmasti useammin herjaa jotain, kuin menee luonnikaasti läpi (niinkuin pitäisi!). Eli kopioi tekstisi ennen lähetystä siten, että siirrä hiiren nuolinäppäin tekstisi alkuun (ihan ekan kirjaimen eteen, niin että hiiren nuoli muuttuu viivaksi). Sitten paina hiiren vasen nappula pohjaan (pidä se pohjassa), ja kuljeta hiiri tekstisi loppuun. Sitten irroitat hiiren nappulasta, ja nyt pitäisi tekstisi näkyä valkoisena, ja tausta sinisenä (ainakin meillä värit menee niin, en tiedä voiko olla eroja koneissa). Kuitenkin, kun olet noin valinnut alueen, jonka haluat kopioida, painat kerran hiiren oikeanpuoleista nappulaa (tekstisi päällä), jolloin ruutuun ilmestyy valikko, jossa vaihtoehtona "kopioi". Klikkaat sitä, ja kun haluat käyttää kopioimasi tekstin, klikkaat hiiren kohtaan, johon tekstin haluat, ja painat hiiren oikeanpuoleista nappulaa, jolloin ruutuun ilmestyy taas valikko, josta valitset "liitä". Nyt eteesi pitäisi pongahtaa kopiomasi teksti!
Huh, en ole mikään insinööri, mutta toivottavasti sait selkoa! Yritin mahdollisimman selkokielellä saada selitettyä. ;)
Sitten pitää tosiaan muistaa se kopioiminen suorittaa aina ennen tuota lähetys -nappulan klikkaamista, koska sen jälkeen on myöhäistä..
Minnikki & tutteri 20+6
jos joku viittis vaihtaa tonne listaan kun ehtii ton mun lasketun ajan, uus on 26.1. en osaa ite tollasia juttuja.. :)
29.12.tjw-----------------28v--------eka-------------Jorvi
1.1.kimmi----------------33v--------viides----------K-SKS
1.1.ninette---------------30v--------toinen----------TYKS
3.1.noffetus--------------26v-------eka-------------TAYS
5.1.jasper08-------------26v-------kolmas--------kättäri
6.1.trio---------------------38v-------kolmas--------kättäri
7.1.Eno-Elmeri---------35v--------toinen---------Jorvi
8.1.döner78-------------30v--------toinen---------hyvinkää
9.1. Tii75-----------------33v--------toinen----------KOS
11.1.Anni09-------------31v----------eka----------kättäri tai NKL
12.1.tepa84--------------24v-------eka-------------TAYS
13.1.mae3---------------27v-------kolmas--------kättäri
13.1.ela-------------------26v-------eka-------------TYKS
13.1.minnikki-----------24v-------neljäs----------SatKs
13.1.puhkarhu----------31v-------toinen---------LKS
14.1.pineli----------------37v-------toinen---------kättäri
14.1.Ronjakasperi-----32v-------eka-------------Oys
14.1.Niinanii-------------34v-------toinen---------naistenklinikka?
15.1.3xäippä74---------34v-------viides----------Seks
15.1.footprint74---------34v-------seitsemäs---?
15.1.äitiliini2004--------24v-------kolmas-------kättäri
15.1.amelie--------------21v-------eka-------------Oulu
15.1.Charlie-------------32 v------toinen----------ulkomaa
15.1.Sipis----------------41v.--------eka------------Porvoo
17.1.Pinkspinks--------26v-------toinen---------?
17.1.Kohka--------------31v-------toinen---------Seks
17.1.Laura 1981-------26v-------kolmas-------tammisaari
18.1.kesämamma83-24v-------toinen---------SAS
18.1.winterangel-------31v-------eka-------------?
19.1.Nasu----------------28v-------kuudes-------Jorvi
19.1.lootuskukkanen-27v-------kolmas-------jorvi
19.1.Dazka--------------31v-------kolmas-------VKS
19.1. Littlestar----------31v-------eka------------ulkomaat
19.1.MOELPA----------??v--------toinen---------?
20.1.Thilia-thalia-------26v-------eka-------------KSKS
20.1.Peppi_82----------25v-------kolmas-------OYS
20.1. Lila82--------------26v-------eka-------------NKL
20.1penelope77-------??v-------?----------------SatKs
20.1.basilika5----------32v-------neljäs---------kättäri
20.1. Salsatar----------27v-------toinen----------OYS
20.1.Maaju--------------33v-------toinen----------K-SKS
21.1.Peregriina--------25v-------eka-------------TAYS
21.1.krista_81----------27v-------eka-------------Lohja
21.1. mamti81----------27v-------neljäs---------KOS
21.1. Salama-78-------29v-------eka------------KOKS
22.1. TiiaMariia---------26v-------eka-------------?
22.1. Sinnuli-------------31v-------eka-------------Naistenklinikka
22.1. maimu-------------24v-------toinen---------PKKS
22.1. Ahemo-------------??v-------kolmas-------Hys
23.1. Vauhtiviuhti-------23v-------eka-------------Hys
23.1. Ama-riia-----------27v-------toinen---------K-SKS
24.1. eikkuli80----------28v-------kolmas--------SEKS
25.1. milo84-------------23v-------eka-------------kättäri?
25.1. jonna-78----------29v-------seitsemäs---PKKS
25.1. Blomma-76------32v-------toinen---------Lohja
25.1. raisa78------------29v-------toinen---------PKKS
25.1. Mittu-maari-------26 v------toinen----------TAYS
25.1. kerveli-------------33 v--------eka-----------Jorvi
26.1. aino-maaria------23v-------eka-------------Tays
26.1. vilivilijonkka------21v-------kolmas--------pkks
26.1. Marie1981-------27v-------eka-------------Hys tai Tays ?
26.1. MamaLady------26v--------eka------------- ?
26.1. Shei----------------22v-------kolmas--------ulkomailla
27.1. pibii-----------------33v-------toinen---------TYKS
28.1. Emmuli81--------26v-------toinen---------TAYS
28.1. pumpuli85--------23v-------eka-------------Seks
28.1. Stiina--------------31v-------toinen----------NKL
29.1. ukku---------------34v-------kolmas--------TAYS
29.1. curious------------33v-------toinen---------PKKS
29.1. Pantsa------------31v-------toinen---------NKL
29.1. miuwau-----------33v-------kolmas-------SKS
30.1. hömppä82-------26v-------eka-------------OYS
30.1. Minna_J----------30v-------kolmas--------Hyvinkään sair.
30.1. Hiirulainen-------33v-------kolmas-------KOS
30.1. KainoElvi---------37v-------viides----------?
31.1. Jaffa76------------31v-------kolmas-------KOS
31.1. JB72 --------------36v-------neljäs---------K-HK
voipuneena koko viikonlopun juhlittuani, heh... No totta toinen puoli, perjantaina oli synttärit ja osa vieraista tuli silloin, veljen perhe oli eilen. EI meillä varsinaisesti juhlita, mutta kakkua porukat tulee syömään, niin pitäähän sitä tarjota. :) Olo on vähän niin ja näin, kaikkea hyväskää on syöty pitkin viikonloppua, vieläkin on jotain jälkellä. Ja kaiken kukkuraksi takana on huonosti nukuttu viime yö, kuopus on nuhainen ja yöt sitten sitä mukaa risaisia. No eiköhän se tästä.
Huomenna on taas kodinhoitaja-päivä ja oon jo miettinyt mitä oikein tehtäis. Ehkä pistetään pystyyn lelujen lajittelu. Lelut on sikin sokin, kun pojat ovat siivotessaan vaan kasanneet lelut laatikoihin. Sekaisin on sitten poikien pikkulegot ja pienempien dublot, sotilaat ja värikynät jne... Sais samalla karsia kaikki rikkinäiset pois pyörimästä. Tai sitten taas sitä samaa vanhaa pyykkien selvittelyä.
Torstaina on se kauan odotettu rakenneultra. Jos vaikka saisin ensimmäisen kuvankin. Tähän asti oon vaan ruudusta kurkkinut, mutta kuvia en oo mukaan saanut. Miehestä en tiedä onko tulossa mukaan, epäilen suuresti. Viimeksi oli mukana kakkosen aikana, muulloin on vahtinut muita. Synnärillä on sentään ollut ja parempi niin. =)
No jaa, eka koululainen kotiutui, joten välipalaa pöytään...
Hyvää syyskuuta kaikille!
Äippä ja J-5 rv 20+4
taas täällä. kiitos sinulle (jo ehti unohtumaan nimimerkki..hyvä muisti) joka neuvoit tuon koipiomisen. seuraavan kerran teen sen. Tosiaan aikaa mulla meni jonkin aikaa tuon viestin kirjoittamiseen kun puhuin vielä puhelimessakin ennenkuin sain lähetettyä sen. No, jospa tämä nyt tulisi perille. Huomatkaa..olen jo hieman rauhoittunut sitten aamupäivän viestin. Minustakin on tullut tässä raskaudessa oikein hormoonihirviö! Hihat palaa pienestäkin vastoinkäymisestä. Mies on saanut tästä osansa, mut onneksi aika hyvin ymmärtää. Olenkin sanonut ettei minustakaan ole mukavaa kun koko ajan on päällä kesto****tus. No nyt kun puoliväli häämöttää, olen huomannut että hieman alkaa helpottaa..
Kommentoin nyt juttuja pitkän ajan takaa, eli autosta sen verran että meillä on volvo s40 ja sillä ajattelimme pärjätä ainakin jonkun aikaa vaikka ahdasta tuleekin. just ja just mahdun taakse istuinten väliin mut yhtään levitä en saa. helpmmin sanottu kuin tehty.. Farkkuvolvosta ollaan haaveiltu mut katsotaan nyt milloin siihen olis varaa. Kun taloakin pitäis remontoida.
Niin siis me asumme ok-taloa n.130neliöö ja hyvin ollaan viihdytty. remonttia alkaa vaan kaivata vähän joka nurkka kun ikää alkaa olla talolla 20vuotta. Mutta pikkuhiljaa pikkuhiljaa..
Kirjava porukka meitä taitaa ammattien puolesta tosiaan täällä olla. Itse olen lähihoitaja ja työskentelen kehitysvammaisten parissa. Tykännyt olen kohta jo 10vuotta.
onnittelut muuten kaikille jotka ovat saaneet hyviä ultrauutisia ja samaan hengenvetoon voimia ja jaksamista niille keillä ei asiat niin hyvin olleetkaan. Itselläni rakenneultra on ensikeskiviikkona ja on sitä odotettukin! Minulla on ollut hieman tyttöolo kyllä tässä raskaudessa, mut katsotaan nyt kumpi siellä asustaa. Toivottavasti näkyy ja ennenkaikkea toivottavasti pieni on kunnossa oli kumpi hyvänsä!
Tuo tyttöolo voi johtua siitä kun tämä raskaus on ollut hieman erilainen kuin kaksi aiempaa. Pahoinvointia enemmän ja tuo jatkuva äkäisyys on kyllä myös uutta. Olemme kaikissa raskauksissa tehneet ihan huumorimielessä (tietenkin) sen sormustestin ja pojissa se aina viuhtoi edestakas eli paikkansa piti ja tässä taas on kokoajan pyörinyt ympyrää eli tyttöä ennustaa sormus siis. Mut katsotaan nyt. Hauskahan noita arvuutella on.
Nyt pitää lopetella, joten illan jatkoja kaikille!
Nyt jo rauhoittuneena,
miuwau rv18+4
Ensimmäinen työ-/hoitopäivä takana ja ihan hyvin meillä kaikilla oli päivä mennyt. Kuopus kyllä itki ihan hurjana kun jätin hänet päiväkodille, mutta oli kuulemma lopettanut itkunsa sillä sekunnilla kun ovi oli painunut mun takana kiinni.
Mulla oli varsin leppoisa ensimmäinen päivä. Hyvä niin sillä ehdin päivittää s-postini ja kalenterini yms. ylimääräisen johon ei aikaa sitten normaalisti olekkaan.
Työkaverit tietävät raskaudestani (kiitos esimieheni) joten sitäkään asiaa ei sitten tarvinnut mitenkään erikseen ilmoitella. Positiivisesti kaikki asiaan suhtautuvat ja esimiehenikin oli laittanut minut jopa tälle syksylle pariinkin erilaiseen työryhmään ja koulutukseen, joten ilmeisesti hänkin sitten luottaa siihen, että jokus sinne työmaailmaan olen palaamassa takaisinkin.
Ultrassa on taasen käynyt moni, onnea hyvistä kuulumisista. Itsellä tuohon ultraan on aikaa vielä muutama viikko ja oikeastaan yritän olla ajattelematta koko ultraa kun jotenkin edelleen pelottaa ajatus siitä, että kaikki ei olekkaan siellä vatsassa kunnossa. Viides kerta ja kaikki mennyt tähän asti hyvin ei ole aina se paras lähtökohta näille ajatuksille, joten parempi kai sitten yrittää olla ajattelematta koko asiaa.
Pitää lopetella, lapset kaipaavat huomiota ja äidin syliä.
Mukavaa viikonalkua kaikille
t: KainoElvi ja kamu 18+3
Mae3:lle on pakko kommentoida tuota kelan kanssa takkuamista, että MITÄ IHMETTÄ SE KELALLE KUULUU, PALJONKO SAAT PALKKAA 1. ÄITIYSLOMAKUUKAUTENA?!!? Kelahan maksaa sulle silloin minimipäivärahan ja työnantajalle sen "oikean." Jos siis saat koko palkan ekalta kuukaudelta. Ja se oikea ä-raha määräytyy lomaa edeltävien tulojen perusteella... en voi siis käsittää. Kelan jutut meillä menee samaan kastiin kun postin, esim. kerran postissa sanottiin valitusta tehdessäni, kun osoitteenmuutos oli tehty hyvissä ajoin ja alkoivat jakaa meidän postia uuteen osoitteeseen kuukautta liian aikaisin, että heillä on kuulemma lukutaidottomiakin työntekijöitä... siis Postissa!?! :o
No niin, tänään siis kävin kolmannessa neuvolassa. Painoa kuulemma kertyy turhan reippaasti, +750g/viikko tällä erää, mutta oma täti ei onneksi ottanut siitä samanlaista pulttia kuin kesäsijainen viimeksi. Muuten kaikki ok. Neuvolalääkärilläkään ei enää tarvitse käydä kun kerran hyppään äitipolilla, ja hyvä niin. Verikokeita on säännöllisin väliajoin ja sokerirasitus joskus kuukauden päästä, ajattelin saada ajoitetuksi sen syyslomalle, muuten menee aamut todella vaikeiksi, sillä joutuisin ottamaan lapset mukaan sinne labraan! Pelkopolille lähti nyt lähete, saa nähdä tuleeko siitä eri käynti. Ajattelin olla siellä sitten ihan rehellinen, kun se aika koittaa, ja kertoa senkin että harkitsen synnyttämistä toisessa sairaalassa... vastaanottajasta kyllä on siinä tilanteessa paljon kiinni, että saako päätäni käännettyä. Mutta turhaanpa sitä valehtelemaankaan alkaa, kun kerran muuten olen kovinkin suora ihminen! Toisaalta vähän mietityttää, että onko sitä viisasta kertoakaan.
Mutta nyt täytyy keksiä nuorimmaiselle jotain tekemistä, ei tämä äidin sohvalla makoilu oikein riitä tällä erää.
eikkuli 19+3
Mulla on aivan täysin tyttö olo. Miehen on välillä jopa vaikea ymmärtää, kun sanon vauvan olevan tyttö. Ihmettelee kuinka sellasta voi muka tietää. Me ei siis katottu tota sukupuolta rakenneultrassa. Katotaan sitten tammikuussa:)
Mulla alkoi koulusta tänään harjoittelu ja nyt oon sitten6 viikkoa siellä, onneks saa sen jälkeen olla kotona ja kirjoittaa opinnäytettä.
Nyt on sitten viikko 20 alkanut ja tuntuu kyllä oudolta, että puolivälissä jo ollaan. menee se aika äkkiä! pääsis vaan flunsasta eroon, inhottavaa tämä sairastaminen!
Enää kolme kuukautta töissä... Aattelin pitää viimevuotisia lomia ennen äippälomaa, niin jäisin töistä pois heti joulukuun alussa... Tämän ja ens vuotiset varmaan kannattaa säästää sitten äippäloman jälkeiseen aikaan? Varmaan kohta kehittelen aamukamman, kun jostakin kumman syystä ei tahdo työmotivaatio olla nyt korkeimmillaan... Ei varmaan johdu siitä, että ootan tammikuuta kuin kuuta nousevaa. Onneksi työ on sinänsä mukavaa, ettei siellä ehdi paljon omia asioita miettimään.. Koulutukseltani olen siis sairaanhoitaja + muutamia erikoistumisopintoja erinäisiin aiheisiin, teen yksilö/pari/perhetyötä mielenterveyspuolella. Potilaat iältään 9-83vuotta. Muutamat potilaat jo innoissaan odottaa tätä vauvaa ja arvuuttelee kumpi siellä on. Tämän aamun veikkaus oli poika.
Tänä aamuna oli sitten ensimmäinen mahan kuuntelija. Töissä olin menossa aamukahville, kun yks mies (työkaveri) työnsi päänsä mun mahan päälle ja yritti kuunnella että liikkuuko... Puoliksi kylläkin huumorilla, kun heitetään aina vähän raisua huumoria, mutta kumminki vähän ihmetytti.
Nuo hormonit on kyllä merkillisiä. Nykyään siis itkettää tosi paljon. Aamulla sanoin miehelle, että se on paska jos ei tule valmennuksiin ja tietenkin sen päälle piti tirauttaa itkut. Musta tuntuu, ettei se vielä tajua kuinka paljon tämä vauva jo nyt vaikuttaa meidän (minun) elämään. Että ei se vaan sitten tammikuussa pullaha ulos ja muutos tapahtuu vasta sitten. En vaan jaksa enää jankuttaa ja kerjätä sitä mukaan. Jos töiltä ei pääse niin sitten ei tule. Ainakin sitten tiedän kumpi on tärkeämpää, perhe vai työt.
Söin viikonloppuna suklaata... Muutenkin nyt tullu makeanhimoa, mitä tähän asti ei ole ollu. Ja sen kyllä huomaa! Nyt on leuka ku pottupelto. Oikein kunnon paiseita sitten noussu, ei tietenkään mitään pieniä finnejä. Paino on noussu n. 5 kiloa alusta. Eli aivan liian paljon! Äiti kyllä just kerto, että sillä oli noussu yli 20 kiloa ja parhaalla viikolla 2,5kg! Oli entisiin mittoihin laihtunu ennen ristiäisiä. Sisko kans imettämällä laihtunu tosi paljon aina. Mutta ne onkin ruumiinrakenteeltaan hoikkia, toisin kuin minä...
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja pahoittelut sitten niistä ei niin hyvistä.. Mulla rakenneultra VASTA 3 viikon päästä. Tällä viikolla alkaa ne alkuvalmennukset ja sopivasti ensimmäinen aihe oli psyykkiset ym muutokset... Mitä ne on?! ;)
Oon yrittäny katella hoitopöytää, muttei varmaan mun haluamaa ole olemassakaan.. Kun haluan semmosen lipaston missä on se hoitotaso päällä, että sinne saa vauvan kaikki vaatteet ja myöhemmin pitää ihan tavallisena lipastona. Jonkumoisia oon nähny, muttei semmosta mikä mulla tosiaan on mielessä.. Meillä on niin pieni vessa/pesuhuone, ettei sinne mahdu ja pesukone päältätäytettävä. Sitten oon aatellu hommata sen kantoliinan, mutta pitää varmaan tutuilta tehä galluppia että minkälainen. Ja tieteski käskeä siskon penkoa kaapit, jos sattuis löytymään.. Sisko kun ei enää aijo tehdä lapsia, niin siltä on hyvä kahmia kaikki.. Ja jos sattuu tekemään (steriloinnista huolimatta) niin saa sitten takaisin kaikki.
Kaveri pitää semmosta iltajumppaa, että oksat pois. Jännä ollu seurata, että nyt liikkeet tuntuu ihan erilailla ja eri kohassa ku pari viikkoa sitten. Mutta hyvä vain! Voiko olla mitään ihanampaa, kuin "kuunnella" vauvan liikkeitä.. Kuulemma sitten lopussa se ei ole enää niin ihanaa, mutta nyt hyvä nauttia kaikesta kun vielä hyvältä tuntuu.
Hömppä ja masuasukki 18+3
Sitten pitää tosiaan muistaa se kopioiminen suorittaa aina ennen tuota lähetys -nappulan klikkaamista, koska sen jälkeen on myöhäistä..
Minnikki & tutteri 20+6
[/quote]
Olen tuolta helmikuisista ja teidänkin pinoanne käyn välillä lueskelemassa. Olen huomannut, että täällä(kin) on moneen kertaan harmiteltu tekstien katoamista, joten sananen siitä. En ole minäkään mikään insinööri, mutta olen huomannut, että jos Lähetä viesti -nappulan painamisen jälkeen kone herjaa, ettei onnistunut, on vielä pelastuskeino. Vihreä nuoli vasemmalle Internet-selaimen vasemmassa yläkulmassahan tarkoittaa, että pääsee sivun taaksepäin. Ellei jaksa joka kerta ottaa kopiota tekstistä, voi painaa nuolta epäonnistuneen lähetyksen jälkeen ja edellisen sivun ja kirjoitetun viestin pitäisi palata esiin. Sitten voit kopioida sen Minnikin kertomalla tavalla, mennä pois ja yrittää lähettää myöhemmin uudelleen. Itselläni pelastanut hermot monta kertaa.
T. Hilpsu
29.12.tjw-----------------28v--------eka-------------Jorvi
1.1.kimmi----------------33v--------viides----------K-SKS
1.1.ninette---------------30v--------toinen----------TYKS
3.1.noffetus--------------26v-------eka-------------TAYS
5.1.jasper08-------------26v-------kolmas--------kättäri
6.1.trio---------------------38v-------kolmas--------kättäri
7.1.Eno-Elmeri---------35v--------toinen---------Jorvi
8.1.döner78-------------30v--------toinen---------hyvinkää
9.1. Tii75-----------------33v--------toinen----------KOS
11.1.Anni09-------------31v----------eka----------kättäri tai NKL
12.1.tepa84--------------24v-------eka-------------TAYS
13.1.mae3---------------27v-------kolmas--------kättäri
13.1.ela-------------------26v-------eka-------------TYKS
13.1.minnikki-----------24v-------neljäs----------SatKs
13.1.puhkarhu----------31v-------toinen---------LKS
14.1.pineli----------------37v-------toinen---------kättäri
14.1.Ronjakasperi-----32v-------eka-------------Oys
14.1.Niinanii-------------34v-------toinen---------naistenklinikka?
15.1.3xäippä74---------34v-------viides----------Seks
15.1.footprint74---------34v-------seitsemäs---?
15.1.äitiliini2004--------24v-------kolmas-------kättäri
15.1.amelie--------------21v-------eka-------------Oulu
15.1.Charlie-------------32 v------toinen----------ulkomaa
15.1.Sipis----------------41v.--------eka------------Porvoo
17.1.Pinkspinks--------26v-------toinen---------?
17.1.Kohka--------------31v-------toinen---------Seks
17.1.Laura 1981-------26v-------kolmas-------tammisaari
18.1.kesämamma83-24v-------toinen---------SAS
18.1.winterangel-------31v-------eka-------------?
19.1.Nasu----------------28v-------kuudes-------Jorvi
19.1.lootuskukkanen-27v-------kolmas-------jorvi
19.1.Dazka--------------31v-------kolmas-------VKS
19.1. Littlestar----------31v-------eka------------ulkomaat
19.1.MOELPA----------??v--------toinen---------?
20.1.Thilia-thalia-------26v-------eka-------------KSKS
20.1.Peppi_82----------25v-------kolmas-------OYS
20.1. Lila82--------------26v-------eka-------------NKL
20.1penelope77-------??v-------?----------------SatKs
20.1.basilika5----------32v-------neljäs---------kättäri
20.1. Salsatar----------27v-------toinen----------OYS
20.1.Maaju--------------33v-------toinen----------K-SKS
21.1.Peregriina--------25v-------eka-------------TAYS
21.1.krista_81----------27v-------eka-------------Lohja
21.1. mamti81----------27v-------neljäs---------KOS
21.1. Salama-78-------29v-------eka------------KOKS
22.1. TiiaMariia---------26v-------eka-------------?
22.1. Sinnuli-------------31v-------eka-------------Naistenklinikka
22.1. maimu-------------24v-------toinen---------PKKS
22.1. Ahemo-------------??v-------kolmas-------Hys
23.1. Vauhtiviuhti-------23v-------eka-------------Hys
23.1. Ama-riia-----------27v-------toinen---------K-SKS
24.1. eikkuli80----------28v-------kolmas--------SEKS
25.1. milo84-------------23v-------eka-------------kättäri?
25.1. jonna-78----------29v-------seitsemäs---PKKS
25.1. Blomma-76------32v-------toinen---------Lohja
25.1. raisa78------------29v-------toinen---------PKKS
25.1. Mittu-maari-------26 v------toinen----------TAYS
25.1. kerveli-------------33 v--------eka-----------Jorvi
26.1. aino-maaria------23v-------eka-------------Tays
26.1. vilivilijonkka------21v-------kolmas--------pkks
26.1. Marie1981-------27v-------eka-------------Hys tai Tays ?
26.1. MamaLady------26v--------eka------------- ?
26.1 Tuisku 77--------30v--------eka-------------Hyvinkää
26.1. Shei----------------22v-------kolmas--------ulkomailla
27.1. pibii-----------------33v-------toinen---------TYKS
28.1. Emmuli81--------26v-------toinen---------TAYS
28.1. pumpuli85--------23v-------eka-------------Seks
28.1. Stiina--------------31v-------toinen----------NKL
29.1. ukku---------------34v-------kolmas--------TAYS
29.1. curious------------33v-------toinen---------PKKS
29.1. Pantsa------------31v-------toinen---------NKL
29.1. miuwau-----------33v-------kolmas-------SKS
30.1. hömppä82-------26v-------eka-------------OYS
30.1. Minna_J----------30v-------kolmas--------Hyvinkään sair.
30.1. Hiirulainen-------33v-------kolmas-------KOS
30.1. KainoElvi---------37v-------viides----------?
31.1. Jaffa76------------31v-------kolmas-------KOS
31.1. JB72 --------------36v-------neljäs---------K-HK
Kirjoitin ummet ja lammet, hirmu pitkän viestin ja eikös tämä sivu sano sitten että "keskustelut hetkellisesti pois käytöstä"! Että mua ärsyttää nyt oikeasti ihan älyttömästi!!
Ja minä kun oon kumminki niin ummikko tämän koneen kanssa etten osaa kopioida tekstiä minnekään, niin sinnehän se sitten hävis. ***kele.
En kyllä ehdi enää kirjottaa samaa uudestaan niin jatkanpa sitten joku toinen kerta.
AI että.. sen kerran kun minä innostun kirjottamaan.. AAARGH!
*Savu korvista nousten*,
miuwau rv 18+4