Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian keskenmenon jälkeen raskaaksi

06.03.2006 |

ja kuinka pian vuoto hellittänyt /kivut keskenmenon/ lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen toukokuussa -05 viikolla 9. Oli " luonnollinen" km, eli vuoti itsestään pois. Vuoto kosti muistaakseni noin viikon. Toinen km oli lokakuussa -05, tuolloin tehtiin kaavinta viikolla 11. Vuotoa ei tuolloin juuri ollut.

Nyt olen raskaana viikolla 7+?. (Pelottaa aika hemmetisti...)

Ensimmäisen km:n jälkeen tulin raskaaksi toisesta kierrosta (mulla aika pitkä kierto). Toisen km:n jälkeen tulin raskaaksi kolmennesta kierrosta. Tietoisesti ei olla odoteltu kuukautisia km:n jälkeen eikä myöskään ajoitettu ovulaatioaikaan. Nyt näytän tulevan helposti raskaaksi (toisin kuin ensimmäisen lapsen kohdalla), mutta jostain syystä menee kesken.

Vierailija
2/7 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä kerralla kipu alkoi samaan aikaan kuin vuotokin kunnolla ja kesti noin muutaman tunnin. SIis tosi kova kipu. Toisella kerralla kaavinnan jälkeen kipuja ei ollut ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto kesti 5 päivää (km oli viikolla 6). Kipuja oli vain pari ekaa päivää. Km varmistettiin vielä neuvolassa verikokeella jossa hormoonia ei ollut yhtään.

Yhdet kuukautiset odotettiin (5 viikkoa km:sta) ja sitten aloitettiin taas yritys, seuraavia kuukautisia ei sitten enään tullut ja nyt meillä on 2vkon ikäinen poika vauva.

Vierailija
4/7 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampi vuosi tapahtuneesta. Mutta keskenmeno alkoi 27.9. (oli mun syntymäpäivä :( ) ja uusi plussaus 6.12.

Jonkin aikaa piti rampata sairaalassa tsekkauttamassa raskaushormonin taso, se laski yllättävän hitaasti. Mutta marraskuun alussa tuli normaalit menkat, ja sen jälkeen olikin taas varmaan 1½vuoden mieluinen tauko! Nyt kyseinen poika on jo 3½-vuotias. :D

terv. Jymy rv 32+3 ja kolme poikaa

Vierailija
5/7 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmeno tuli 9.11. olin rv 6. Vuotoa kesti 4 päivää. Laskettiin heti seuraava ovulaatio ja laskettuaika on 14.9.06.

Vierailija
6/7 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Mulla lääkkeillä tehty tyhjennys viime vuoden helmikuussa. Tein sen kotona vaikka olisi osastollekin saanut jäädä. Kivut olivat ennen vuodon alkamista todella kovat(konttasin lattialla ja oksensin). Olo helpottui heti, kun vuoto alkoi. Olisko pari päivää ollut pientä kipuilua sen jälkeen.

vuoto kesti 2vko. Kuukautiset alkoivat 3viikon päästä.

Odotimme yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä. 5kk:n päästä tärppäsi. Emme yrittäneet mitenkään " järjestelmällisesti" vaan sitten sai tärpätä ku oli tärpätäkseen.

nuppu 34+5

Vierailija
7/7 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan kuulla lisää kokemuksianne, kiitos jo vastanneille!