Epämääräinen alkuraskaus vai keskenmenoko?
Hei, olisiko jollain kokemusta vastaavasta:
Tein viime viikolla pos. raskaustestin, kierron mukaan tällöin 5+0, menkoista laskien 6+0 (pitkä kierto ollut aina), eipä ihmeemmin mitään tuntemuksia, rinnat tuntuivat hieman " kiristäviltä" , lämmöt koholla ja alavatsalla hieman paineen tuntua. Muutama päivä tästä rinnat " löpsähtivät" normaaleiksi ja paha aavistus keskenmenosta hiipi mieleen, mulla kun on ed. kahden vuoden aikana ollut 3 keskenmenoa (syytä ei ole löydetty). Vkot 7+3, 6+1, 12+2. Niissäkin tuntemusten loppuminen oli se merkki.
Tein uuden testin (tai parikin) jotka edelleen pos. Menin yks. ultraan 5+4 (norm. kierron mukaan), jossa lääkäri totesi, että kohdussa ei ole MITÄÄN (ei siis ilm. rusk.pussin jäänteitä eikä mitään), mutta hän koko ajan intti että viikot on 6+4 eli menkoista, eikä kuunnellut selostusta pitkästä kierrostani ollenkaan. Ihmettelin miksi testit pos. ja alettiin epäillä kohdunulkoista, ultrassa ei ollut tähän viitteitä (nestekertymiä kohdussa?) joten huomenna hcg verikokeeseen, mutta maanantaina vasta tästä tulos!
Ei ole epätietoisen hyvä olla, joten tein tänään taas testin (kierrosta 5+5), joka selvä pos. Ei kipuja, ei vuotoa, lämmöt edelleen koholla 37+, järki kyllä sanoo, että ei keskenmenneestä enää pitäisi yhtä vahvoja plussia näkyä? Vai voiko?
Nyt pään valtasi ajatus, josko raskaus olisikin ok, eikä ultrassa vaan vielä näkynyt mitään (onhan se ultraus aika tarkkaa hommaa noin alussa ja se täti oli jotensakin outo), tai sitten se kohdunulkoisen pelko.
Onko muilla loppuneet tuntemukset alussa jo? Oliko kaikki ok, vai kesken?
Onko kellään ultra näyttänyt " tyhjää" , mutta silti raskaana?
Kohdunulkoisen merkit?
Pitkä sepustus, voi kunpa joku jaksaisi lukea ja vastaa...
myöhemmin löytyi sikiö. mulla ilmeisesti ovis viikon myöhässä.
mulla on myös ollut useita keskenmenoja ja niissä on kyllä alkanut tuhruttaa alussa.
sinuna odottelisin nuo labratulokset. jos ovat nousussa niin hienoa.
jos sanovat että kaavintaan jne niin pyydä vielä varmistusultra. sillon tällön tulee näitä tapauksia eteen joissa viikot onkin pienemmän kuin luulis.
toivotaan parasta!