Eräs henkilö ei suostu selittämään käsittämätöntä käytöstään FB:ssä, jossa hän on antanut tykkäyksiä sekä minulle ETTÄ viholliselleni
Olen Messengerissä vaatinut häntä selittämään, miksi hän on antanut keskusteluissa tykkäyksiä sekä minulle että viholliselleni. Kuitenkin. Tämä henkilö ei ole minulle vastannut VAIKKA näen viestien menneen perille JA hänen lukeneen ne. Tämä hänen outo käytöksensä vaivaa minua paljon. Epäilen hänen kärsivän mielenterveydellisistä ongrlmusta. Mitä voin tehdä?
Kommentit (52)
Vihollinen? Sulla ne mt-ongelmat on.
Vierailija kirjoitti:
Voit hyväksyä että sinun viholliset ovat vain sinun vihollisia ei kaverisi.
Typerä kommentti. Et ymmärrä mitään tilanteesta.
AP
Sinä se mielenterveysongelmainen tässä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vihollinen? Sulla ne mt-ongelmat on.
Onko sinulla mitään kunniaa? Et varmasti ymmärrä, kun jollain on ja vihollinen yrittää sitä loukata.
AP
Näköjään kesä ja lämmöt ajaa avohoitopotilaat palstailemaan
Vierailija kirjoitti:
Sinä se mielenterveysongelmainen tässä olet.
Lapsellinen kommentti, et ymmärrä kontekstista mitään.
AP
"Vihollinen" :D Ootko joku piirroshahmo?
Kovaksi on hommat menneet, kun normikansalaisillakin on oikein vihollisia :D
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu
AP
Onhan tuo outoa, jos kyseessä on vaikka sinun väkivaltainen eksä, jolla on lähestymiskielto.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Olenkos normikansalainen? Mietipä sitä vaihtoehtoa, että en ole. Menikö suu ammolleen? Varo, että ei ampiainen lennä sisään. 😂
AP
Ystävä mikä on ystävä vihollisesi kanssa ei ole ystäväsi.
Ai, en tiennytkään, että kahdesta toisilleen vihamielisestä myös minulle toisen täytyy olla vihollinen. Kummallista, etteivät ukrainalaiset ystäväni koskaan ole kieltäneet minua käymästä Venäjällä, vaan hyväksyvät täysin sen, että minulla on myös siellä ystäviä, joilla taas ei ole mitään ukrainalaisia vastaan. Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Olenkos normikansalainen? Mietipä sitä vaihtoehtoa, että en ole. Menikö suu ammolleen? Varo, että ei ampiainen lennä sisään. 😂
AP
Aa, delirium on herättänyt sun sisäisen liittokanslerin
Se eräs henkilö ei ole velvollinen selittämään mitään sinulle tai kenellekään tekemisiään. Jokainen saa tehdä mitä haluaa, jos se ei ole laitonta.
Sinä voit sen sijaan päättää oletko enää tekemisissä sen erään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ystävä mikä on ystävä vihollisesi kanssa ei ole ystäväsi.
Tämä on se pointti. Mitä tuo henkilö oikein yrittää?
AP
Vierailija kirjoitti:
Viimeaikaiset sateet saaneet vintillä sahanpurut kastumaan.
Nyt lämpenevät ja höyryävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sinä tosiaan olet piirroahahmo!
Vierailija kirjoitti:
Ai, en tiennytkään, että kahdesta toisilleen vihamielisestä myös minulle toisen täytyy olla vihollinen. Kummallista, etteivät ukrainalaiset ystäväni koskaan ole kieltäneet minua käymästä Venäjällä, vaan hyväksyvät täysin sen, että minulla on myös siellä ystäviä, joilla taas ei ole mitään ukrainalaisia vastaan. Kasva aikuiseksi.
Ei ole verrannollinen minun juttuun. Kuka tahansa voi tykätä mitä tahansa kokonaisista kansoista. Leinon mukaan se onkin merkki ennenaikaisesta vanhuudesta. Vaivaako eturauhanen?
AP
Voit hyväksyä että sinun viholliset ovat vain sinun vihollisia ei kaverisi.