En saa seksiä tarpeeksi!
Olen jatkuvasti puutteessa. Miesystävä ei koske minuun tarpeeksi ja jään aina vaille. Sitten kun seksiä on, siitä jää kytemään tuskallinen olo.
Kommentit (17)
Miksi suostut seksiin, josta et itse saa mitään? Taas mies joka ei välitä naisen nautinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suostut seksiin, josta et itse saa mitään? Taas mies joka ei välitä naisen nautinnosta.
Ei munkaan kumppani anna tarpeeksi usein. Nainen siis. Ei välitä miehen nautinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei munkaan kumppani anna tarpeeksi usein. Nainen siis. Ei välitä miehen nautinnosta.
Tuossa em tapauksessahan mues sai mutta jätti naisen nautinnon väliin, on siis aivan eri asia! Ei kenenkään tarvitse spermaämpärinä olla.
Joo, naisenhan pitää välittää VAIN miehen nautinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, naisenhan pitää välittää VAIN miehen nautinnosta.
Ikävää että teillä on sellaista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä olet juuri edellisen kaltainen mies, joka ei anna naiselle nautintoa, ja siksi ei halua seksiä. Ihan loogista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä olet juuri edellisen kaltainen mies, joka ei anna naiselle nautintoa, ja siksi ei halua seksiä. Ihan loogista.
Mutta, kun en ole. Se tässä vituttaakin. Ymmärtäisin jos olisin.
Mutta itsepähän olen riippakiveni valinnut ja pääsen siitä myös eroon. Tulee kai naiselle yllätyksenä, kun kerron että olen saanut tästä tarpeekseni.
Vierailija kirjoitti:
Saan toki mutta en loppuun asti aina.
Jää se polte kytemään.
Toi on niin tuttua. Välillä hän sen puuttuvan muualta.
Se, että on jonkinmoisessa parisuhteessa, tai että seurustelee, ei ole mikään tae sille että saisi seksiä riittävästi tai että seksiä yleensäkään on.
Yleensä toki on, mutta on paljon naisia ja miehiä joille seksi on vain välttämätön paha parisuhteeseen pääsemiseksi.
Kenenkään ihmisen seksuaalisten halujen tasoa ei pysty ulkoa päin arvioimaan, se selviää vasta useamman vuoden yhdessäolon jälkeen. Niin ikään seksuaalinen halukkuus muuttuu (yleensä vähenee) sitä mukaa kun omaa ikää ja parisuhteen ikää tulee lisää.
Seurustelun aloittaminen ja parisuhde on aina jollakin tapaa hyppy tuntemattomaan. Vasta tulevat vuodet näyttävät, mihin ja minkälaiseen ihmiseen on tullut sitouduttua.
Mies oli alussa seksuaalinen ja siinä mielessä meni hyvin.
Nyt oon tyytymätön.
Tervetuloa kerhoon!! Aika moni mies ja nainen on samassa tilanteessa.
Sexpohullu, voinko kysyä? Olet täällä monen monta kertaa toistanut että jaksat jankuttaa asiasta vain sen vuoksi, että jos vain yksikin säästyisi sinun kohtaloltasi. Miksi siis olet alkanut suoltaa tätä paskaa, että muka "suosittelet" heitä, eikö siinä ole vaarana että joku toinen ottaakin tosissaan ja avautuukin kanssasi samaan tilanteeseen?
Taidanpa luulla, että paskat sinua sexpo tai kenenkään muun kohtalot kiinnostaa. Oletpahan vain vittumainen trolli, joka haluaa saada muut ärsyyntymään. Olenko oikeassa?
Jos olet pk-seudulla; suuntaa Keltaisseen Ruusuun tahi us videoon. Siellä odottaa läjä miehiä jotka voivat auttaa. Ja onhan nouta seksiliikkeitä muissakin isommissa kaupungeissa. Jopa Turussa
Suhteen avaaminen voisi olla hyvä vaihtoehto, monet terapeutit puhuvat sen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Suhteen avaaminen voisi olla hyvä vaihtoehto, monet terapeutit puhuvat sen puolesta.
Kyllä, ei tää täysin toimi.
Mies välttää kosketusta.
Ja tänään ei kuulemma tule seksiä.
Tosi ikävää, on raskas ja tuskallinen olo.