Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs henkilö ei suostu selittämään käsittämätöntä käytöstään FB:ssä, jossa hän on antanut tykkäyksiä sekä minulle ETTÄ viholliselleni

Vierailija
14.07.2023 |

Olen Messengerissä vaatinut häntä selittämään, miksi hän on antanut keskusteluissa tykkäyksiä sekä minulle että viholliselleni. Kuitenkin. Tämä henkilö ei ole minulle vastannut VAIKKA näen viestien menneen perille JA hänen lukeneen ne. Tämä hänen outo käytöksensä vaivaa minua paljon. Epäilen hänen kärsivän mielenterveydellisistä ongrlmusta. Mitä voin tehdä?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se mielenterveysongelmainen tässä olet.

Lapsellinen kommentti, et ymmärrä kontekstista mitään.

AP

Voisitko avata sitten asiaa enemmän.

Ihan vain aloituksen annin perusteella: jokainen saa tykätä mistä tykkää, vaikka joku on sinun vihollinen ei se tarkoita hänen olevan kaikkien sinun tuttujesi vihollinen. Jos tietäisin asiasta enemmän saattaisin myös ajatella asiasta erilailla.

Vierailija
22/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se eräs henkilö ei ole velvollinen selittämään mitään sinulle tai kenellekään tekemisiään. Jokainen saa tehdä mitä haluaa, jos se ei ole laitonta.

Sinä voit sen sijaan päättää oletko enää tekemisissä sen erään kanssa.

Mitä oikein yrität?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä sinun vihollinen on esim tämän erään lapsi tm läheinen henkilö, niin ei hänen pidäkään hyljätä ko henkilöä sinun vuoksesi. Vai oletko sinä tälle eräälle läheisempi?

Vierailija
24/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni pistää heti avauksessa silmään, että ap puhuu vihollisesta. Käsittääkseni normaalisti ihmisillä ei ole mitään vihollisia, vaikkei kaikkien kanssa bestiksiä olisikaan, mutta ehkä tässä on kyse jostakin epätavallisesta jutusta, jota ap voisi avata. Jos kyse ei ole mistään traumaattisesta kokemuksesta, on aivan normaalia, että joku ystäväsi tulee aivan hyvin toimeen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa et itse tule ollenkaan toimeen.

Vierailija
25/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovaksi on hommat menneet, kun normikansalaisillakin on oikein vihollisia :D

Niin. Olenkos normikansalainen? Mietipä sitä vaihtoehtoa, että en ole. Menikö suu ammolleen? Varo, että ei ampiainen lennä sisään. 😂

AP

Se on jo huomattu. Lääkkeet jääneet pitkään jo tauolle sulla.

Vierailija
26/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä sinun vihollinen on esim tämän erään lapsi tm läheinen henkilö, niin ei hänen pidäkään hyljätä ko henkilöä sinun vuoksesi. Vai oletko sinä tälle eräälle läheisempi?

Salaisuus.

AP

Vierailija
27/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään kesä ja lämmöt ajaa avohoitopotilaat palstailemaan

Ilmoitettu

AP

Itsehän tämän aloitit.-eri

Vierailija
28/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se eräs henkilö ei ole velvollinen selittämään mitään sinulle tai kenellekään tekemisiään. Jokainen saa tehdä mitä haluaa, jos se ei ole laitonta.

Sinä voit sen sijaan päättää oletko enää tekemisissä sen erään kanssa.

Mitä oikein yrität?

AP

Yritän kertoa faktoja sinulle. En sen kummempaa. Olen puolueeton.

Vierailija
29/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit hyväksyä että sinun viholliset ovat vain sinun vihollisia ei kaverisi.

Typerä kommentti. Et ymmärrä mitään tilanteesta.

AP

Sun tilanne on se, että sulla on vikaa päässä. 

Vierailija
30/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuka tahansa voi tykätä mitä tahansa kokonaisista kansoista."

En puhunut kansoista, puhuin ystävistäni. Kasva aikuiseksi ja opettele lukemaan.

Vierailija
31/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen mulkku, pitkä viikonloppu edessä. Siinä ap kiteytettynä

Vierailija
32/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen mies kirjoitti:

Itselleni pistää heti avauksessa silmään, että ap puhuu vihollisesta. Käsittääkseni normaalisti ihmisillä ei ole mitään vihollisia, vaikkei kaikkien kanssa bestiksiä olisikaan, mutta ehkä tässä on kyse jostakin epätavallisesta jutusta, jota ap voisi avata. Jos kyse ei ole mistään traumaattisesta kokemuksesta, on aivan normaalia, että joku ystäväsi tulee aivan hyvin toimeen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa et itse tule ollenkaan toimeen.

Oletko sinä sen puolella, joka toimii oikein vai sen, joka toimii väärin? Minä toimin oikein ja viholliseni väärin. Miksi tykätä sellaisen toiminnasta, joka toimii kaikkien mielestä väärin? Tykkäisitkö sinä Jammu-vaarin kirjoituksista?

AP

Vierailija
33/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan sitä että pitäisi lähteä mukaan toisten vihanpitoon. Kasvaisivat ihmiset aikuisiksi.

Vierailija
34/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä sen puolella, joka toimii oikein vai sen, joka toimii väärin? Minä toimin oikein ja viholliseni väärin. Miksi tykätä sellaisen toiminnasta, joka toimii kaikkien mielestä väärin? Tykkäisitkö sinä Jammu-vaarin kirjoituksista?

AP

Poistaisin sut oitis kavereistani, et ole sen arvoinen.

Vierailija
35/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise aloittaja välit siihenkiin kaveriisi ja ole sitten yksin vihoissasi.

Vierailija
36/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsen keistä pidän.Ei minun välttämättä tarvi olla pitämättä kaverin vihamiehistä. 

Vierailija
37/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi teit tämän aloituksen jossa ei ole päätä eikä häntää?

Et avaa asiaasi tarkemmin joten saat pohtia sitä ihan itseksesi.

Vierailija
38/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

J.S. on kuollut.

Vierailija
39/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävä mikä on ystävä vihollisesi kanssa ei ole ystäväsi. 

Tämä on se pointti. Mitä tuo henkilö oikein yrittää?

AP

Haastaa riitaa, sekoittaa pakkaa, pelaa pelejä ihmisillä.  Tuollaisia kannattaa vältellä. Hän tietää ihan hyvin, mitä tunteita aiheuttaa sinussa ja kun reagoit se on hänelle palkinto. Hän haluaa saada sinut ja ehkä tämän toisenkin epävarmaksi jotta voi manipuloida ja käyttää teitä omaksi viihteekseen ( ks. triangulaatio). Välttele. 

Vierailija
40/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyttäät "vihollisen" Facebook-tykkäyksiä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi