Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs henkilö ei suostu selittämään käsittämätöntä käytöstään FB:ssä, jossa hän on antanut tykkäyksiä sekä minulle ETTÄ viholliselleni

Vierailija
14.07.2023 |

Olen Messengerissä vaatinut häntä selittämään, miksi hän on antanut keskusteluissa tykkäyksiä sekä minulle että viholliselleni. Kuitenkin. Tämä henkilö ei ole minulle vastannut VAIKKA näen viestien menneen perille JA hänen lukeneen ne. Tämä hänen outo käytöksensä vaivaa minua paljon. Epäilen hänen kärsivän mielenterveydellisistä ongrlmusta. Mitä voin tehdä?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää jonkun päivityksistä, se ei tarkoita että hyväksyisi sen ihmisen teot tai haluaisi olla hänen ystävä

Vierailija
42/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyttäät "vihollisen" Facebook-tykkäyksiä? 

Ihan normaalia toimintaa ap:lta. Tämä hänen kaverinsa on jo hyvän aikaa luultavasti manipuloinut hänen ihmissuhteitaan taustalla ja aiheuttanut tämän käytöksen. Noin ei käyttäydy kuin henkisesti pahoinpidelty ihminen. Pahoinpitelyn tarkoitus on tehdä uhrista epävarma todellisuudestaan, aiheuttaa vainoharhaisuutta ja pelkotiloja. Yleensä taustalla on kuukausista jopa vuosiin hiljaista myyräntyötä ja mielenterveyden sabotointita. Ainoa keino päästä tuosta eroon on laittaa välit poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on toksinen ja selvästi mielenvikainen.

Case closed, AP voi poistua somesta kokonaan ja lopettaa vauvalla kiukuttelun.Voitko selittää miksi stalkkaat ystäviäsi somessa tykkäysten tasolla ja miten tiedät "vihollisesi" päivitykset? Sekä kuka niistä on tykännyt.

Vierailija
44/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen mies kirjoitti:

Itselleni pistää heti avauksessa silmään, että ap puhuu vihollisesta. Käsittääkseni normaalisti ihmisillä ei ole mitään vihollisia, vaikkei kaikkien kanssa bestiksiä olisikaan, mutta ehkä tässä on kyse jostakin epätavallisesta jutusta, jota ap voisi avata. Jos kyse ei ole mistään traumaattisesta kokemuksesta, on aivan normaalia, että joku ystäväsi tulee aivan hyvin toimeen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa et itse tule ollenkaan toimeen.

Oletko sinä sen puolella, joka toimii oikein vai sen, joka toimii väärin? Minä toimin oikein ja viholliseni väärin. Miksi tykätä sellaisen toiminnasta, joka toimii kaikkien mielestä väärin? Tykkäisitkö sinä Jammu-vaarin kirjoituksista?

AP

Jos nyt puhutaan yleisellä tasolla kahden ihmisen keskeisistä konflikteista niin ei voi oikein puhua objektiivisesti "väärästä" ja "oikeasta". Varmasti molemmat ovat omasta mielestään ihan oikeassa.

Se, että vertaat vihollistasi Jammuun, niin kertoo kyllä sun osalta täydestä suhteellisuudentajun puutteesta.

Vierailija
45/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkää jonkun päivityksistä, se ei tarkoita että hyväksyisi sen ihmisen teot tai haluaisi olla hänen ystävä

Kyllä se tarkoittaa. Jos jotain ihmistä ei hyväksy niin sen kanssa ei olla missään yhteyksissä.  Sen puhelinnumeroa ei ole, ei olla somessa yhteydessä, ei missään yhteydessä ikinä.

Vierailija
46/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyttäät "vihollisen" Facebook-tykkäyksiä? 

Ihan normaalia toimintaa ap:lta. Tämä hänen kaverinsa on jo hyvän aikaa luultavasti manipuloinut hänen ihmissuhteitaan taustalla ja aiheuttanut tämän käytöksen. Noin ei käyttäydy kuin henkisesti pahoinpidelty ihminen. Pahoinpitelyn tarkoitus on tehdä uhrista epävarma todellisuudestaan, aiheuttaa vainoharhaisuutta ja pelkotiloja. Yleensä taustalla on kuukausista jopa vuosiin hiljaista myyräntyötä ja mielenterveyden sabotointita. Ainoa keino päästä tuosta eroon on laittaa välit poikki.

No ei oo normaalia. Jos kokee toisen ihmisen niin vastenmielisenä, niin normaalia on jättää hänet omaan arvoonsa. Jatkuvalla kyttäämisellä ja toisten asioihin puuttumisella myrkytät ihan itse oman mielenterveytesi, sitä ei kukaan sun puolestasi tee. Toki se on helpompi syyttää muita.

Vierailija
47/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä lääkäriin kertomaan, että sinulla on jotain vihollisia ja vaadit vielä muita ihmisiä ottamaan kantaa hullutuksiisi.

Vierailija
48/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle neuvo. Estä se ihminen somessa kokonaan, jonka tunnet "viholliseksi". Niin et näe hänen päivityksiään etkä kuka niistä tykkäilee. Muiden ihmisten lojaliteetit voivat toki jakautua tavalla joka ei tunnu sinusta kivalta, mutta et sille voi mitään, kullakin on oma elämä, eivätkä he elä sinun elämääsi.

Vierailija
49/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sinä hötöpäissäsi riitelet jonkun kanssa, ei tarkoita, että muiden täytyisi riidellä niiden samojen tyyppien kanssa ja valita puolensa, sillä jos näin olisi, sinä olisit se, joka jäisi rannalle ruikuttamaan.

Älä sotke ulkopuolisia siihen kiistaasi.

Vierailija
50/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin törmää.

Eräässä harrastusporukassa syntyi kiistaa harrastusvälineiden paremmuudesta ja eräs henkilö pyysi toista perustelemaan vahvat väitteensä.

No, ei perustellut vaan suuttui ja yritti saada muutkin vihoittelemaan tälle kiistakumppanilleen.

Toinen tapaus:

Vaimoni ystävä erosi.

Ystävän ex kävi meillä kylässä.

Vaimoni ystävän mielestä toimimme törkeästi päästämällä eksänsä meille ja katkaisi meihin välit.

Vierailija
51/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta puhuminen vihollisena ja vielä vaatimus ystäväpiirin jakautumisesta hyviin ja pahoihin vaikuttavar lapselliselta, Toisena vaihtoehtona ovat skitsofrenian oireet.

Vierailija
52/52 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskat trollailut ap:llä tulilla. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan