Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli ostanut lapsille kolme pakettia raketteja ja sytkärin

Vierailija
31.12.2024 |

Tuolla se autotallissa tekee rakettitelinettä lapsille. Pitäkö minun ilmoittaa tästä viranomaisille. Sanoi kyllä että hän on 14 vuotiaana paukutellut tykkäreitä ja kiinalaisia itse joten meidän lapset osaa kyllä raketteja lähettää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuutonta touhua. Sytkäri on todella huono rakettien sytyttämiseen. Tulitikut tai grillisytytin olisi parempi. 

Vierailija
2/17 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiointerventio on välttämätön. Tuo on liian vaarallinen asia jätettäväksi kansalaisuhteiskunnalle. Ilmoita asiasta omalle virkamiehellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies aikoo juopotella tänään ja lähettää raketteja lapsien kanssa. Ei mitään varaa kuulemma ole.

Vierailija
4/17 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsen kaverin äiti oli ostanut meidän teinille raketteja. Siis toki maksoi ne tälle äidille, mutta oli hakenut ne kaupasta. Ihan uskomatonta, ei ollut meihin missään yhteydessä. Teini jäi kiinni kun kantoi pusseja huoneeseensa.

Vierailija
5/17 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ainakin 100 pakettia isoja kiinalaisia lapsena. Se oli hauskaa räjäytellä niitä ja sitten otettin ruudiit kiinalaisista ja tehtiin isompia pommeja. Laitoin myös naapurien postilaatikoihiin tykkäreitä.

Vierailija
6/17 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain aloituksessa vaitit, että mies osti sitä sun tätä, mutta ei raketteja. Miten asian laita nyt sitten oikein on?

Vierailija
7/17 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtuiko mieheltä ostaa silmien suojalasit lapsille?

Vierailija
8/17 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi varmaan tyhmä persu jolla ei ole mitään vastuuta. Ilmoita viranomaiselle!!!

Vierailija
9/17 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se oppi siirtyy jos isä on osannut teininä mutta lapsi on ekaa kertaa asialla? Telepaattisestiko?

Vierailija
10/17 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapsen kaverin äiti oli ostanut meidän teinille raketteja. Siis toki maksoi ne tälle äidille, mutta oli hakenut ne kaupasta. Ihan uskomatonta, ei ollut meihin missään yhteydessä. Teini jäi kiinni kun kantoi pusseja huoneeseensa.

kai palautit ne tälle äidille ja sait rahat takaisin? Lapsi voi istua uv-aaton huoneessaan, mitäs suunitteli laittomuuksia.

Vierailija
11/17 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin veljeni lapselle raketteja. Se on täällä minun luona yötä ja olen samalla lapsenvahtina.  Kai siitä nyt voi vähän raketteja lähetellä, menen kyllä vahtimaan siitä hommaa.

Vierailija
12/17 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojalasit päähän ja selvä aikuinen valvomaan. Ei oo paha juttua. Toki kännissä ja ilman suojalaseja vaarallista jos ei osaa hommaa.

Vierailija
13/17 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii selvinpäin ole hauskaa juhlia ja lähetellä raketteja.

Vierailija
14/17 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa juhlintaa vaan.

Vierailija
15/17 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poliisi sattuu nämä alaikäiset rakettien kanssa touhuamassa näkemään, poliisi tulee ja vie ne raketit. RAKETTIEN AMPUMISEEN ON LUPA VAIN YLI 18-VUOTIAILLA. 

LAPSILTA KIELLETTYJÄ SIIS!

Vierailija
16/17 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä nousee poliisiasia. Rakettien sytytys pitää olla kaikille turvallista. Sytytyksen saa tehdä vain siihen koulutuksen saanut ja olosuhteiden pitää olla juuri oikeat.

Vierailija
17/17 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää  nyt panikoiko. Aka monella alaikäisellä on varmasti raketteja ja niitä ammutaan ihan keskustassakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi