Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sisarukset on niin tärkeitä teille?

Vierailija
13.07.2023 |

Omani oli valmis heittämään bussin alle joka tilanteessa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on mun perheenjäseniä. Toki on onni että ovat luonteeltaan sellaisia että tullaan hyvin toimeen, eihän se ole itsestään selvää.

Vierailija
2/24 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ystävät ovat tärkeämpiä. Ei sama lapsuus merkitse, että olisi ystävä heidän kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sisaruksiltani lämpöä ja tukea, ja he minulta.

Vierailija
4/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on tärkeintä mulle. Se on osa mun koko elämää. Voidaan riidellä ihan niin paljon kuin tarvitsee ja silti tiedän, että hän pysyy mun rinnalla tuli mitä vaan. Ei ystävien tai edes puolison kanssa voi yhtä vapaasti tehdä tuota. Voin myös päivitellä sille meidän vanhempien toilailuja, koska se tietää mistä puhun. Lisäksi on jotenkin kiva huomata miten erilaisia ollaan ja silti jossain asioissa ihan samanlaisia, alan myös vanhemmiten muistuttaa ulkonäöltäni siskoa.

Vierailija
5/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ikävä sisarus, niille joille sisarukset ovat tärkeitä on varmaan mukava sisarus.

T. Ainoa lapsi

Vierailija
6/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisivat? Puolikkaita kaikki ja hemmetin hankalia ihmisiä.

Vierailija
7/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiä vittunaamoja ne on !

Vierailija
9/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan samaa ikäluokkaa, suht samassa elämäntilanteessa, ystäväporukka osittain yhteinen ja ollaan riidelty teinivuosina ihan tarpeeks joten miks ei?

Vierailija
10/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a, varmaan siksi, että oma ei olisi valmis heittämään bussin alle. Todettu ihan käytännössä.

Vierailija
11/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Onneksi aikuisena saa itse valita seuransa.

Vihdoin...

Vierailija
12/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko on tärkeintä mulle. Se on osa mun koko elämää. Voidaan riidellä ihan niin paljon kuin tarvitsee ja silti tiedän, että hän pysyy mun rinnalla tuli mitä vaan. Ei ystävien tai edes puolison kanssa voi yhtä vapaasti tehdä tuota. Voin myös päivitellä sille meidän vanhempien toilailuja, koska se tietää mistä puhun. Lisäksi on jotenkin kiva huomata miten erilaisia ollaan ja silti jossain asioissa ihan samanlaisia, alan myös vanhemmiten muistuttaa ulkonäöltäni siskoa.

Meidän perheessä vanhemmista ja lapsuudestamme ei voi puhua, koska erot kokemuksissa ovat niin suuret. Välillä toivon, että en olisi ollut pikkuäiti, joka yritti pitää sisarusteni elämän mahdollisimman normaalin kaikessa kaaoksessa, koska nyt heidän mielestään elämämme oli ihan normaalia ja kaikki oli hyvin, vaikka molemmat vanhemmat jättivät meidät kaikki heitteille.

Vierailija
13/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusisko on aina ollut kateellinen ja pahantahtoinen. Menee innolla mukaan haukkumiseeni, mustamaalaamiseen ja juorujen levittämiseen. Saa voimaa epäonnistumisestani ja masentuu kun pärjään. Onneksi ei tarvitse olla tekemisissä, niin voi hänkin paremmin, kun ei tarvitse kateellisena piikitellä menestyksestäni.

Vierailija
14/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai he jotenkin puolustivat vaikka olimme erilaisia luonteiltamme. Ei muitakaan ole miksei olisi tärkeitä.

Vierailija
15/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on aina ollut ja tulee oleman minulle kaikista tärkein ihminen. Olemme olleet aina tosi läheisiä, eikä edes lapsena pahemmin riidelty. Ollaan pidetty yhtä siinä perhehelvetissä, jonka vanhemmat meille tarjoilivat ja sen jälkeen muitakin maailman tyrskyjä vastaan. Sisko on paras ystäväni ja ainoa ihminen johon luotan 100%.

Vierailija
16/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni oli tukeni sekä turvani, kun vanhemmista ei siihen ollut. Tuntuu pahalta, miten epäreilussa asemassa itsekin lapsena hän oli. Ei voi kuin olla kiitollinen, että jaksoi pitää huolta. On myös, heh, näin lapsekkaasti sanottuna coolein ihminen, jonka olen koskaan tuntenut :)

Vierailija
17/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksiä vittunaamoja ne on !

Eikä itsessä ole mitään vikaa. 

Vierailija
18/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, joten sisarukset ja heidän lapset on minulle senkin takia tärkeitä. Isoveljeni on käytännössä kasvattanut minut kun vanhemmillani oli niin paljon omia ongelmia.

Vierailija
19/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on aina ollut myös paras kaverini, tultiin lapsena tosi hyvin toimeen ja tullaan yhä, pidetään paljon yhteyttä ja nähdään usein. Silti meillä molemmilla on myös ihan omat elämämme.

Vierailija
20/24 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani tärkeä siskolleni, kunnes vuodet osoittivat, että olen pelkkä hyödyke. Osaa mielistellä kun jotain tarvitaan, mutta eriäviä mielipiteitä tai oman pään pitämistä ei siedä vaan alkaa kylmä, kova ja armoton käytös, parjaaminen jne. Jopa kaverinsa katsovat minua kieroon, ilman että edes tuntevat minua. Kesti pitkään ymmärtää tämä sairas tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi