Olisiko Iida Vainio ensimmäinen naispuolinen suomalainen joka lyö musiikillaan itsensä läpi kansainvälisesti
Rasmuksen, Daruden ja HIMin jalanjäljillä. Ainakin ulkoisesti kansainvälistä tasoa. Kannattaa vain vaihtaa kieli englantiin.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä on?
Joku julkisuudenkipeä teini
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen tuota Pyhimystä. Luulin että ois ollut jotenkin fiksumpi. Eikös hänellä ole tyttölapsia?! Jokainen tietää miten tuolle Iidalle tulee käymään kun paskalehdet riepottelee ja setämiehet käyttää hyväksi. Niin minkä ihmeen takia Pyhimys lähti tuollaiseen julkisuuspelleilyyn mukaan.
En myöskään ymmärrä Iidan uhriutumista. Joo nuori on mutta ei sitä korttia oikeastaan enää voi kauaa heilutella.
Pyhimyskö fiksu? Petti vaimoaan ja teki salalapsen...
Häpeäksihän tuo mutrusuutekotissityhjäpää on. Koko maalle.
Naurattaa miten setämiehet ajattelevat vain alapäällään 😂 sitten itketään lehdissä kyn nainen onkin laittanut kovan kovaa vastaan
Iidan ulkonäkö ei riitä Suomessakaan kuin maakunnissa.
Ei tuolla kropalla ja naamalla pärjää ulkomailla, aivan liian lihava ja vaalea.
Näyttää halvalta eikä nuo menesty kuin Trisha Paytas-kopioina.
Ihan ensimmäisenä voisi opetella laulamaan, sitten voisi olla ura laulajana edes vähän realistisempi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö susta Iida pitänyt tulla urheilutoimittaja? Oikein vakavastiotettava sellainen :D
Laulava urheilutoimittaja olisikin jotain uutta. Mikkitelinekin omasta takaa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoisesti kansainvälistä tasoa? 😱 Mimmillä on tukka karannut pitkälle...
Se näissä onkin, että mä toivon aina, että oikeesti onnistuvat.
Vaan ei lyönyt läpi: Martina, Tuksu, salarakkaat, krista, erika...
Niinpä näkyy hiusraja otsalta karanneen ihmeen ylös...voi voi.
Huulet turvonneet ( 🥴), ja sen LISÄKSI neito työntää vielä huuliaan PITKÄLKE eteen. Alkaa näyttää yhä hullummalta....
Huomio kiinnittyy nyt otsalle, alkaako edessä hiukset karkaamaan.
Tuosta nenän alta alkaa taas jo jyrkkä ylämäki ylöspäin, huulia kun vielä työntää eteenpäin.
Sanoisin EI KAUNISTA.
Läpimeno varmaa kirjoitti:
Iida SDP:n ehdokkaaksi seuraavissa vaaleissa.
Persuksihan se aikoi.
Iitan musiikista en tiedä mitään, mutta ne huulet, ne huulet ovat ihan kauheat!
Iida tekee vielä rikosilmoituksen kaikista näistä viesteistä ai ai varokaa :D
Haukutte häntä vain hänen etnisen taustansa vuoksi. Jos olisi valkoinen, niin olisi jo Madonnaa suositumpi.
Alma mitään itseään ole lyönyt läpi. Jos olisi niin maailman maineessa kuten väitätte niin jokainen ihminen hänet tuntisi.
Missään ulkomaisissa lehdiissä ei hänestä haastatteöuja kuten madonnasta.. eikä esiinny tv ssä missään maassa. Madonna on superjulkkis ja moni muu mutta ei paksukainen.
Tekeekö Iida musiikkia? Luulin että se on kuuluisa airbageistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ma en ikina laulaisi edes itselleni tuollaisella lauluaanella. Ja mulla siis on juuri tuolta kuulostava lauluaani, joten tiedan mista puhun. Pisteet siita, etta pitaa oa rautainen itsetunto "laulaa" tuollaisella aanella kaikelle kansalle. Mulla on hyva itsetunto, mutta en silti laulaisi tosiaan edes itseni kuullen.
Sama ja mä en koskaan ole pystynyt laulamaan niin että joku kuulee. Henkinen lukko on niin iso, ettei se onnistu kirveelläkään.
Aivan varmasti....juutuubissa on näytettä tämän naisen laulutaidoista