Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni halusi avoimen avioliiton. Sitten laitoin kännykkään tinderin ja näytin hänelle kuinka monta mätchiä sain.

Vierailija
13.07.2023 |

Olemme molemmat nelikymppisiä. Minä luulin että kaikki oli hyvin välillämme. Rakastamme toisiamme (vai pitäisikö minun sanoa, että minä RAKASTIN häntä?) yli kaiken. Meillä on kaksi upeaa lasta, iso koti kauniaisissa ja hyvät työpaikat. Seksimme on loistavaa ja meillä on paljon yhteistä.

Viime viikolla hän kertoi minulle, että hän halusi avoimen avioliitton. Aloin itkemään. Hän kertoi ettei se ei ollut rakkaudesta tai onnellisuudesta kiinni. Hän halusi vain jotain uutta ja jännittävää.

Olin täysin järkyttynyt koko päivän. Myöhemmin illalla latasin tinderin. Laitoin profiiliini yhden vähemmän imartelevan kuvan itsestäni. Kirjoitin, että olen kahden lapsen (tyttö 3v, poika 1v) äiti ja että olen avoimessa avioliitossa. Näytin miehelleni profiilini. Tunnin kuluttua minulla oli yli 100 mätchiä. Seuraavana päivänä niitä oli noin 2000. Mieheni raivosi ja vaati että poistan sovelluksen. Hän pyysi unohtamaan koko jutun.

Nyt avioliittomme om taas palannut "normaaliksi", mutta en unohtamaan tätä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on. Naiset saa munaa niin paljon kuin haluaa, miehet joutuvat kärsimään ja alistumaan.

Vierailija
42/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo mitä enemmän tämmöisiä juttuja tulee, sitä useampi mies ei puhu avoimesti tunteistaan ja tarpeistaan, sitten puuhaillaan omin luvin.

Vahva ja itsenäinen nainen on aikamoinen yksisarvinen, sellainen ei kokisi tässä tilanteessa mitään uhkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai avoimessa suhteessa oleva nainen saa paljon matcheja. Sehän on laatta jossa lukee "haen vain panoa". Tunnetusti monet miehet ovat valmiita jopa maksamaan panosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi