Mieheni halusi avoimen avioliiton. Sitten laitoin kännykkään tinderin ja näytin hänelle kuinka monta mätchiä sain.
Olemme molemmat nelikymppisiä. Minä luulin että kaikki oli hyvin välillämme. Rakastamme toisiamme (vai pitäisikö minun sanoa, että minä RAKASTIN häntä?) yli kaiken. Meillä on kaksi upeaa lasta, iso koti kauniaisissa ja hyvät työpaikat. Seksimme on loistavaa ja meillä on paljon yhteistä.
Viime viikolla hän kertoi minulle, että hän halusi avoimen avioliitton. Aloin itkemään. Hän kertoi ettei se ei ollut rakkaudesta tai onnellisuudesta kiinni. Hän halusi vain jotain uutta ja jännittävää.
Olin täysin järkyttynyt koko päivän. Myöhemmin illalla latasin tinderin. Laitoin profiiliini yhden vähemmän imartelevan kuvan itsestäni. Kirjoitin, että olen kahden lapsen (tyttö 3v, poika 1v) äiti ja että olen avoimessa avioliitossa. Näytin miehelleni profiilini. Tunnin kuluttua minulla oli yli 100 mätchiä. Seuraavana päivänä niitä oli noin 2000. Mieheni raivosi ja vaati että poistan sovelluksen. Hän pyysi unohtamaan koko jutun.
Nyt avioliittomme om taas palannut "normaaliksi", mutta en unohtamaan tätä.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa ajatus, että joku saattaa tosissaan niell tämän koukun ja kuvitella, että pari lasta pyöräyttänyt valas saisi parissa päivässä 2000 mätsiä :D
En ole ap, mut miks heti kuvitellaan et jos sulla on lapsia on lihava? Itselläni on lapsi ja en ole lihava, hoikan puoleinen enemmänkin
En puhunut sinusta, vaan ap:sta. Ei kenenkään oikeasti haluttavan naisen tarvitse täällä tuollaisia satuja kirjoitella. He ovat panemassa niitä komeita miehiään.
Huutista, eli jos olet hyvännäköinen sulla ei oo muuta tekemistä ku paneminen?
Huutista itsellesi lukutaidoton penikka. Tuossa ei lukenut mitään tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa ajatus, että joku saattaa tosissaan niell tämän koukun ja kuvitella, että pari lasta pyöräyttänyt valas saisi parissa päivässä 2000 mätsiä :D
En ole ap, mut miks heti kuvitellaan et jos sulla on lapsia on lihava? Itselläni on lapsi ja en ole lihava, hoikan puoleinen enemmänkin
Ihan samaa meinasin tulla kysymään. Sain kolme lasta ikävuosina 22-27 ja nyt jälkikäteen kun kuvia katsoo, niin ei ikipäivänä uskoisi minun olevan kolmen lapsen äiti. Olen todella timmissä kunnossa (olen aina urheillut lapsista huolimatta) ja kaunis. En ole enää reilu nelikymppisenä, ihan normaalipainoinen kylläkin.
Minäminä-maailmaan tiedoksi, että puhe ei nyt ollut kaikista lapsen saaneista, vaan ap:sta, joka ei selkeästikään ole mitenkään haluttava, kun pitää fantasoida täällä höpöhöpö jutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ikisinkkumies ja minua kiehtoisi kovasti saada avoinsuhde eli olisin parisuhteessa naisen kanssa mutta saisin hässiä vapaasti muitakin naisia.
M30
Eli mitä nainen tuosta saa?
Saa minulta seksiä?
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhunut sinusta, vaan ap:sta. Ei kenenkään oikeasti haluttavan naisen tarvitse täällä tuollaisia satuja kirjoitella. He ovat panemassa niitä komeita miehiään.
No oma mies on hyvännäköinen ja osaamme silti hillitä himomme. Mitä haet takaa? Jos olet haluttava olet panemassa aina etkä koneella? T se yhden lapsen äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ikisinkkumies ja minua kiehtoisi kovasti saada avoinsuhde eli olisin parisuhteessa naisen kanssa mutta saisin hässiä vapaasti muitakin naisia.
M30
Saa minulta seksiä?
M30
Eli ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oma mies on hyvännäköinen ja osaamme silti hillitä himomme. Mitä haet takaa? Jos olet haluttava olet panemassa aina etkä koneella? T se yhden lapsen äiti
No jos et tuon paremmin ymmärrä lukemaasi, en voi auttaa. Minä kyllä ihan selkokielellä kerroin, mitä "haen takaa".
Vierailija kirjoitti:
Painu huo*a helvettiin.
Hauskaa kun tuollaiset saa olla mutta asialliset viestit poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Saa minulta seksiä?
M30
Eli ei mitään.
No kovasti naiset tuntuu seksistä pitävän kun ne haluaa olla mun kanssa ja käydä treffeillä :)
M30
Jaha, tämä siirettiin osastolle seksi. Millä ihmeen logiikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Saa minulta seksiä?
M30
Eli ei mitään.
No kovasti naiset tuntuu seksistä pitävän kun ne haluaa olla mun kanssa ja käydä treffeillä :)
M30
Miksi sitten olet sinkku, jos olet sellainen seksin ylipappi, että kaikki sinua haluavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos et tuon paremmin ymmärrä lukemaasi, en voi auttaa. Minä kyllä ihan selkokielellä kerroin, mitä "haen takaa".
Hahah eli just, hyvännäköset ei tee muuta kuin panet, koska muutenhan se ei olis totta. Ok got it, pettämätön logiikka täällä
Vierailija kirjoitti:
Jaha, tämä siirettiin osastolle seksi. Millä ihmeen logiikalla?
No mitä muuta avoimessa avioliitossa on avoimena kuin seksielämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Saa minulta seksiä?
M30
Eli ei mitään.
M30
Miksi sitten olet sinkku, jos olet sellainen seksin ylipappi, että kaikki sinua haluavat?
Öö siksi kun en tarvitse parisuhdetta elämääni? Avoinsuhde olisi mulle hyvä koska siitä nauttisin.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah eli just, hyvännäköset ei tee muuta kuin panet, koska muutenhan se ei olis totta. Ok got it, pettämätön logiikka täällä
Mitään tuollaista en ole kirjoittanut, mutta jos haluat uskoa, että viestissäni luki noin, se on sinun asiasi. ei ole minulta pois, ettet tuon paremmin ymmärrä selkeää suomen kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Saa minulta seksiä?
M30
Eli ei mitään.
M30
Öö siksi kun en tarvitse parisuhdetta elämääni? Avoinsuhde olisi mulle hyvä koska siitä nauttisin.
M30
Avoin suhdekin on parisuhde, pöljäke!
Mä olen sitä mieltä, että meille luodaan tarvetta jatkuvaan vaihteluun median/somen kautta. Järkevää olisi joskus pysähtyä miettimään mihin oma tarvemaailma pohjautuu ja miksi kokee jatkuvaa puutetta siitä ja tästä. Mielihyväkeskuksen fuulaaminen on miljoonaluokan bisnestä.
Huhuu, missä ap? Luulis et olis tääkkä roikkumassa ku teki tälläsen aiheen
Vierailija kirjoitti:
Nauraa olemattomaan partaansa, kun osa ihan tosissaan nieli tämän iltasadun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauraa olemattomaan partaansa, kun osa ihan tosissaan nieli tämän iltasadun.
Mistä sitä enää tietää kuka huijaa ja kuka ei?
Silloinhan elämä ei ole onnellista jos pitää koko ajan etsiä jotain muuta. Onnellisessa elämässä ihminen on tyytyväinen siihen, mitä hänellä on eikä tarvitse mitään keinotekoista jännitystä.