Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni halusi avoimen avioliiton. Sitten laitoin kännykkään tinderin ja näytin hänelle kuinka monta mätchiä sain.

Vierailija
13.07.2023 |

Olemme molemmat nelikymppisiä. Minä luulin että kaikki oli hyvin välillämme. Rakastamme toisiamme (vai pitäisikö minun sanoa, että minä RAKASTIN häntä?) yli kaiken. Meillä on kaksi upeaa lasta, iso koti kauniaisissa ja hyvät työpaikat. Seksimme on loistavaa ja meillä on paljon yhteistä.

Viime viikolla hän kertoi minulle, että hän halusi avoimen avioliitton. Aloin itkemään. Hän kertoi ettei se ei ollut rakkaudesta tai onnellisuudesta kiinni. Hän halusi vain jotain uutta ja jännittävää.

Olin täysin järkyttynyt koko päivän. Myöhemmin illalla latasin tinderin. Laitoin profiiliini yhden vähemmän imartelevan kuvan itsestäni. Kirjoitin, että olen kahden lapsen (tyttö 3v, poika 1v) äiti ja että olen avoimessa avioliitossa. Näytin miehelleni profiilini. Tunnin kuluttua minulla oli yli 100 mätchiä. Seuraavana päivänä niitä oli noin 2000. Mieheni raivosi ja vaati että poistan sovelluksen. Hän pyysi unohtamaan koko jutun.

Nyt avioliittomme om taas palannut "normaaliksi", mutta en unohtamaan tätä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä ei ole onnellista eikä seksielämä loistavaa, jos toinen haluaa juosta vieraissa. Sori, mutta tämä on fakta. 

On niitäkin, joille ei riitä mikään ja jotka ovat jatkuvasti etsimässä jotain "jännitystä" vaikka mikään ei varsinaisesti ole vialla.

Silloinhan elämä ei ole onnellista jos pitää koko ajan etsiä jotain muuta. Onnellisessa elämässä ihminen on tyytyväinen siihen, mitä hänellä on eikä tarvitse mitään keinotekoista jännitystä. 

Vierailija
22/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa ajatus, että joku saattaa tosissaan niell tämän koukun ja kuvitella, että pari lasta pyöräyttänyt valas saisi parissa päivässä 2000 mätsiä :D

En ole ap, mut miks heti kuvitellaan et jos sulla on lapsia on lihava? Itselläni on lapsi ja en ole lihava, hoikan puoleinen enemmänkin

En puhunut sinusta, vaan ap:sta. Ei kenenkään oikeasti haluttavan naisen tarvitse täällä tuollaisia satuja kirjoitella. He ovat panemassa niitä komeita miehiään. 

Huutista, eli jos olet hyvännäköinen sulla ei oo muuta tekemistä ku paneminen?

Huutista itsellesi lukutaidoton penikka. Tuossa ei lukenut mitään tuollaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa ajatus, että joku saattaa tosissaan niell tämän koukun ja kuvitella, että pari lasta pyöräyttänyt valas saisi parissa päivässä 2000 mätsiä :D

En ole ap, mut miks heti kuvitellaan et jos sulla on lapsia on lihava? Itselläni on lapsi ja en ole lihava, hoikan puoleinen enemmänkin

Ihan samaa meinasin tulla kysymään. Sain kolme lasta ikävuosina 22-27 ja nyt jälkikäteen kun kuvia katsoo, niin ei ikipäivänä uskoisi minun olevan kolmen lapsen äiti. Olen todella timmissä kunnossa (olen aina urheillut lapsista huolimatta) ja kaunis. En ole enää reilu nelikymppisenä, ihan normaalipainoinen kylläkin.

Minäminä-maailmaan tiedoksi, että puhe ei nyt ollut kaikista lapsen saaneista, vaan ap:sta, joka ei selkeästikään ole mitenkään haluttava, kun pitää fantasoida täällä höpöhöpö jutuilla. 

Vierailija
24/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ikisinkkumies ja minua kiehtoisi kovasti saada avoinsuhde eli olisin parisuhteessa naisen kanssa mutta saisin hässiä vapaasti muitakin naisia. 

M30

Eli mitä nainen tuosta saa?

Saa minulta seksiä?

M30

Vierailija
25/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhunut sinusta, vaan ap:sta. Ei kenenkään oikeasti haluttavan naisen tarvitse täällä tuollaisia satuja kirjoitella. He ovat panemassa niitä komeita miehiään. 

No oma mies on hyvännäköinen ja osaamme silti hillitä himomme. Mitä haet takaa? Jos olet haluttava olet panemassa aina etkä koneella? T se yhden lapsen äiti

Vierailija
26/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ikisinkkumies ja minua kiehtoisi kovasti saada avoinsuhde eli olisin parisuhteessa naisen kanssa mutta saisin hässiä vapaasti muitakin naisia. 

M30

Saa minulta seksiä?

M30

Eli ei mitään. 

Vierailija
27/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oma mies on hyvännäköinen ja osaamme silti hillitä himomme. Mitä haet takaa? Jos olet haluttava olet panemassa aina etkä koneella? T se yhden lapsen äiti

No jos et tuon paremmin ymmärrä lukemaasi, en voi auttaa. Minä kyllä ihan selkokielellä kerroin, mitä "haen takaa". 

Vierailija
28/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painu huo*a helvettiin.

Hauskaa kun tuollaiset saa olla mutta asialliset viestit poistetaan.

Vierailija
29/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Saa minulta seksiä?

M30

Eli ei mitään. 

No kovasti naiset tuntuu seksistä pitävän kun ne haluaa olla mun kanssa ja käydä treffeillä :) 

M30

Vierailija
30/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, tämä siirettiin osastolle seksi. Millä ihmeen logiikalla?

Vierailija
31/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Saa minulta seksiä?

M30

Eli ei mitään. 

No kovasti naiset tuntuu seksistä pitävän kun ne haluaa olla mun kanssa ja käydä treffeillä :) 

M30

Miksi sitten olet sinkku, jos olet sellainen seksin ylipappi, että kaikki sinua haluavat? 

Vierailija
32/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos et tuon paremmin ymmärrä lukemaasi, en voi auttaa. Minä kyllä ihan selkokielellä kerroin, mitä "haen takaa". 

Hahah eli just, hyvännäköset ei tee muuta kuin panet, koska muutenhan se ei olis totta. Ok got it, pettämätön logiikka täällä

Vierailija
33/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, tämä siirettiin osastolle seksi. Millä ihmeen logiikalla?

No mitä muuta avoimessa avioliitossa on avoimena kuin seksielämä? 

Vierailija
34/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Saa minulta seksiä?

M30

Eli ei mitään. 

M30

Miksi sitten olet sinkku, jos olet sellainen seksin ylipappi, että kaikki sinua haluavat? 

Öö siksi kun en tarvitse parisuhdetta elämääni?  Avoinsuhde olisi mulle hyvä koska siitä nauttisin. 

M30

Vierailija
35/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah eli just, hyvännäköset ei tee muuta kuin panet, koska muutenhan se ei olis totta. Ok got it, pettämätön logiikka täällä

Mitään tuollaista en ole kirjoittanut, mutta jos haluat uskoa, että viestissäni luki noin, se on sinun asiasi. ei ole minulta pois, ettet tuon paremmin ymmärrä selkeää suomen kieltä. 

Vierailija
36/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Saa minulta seksiä?

M30

Eli ei mitään. 

M30

Öö siksi kun en tarvitse parisuhdetta elämääni?  Avoinsuhde olisi mulle hyvä koska siitä nauttisin. 

M30

Avoin suhdekin on parisuhde, pöljäke!

Vierailija
37/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että meille luodaan tarvetta jatkuvaan vaihteluun median/somen kautta. Järkevää olisi joskus pysähtyä miettimään mihin oma tarvemaailma pohjautuu ja miksi kokee jatkuvaa puutetta siitä ja tästä. Mielihyväkeskuksen fuulaaminen on miljoonaluokan bisnestä. 

Vierailija
38/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, missä ap? Luulis et olis tääkkä roikkumassa ku teki tälläsen aiheen

Vierailija
39/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauraa olemattomaan partaansa, kun osa ihan tosissaan nieli tämän iltasadun. 

Vierailija
40/43 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauraa olemattomaan partaansa, kun osa ihan tosissaan nieli tämän iltasadun. 

Mistä sitä enää tietää kuka huijaa ja kuka ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi