Mieheni halusi avoimen avioliiton. Sitten laitoin kännykkään tinderin ja näytin hänelle kuinka monta mätchiä sain.
Olemme molemmat nelikymppisiä. Minä luulin että kaikki oli hyvin välillämme. Rakastamme toisiamme (vai pitäisikö minun sanoa, että minä RAKASTIN häntä?) yli kaiken. Meillä on kaksi upeaa lasta, iso koti kauniaisissa ja hyvät työpaikat. Seksimme on loistavaa ja meillä on paljon yhteistä.
Viime viikolla hän kertoi minulle, että hän halusi avoimen avioliitton. Aloin itkemään. Hän kertoi ettei se ei ollut rakkaudesta tai onnellisuudesta kiinni. Hän halusi vain jotain uutta ja jännittävää.
Olin täysin järkyttynyt koko päivän. Myöhemmin illalla latasin tinderin. Laitoin profiiliini yhden vähemmän imartelevan kuvan itsestäni. Kirjoitin, että olen kahden lapsen (tyttö 3v, poika 1v) äiti ja että olen avoimessa avioliitossa. Näytin miehelleni profiilini. Tunnin kuluttua minulla oli yli 100 mätchiä. Seuraavana päivänä niitä oli noin 2000. Mieheni raivosi ja vaati että poistan sovelluksen. Hän pyysi unohtamaan koko jutun.
Nyt avioliittomme om taas palannut "normaaliksi", mutta en unohtamaan tätä.
Kommentit (43)
Hohhoijaa, ihan varmasti. Miksi jaksat trollata täällä?
Aika hyvä, hahhahhaa. Mulla vähän saman tapainen kokemus. Laitoin ilmoituksen deittisivustolle. Kerroin sitten näin tehneeni ja saaneeni paljon vastauksia, pian mies kosi.
Elämä ei ole onnellista eikä seksielämä loistavaa, jos toinen haluaa juosta vieraissa. Sori, mutta tämä on fakta.
Minä olen ikisinkkumies ja minua kiehtoisi kovasti saada avoinsuhde eli olisin parisuhteessa naisen kanssa mutta saisin hässiä vapaasti muitakin naisia.
M30
Elikkä mies halusi että sä istut kotona lasten kanssa ja käy panemassa sillävö välin. Ja suuttui kun oletkin haluttava. Hän saa panna, sinä et? Oletteko puhuneet aiheesta sen tinderin poiston jälkeen?
Naurattaa ajatus, että joku saattaa tosissaan niell tämän koukun ja kuvitella, että pari lasta pyöräyttänyt valas saisi parissa päivässä 2000 mätsiä :D
Luultavasti ukkis toteuttaa kaukessa hiljaisuudessa sitä "avointa" suhdetta jonkun työpaikan muidun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa ajatus, että joku saattaa tosissaan niell tämän koukun ja kuvitella, että pari lasta pyöräyttänyt valas saisi parissa päivässä 2000 mätsiä :D
En ole ap, mut miks heti kuvitellaan et jos sulla on lapsia on lihava? Itselläni on lapsi ja en ole lihava, hoikan puoleinen enemmänkin
Nussitaan kaikki AP:tä. Koska hän kuulemma on niin superkaunis ja hän antaa miehille 😛🥴
Tuliko sulla kiima tippa emättimen aukolle, kun tätä fantasiaa kirjoittelit?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ikisinkkumies ja minua kiehtoisi kovasti saada avoinsuhde eli olisin parisuhteessa naisen kanssa mutta saisin hässiä vapaasti muitakin naisia.
M30
Eli mitä nainen tuosta saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mut miks heti kuvitellaan et jos sulla on lapsia on lihava? Itselläni on lapsi ja en ole lihava, hoikan puoleinen enemmänkin
En puhunut sinusta, vaan ap:sta. Ei kenenkään oikeasti haluttavan naisen tarvitse täällä tuollaisia satuja kirjoitella. He ovat panemassa niitä komeita miehiään.
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei ole onnellista eikä seksielämä loistavaa, jos toinen haluaa juosta vieraissa. Sori, mutta tämä on fakta.
On niitäkin, joille ei riitä mikään ja jotka ovat jatkuvasti etsimässä jotain "jännitystä" vaikka mikään ei varsinaisesti ole vialla.
Hyvin tehty. Myös OF tai AS tili saattaa saada harkitsemaan monogaamista vaihtoehtoa.
Tyypillinen turhanpäiväinen äijänkäppänä. Hälle vaan, akalle ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa meinasin tulla kysymään. Sain kolme lasta ikävuosina 22-27 ja nyt jälkikäteen kun kuvia katsoo, niin ei ikipäivänä uskoisi minun olevan kolmen lapsen äiti. Olen todella timmissä kunnossa (olen aina urheillut lapsista huolimatta) ja kaunis. En ole enää reilu nelikymppisenä, ihan normaalipainoinen kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhunut sinusta, vaan ap:sta. Ei kenenkään oikeasti haluttavan naisen tarvitse täällä tuollaisia satuja kirjoitella. He ovat panemassa niitä komeita miehiään.
Huutista, eli jos olet hyvännäköinen sulla ei oo muuta tekemistä ku paneminen?
Niitä pitää muistuttaa, että ovat helpommin hankittavissa kuin maito kaupasta.
Hah! Nyt on joku villi nainen seonnut!