Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut kehtaa pyytää lapsilleen 50e:n lahjoja?

Vierailija
13.12.2006 |

Eli kummilapseni äiti pyysi toiselle lapselleen (ei kummilapseni) 50:en lahjaa? Viime vuonna pyysi nintendo pelikonsolia yhteiseksi..

Itse antoi meidän lapselle (kummipojalleen) 20e helmikuussa..

Miten joillain on otsaa!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhemmilta vaikka yli satasen lahjoja lapselle, tosin kerron myös mitä halvempia lahjoja voi ostaa.

Tosin ap:n kummilapsen vanhempien käytös on kyllä pikkusen outoa.

Jos asia vaivaa niin sano vaikka suoraan, että olette ajatelleet antaa vain pienmpiä lahjoja

Vierailija
22/24 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai lahjoja pyydetä. Korkeintaan kerrotaan lapsen toiveita. Niitä ei ole pakko täyttää jos ne tuntuu kohtuuttomilta ja muuten sopimattomilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin suoraan että "kuule, 50e on mun viikon ruokarahat" .  Ja lähetin vain kortin.  Eikä ollut kun ihan normi synttärit. Lisäksi siinä perheessä ei edes kiitetä mistään, ikinä, eivätkä käy kylässä, eikä mitään muutakaan yhteyttä pidetä. Niin että ei sitten. Mulla on muutama kummilapsi joita en ois edes halunnut kun oltiin jo eksän kanssa ero mielessä ja toinenkin oli ns pakkojuttu josta en eroon päässyt. Ainoa jolle olen sylikummi on sisareni lapsi, hän on kohtelias, kasvatettu ja muutenkin olemme yhteydessä usein, mökkeilemme yhdessä jne. Häntä muistaa mielellään muutenkin kun vain syntymäpäivinä, valmistujaisina tms.  

Vierailija
24/24 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me annoimme kolmelle lapsenlapselle 50 e. Ovat seekki, kaakki ja yykki. Kuukkia ei enää olekaan.😂👀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi